Παρκάρει σε θέση …κάδου, αφού το συνολικό πλάτος του δεν ξεπερνά το ύψος ενός οκτάχρονου παιδιού. Στοιχίζει όσο το πετρέλαιο θέρμανσης, που θα ξοδέψει ένα νοικοκυριό στο Νευροκόπι κατά τους μήνες της βαρυχειμωνιάς.
Φορτίζει στην απλή πρίζα «σούκο» μιας κατοικίας, με ό,τι απαιτεί σε ηλεκτρικό φορτίο η λειτουργία μιας ηλεκτρικής σκούπας, και η κίνησή του κοστίζει μόλις ένα ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα.
Κι ενώ κατασκευάζεται σε μια μεγάλη μονάδα στην παγκόσμια πρωτεύουσα της ηλεκτροκίνησης, την αχανή Κίνα, η «καρδιά» του χτυπάει με ελληνική τεχνογνωσία. Ο λόγος για το Ecocar, ένα αμιγώς ηλεκτρικό διθέσιο αυτοκίνητο πόλης, με συσσωρευτές (μπαταρίες), ελεγκτές και ηλεκτρικά υποσυστήματα ελληνικής τεχνογνωσίας, που αναμένεται να κυκλοφορεί μαζικότερα στην ελληνική κι ευρωπαϊκή αγορά το 2018.
Παρότι έκανε το ντεμπούτο του μόλις τον περασμένο Σεπτέμβριο, στη διάρκεια της 82ης Διεθνούς ‘Εκθεσης Θεσσαλονίκης, έχει ήδη «ανέλπιστο αριθμό παραγγελιών», αλλά και αρκετές πωλήσεις, που πραγματοποιήθηκαν πριν καν περάσει την έξοδο του διεθνούς εκθεσιακού και συνεδριακού της ΔΕΘ-Helexpo AE, για να βγει επισήμως στους δρόμους.΄Ηδη έχουν ταξινομηθεί δύο μοντέλα του ελληνο-κινεζικού οχήματος, τα οποία έχουν αδειοδοτηθεί για κυκλοφορία στην Ελλάδα και την Ευρώπη.
Η διαδικασία έκδοσης των αδειών ανατέθηκε σε εταιρεία στο Λουξεμβούργο, γιατί όπως παρατηρεί o Γιώργος Καζαντζίδης, υπεύθυνος της εταιρίας Ecosun, που εμπλέκεται στη δημιουργία του από ελληνικής πλευράς, «γνωρίζαμε ότι αν απευθυνόμασταν στην Ελλάδα, για να βγάλουμε πρώτοι στη χώρα και την Ευρώπη τις εγκρίσεις, το όλο πράγμα δεν θα γινόταν έτσι απλά.
Με την ευρωπαϊκή έγκριση μπορέσαμε και προχωρήσαμε πολύ πιο γρήγορα». «Το Ecocar σίγουρα δεν θα βάλει …φωτιά στην άσφαλτο, αλλά θα κάνεις τη δουλειά σου αξιοπρεπέστατα με αυτό, με χαμηλό κόστος και με φιλικότητα προς το περιβάλλον. Με μια μικρή εγκατάσταση φωτοβολταϊκών δε, μπορεί να γίνει εντελώς μηδενικό το κόστος λειτουργίας του» σημειώνει ο κ.Καζαντζίδης.
Νομιζω διατιθεται μονο σε μαγαζι αυτοκινητων στην περιοχη της Σινδου, Θεσσαλονικης.
ΑΥΤΟ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΝΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ ΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΕΚΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙ ΣΧΕΔΙΑΣΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΒΙΔΑ ΤΟΥ, ΟΧΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΕΝΩ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΤΑΝ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗΝ ΣΥΡΟ, ΑΥΤΟ ΜΑΛΙΣΤΑ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΥΡΔΕΣ.
Κωλοτρυπιδα
Ουτε το -πραμα- μου χωράει εκει μεσα….!!!
Και οταν σε παρει απο πισω ενα SUV 2,5 τοννων με μεθυσμενο οδηγο καλα κρασια. Αυτο το αυτοκινητο δεν ειναι για ελληνικους δρομους και οδηγους ….
Εμείς δεν μπορούμε να φτιάξουμε ούτε σπίρτα, αυτοκίνητο θα φτιάξουμε.. Φάτε κουτόχορτο!!!
Αν εσύ δεν είσαι ικανός για τίποτα, μην το γενικεύεις. Δεν είμαστε όλοι σαν κι εσένα
Που είναι το άρθρο? Πως το λένε? Πόσο κάνει? Αφού τρέλανε το διαδίκτυο που μπορώ να το αγοράσω? Παράγεται στην Ελλάδα? Είναι ηλεκτρικό? Λοιπόν αφού δεν γράφει κανένας τίποτα, να σας πω ότι στον σχεδιασμό αναμίχθηκε Ελληνας αλλά παράγεται στην Κίνα και βέβαια δεν διατίθεται στην Ελλάδα…Καληνύχτα
Συμφωνώ μαζί σου,διαφορετικά που είναι οι λεπτομέρειες του;