Το BMW Group αποκάλυψε σήμερα στο Λος Αντζελες, το τέταρτο φουτουριστικό όχημα της, Motorrad Vision next 100!
Κάθε αυτοκινητοβιομηχανία έχει δημιουργήσει ειδικευμένα τμήματα τα οποία σχεδιάζουν τα μελλοντικά μοντέλα της γκάμας της. Το BMW Group αποκάλυψε σήμερα στο Λος Αντζελες, το τέταρτο φουτουριστικό όχημα της, Motorrad Vision next 100, στο πλαίσιο της έναρξης λειτουργίας της εκθεσιακής και επικοινωνιακής πλατφόρμας, Iconic Impulses.
Αυτή η πλατφόρμα θα δώσει την ευκαιρία σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους από όλο τον κόσμο να γνωρίσουν το όραμα του BMW Group για τη μετακίνηση του μέλλοντος. Θα είναι ανοιχτή για το κοινό στο Λος Αντζελες έως τις 16 Οκτωβρίου 2016. Είχαν προηγηθεί, το BMW Vision next 100, που αποκαλύφθηκε στην επέτειο της 100ετίας στο Μόναχο, το Mini Vision next 100 και το Rolls-Royce Vision next 100.
To ΒΜW Motorrad Vision next 100, εκφράζει την άποψη της μάρκας για την premium μοτοσυκλέτα των προσεχών δεκαετιών. Η βασική ιδέα πίσω από το φουτουριστικό όχημα της BMW Motorrad, είναι η δημιουργία μιας καινοτομικής μοτοσυκλέτας. Στο μέλλον, ένα από τους σημαντικότερους τομείς θα είναι η βελτιωμένη συνδεσιμότητα μεταξύ αναβάτη, μοτοσυκλέτας και εξωτερικού κόσμου. Στη νέα αυτή προσέγγιση, τα συστήματα υποστήριξης δεν θα έχουν μόνο προνοητικό και συμβουλευτικό ρόλο όταν απαιτείται κάποια ενέργεια, αλλά και παρεμβατικό, προκειμένου να διασφαλίζεται η σωματική ακεραιότητα των αναβατών.
Προστατευτική ένδυση όπως κράνη και στολές με επένδυση δεν θα χρειάζονται πλέον. Οι αναβάτες θα μπορούν να απολαμβάνουν την αίσθηση της απόλυτης ελευθερίας. Ένα βασικό σύστημα υποστήριξης αυτού του φουτουριστικού οχήματος είναι ο μηχανισμός Αυτο-Ισορροπίας (Self-Balancing), που κρατά τη μοτοσικλέτα σε ισορροπία είτε κινείται, είτε είναι σταματημένη και δεν την αφήνει να πέσει. Επομένως, αυτή η τεχνολογία επιτρέπει σε όλους τους αναβάτες ανεξαρτήτως ικανότητας ή εμπειρίας, να απολαμβάνουν την οδηγική εμπειρία εξερευνώντας τα όρια των δυνατοτήτων τους.
Η ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ αναβάτη και μοτοσυκλέτας γίνεται κυρίως μέσω της έξυπνης ζελατίνας. Αυτή επεκτείνει το πεδίο ορατότητας του αναβάτη και παρέχει όχι μόνο προστασία από τον αέρα αλλά και σχετικές πληροφορίες, οι οποίες προβάλλονται στην οπτική ευθεία, όταν είναι απαραίτητο. Σχεδιαστικά και λειτουργικά, χρησιμοποιεί διάφορα εντυπωσιακά στοιχεία από την ιστορία της BMW Motorrad, τα οποία ερμηνεύει μέσα από μία σύγχρονη οπτική. Το μαύρο, τριγωνικό τμήμα του πλαισίου, για παράδειγμα, παραπέμπει στην πρώτη μοτοσυκλέτα της BMW Motorrad, την R32, που κατασκευάστηκε το 1923. Παρατηρώντας την από το πλάι, θυμίζει γυμνή μοτοσυκλέτα με εργονομία και θέση οδήγησης roadster. Το σχήμα και η κατασκευή του κινητήρα θυμίζουν το παραδοσιακό BMW boxer, με τη διαφορά ότι παράγει μηδενικούς ρύπους.
Το BMW Group αποφάσισε να αποκαλύψει το Motorrad Vision next 100 στις ΗΠΑ, γιατί η αμερικανική αγορά είναι από τις μεγαλύτερες για μοτοσυκλέτες BMW. Πρωτοπόρος στο χώρο της βιώσιμης μετακίνησης, η πολιτεία της Καλιφόρνια ήταν η πρώτη επιλογή του γερμανικού γκρουπ για την παρουσίαση του τέταρτου φουτουριστικού οχήματος, που αποτυπώνει τη φιλοσοφία της μοτοσυκλέτας του μέλλοντος.
Στις ΗΠΑ στο Spartanburg βρίσκεται επίσης το πιο παραγωγικό εργοστάσιο της BMW στον κόσμο. Οι επενδύσεις αγγίζουν τα 7 δισεκατομμύρια δολάρια από το 1994 που ξεκίνησε η παραγωγή. Πάνω από το 70% της παραγωγής μοντέλων BMW X (BMW X3, X4, X4 M, X5, X5 M, X6 και X6 M) εξάγεται, με συνολική αξία 9,8 δισεκ. δολαρίων το χρόνο. Σαν αποτέλεσμα, η BMW αναδείχτηκε η μεγαλύτερη εταιρεία εξαγωγών αυτοκινήτων των ΗΠΑ το 2015. Το BMW Group και το δίκτυο εμπόρων και προμηθευτών του, αυτή τη στιγμή απασχολούν γύρω στα 70.000 άτομα στις ΗΠΑ.