Αποκαλύφθηκε ότι υπάλληλοι έπαιρναν τηλέφωνα μέσω δήμου για να ψηφίσουν στη Eurovision και να μιλούν με αστρολόγους και χαρτορίχτρες – Φραγή προανήγγειλε ο αντιδήμαρχος
Κωμικοτραγικά είναι τα όσα αποκαλύφθηκαν κατά τη χθεσινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Αγρινίου, για υπαλλήλους που έπαιρναν τηλέφωνα σε τηλεδιαγωνισμούς, αστρολόγους και χαρτορίχτρες.
Όπως αναφέρει το agrinionews.gr, ο αντιδήμαρχος Αγρινίου Γιάννης Φαρμάκης κάλεσε το Σώμα να συμφωνήσει στην « εξόφληση λογαριασμών ΟΤΕ με ενσωμάτωση στους λογαριασμούς Υπηρεσιών χρήσης Πολυμεσικής Πληροφόρησης Τρίτων».
Σύμφωνα με την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, οι Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ) σχετίζονται με τη μετάδοση πληροφορίας/περιεχομένου σε δίκτυα ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Η πρόσβαση στις ΥΠΠ είναι εφικτή μέσω κλήσεων ή λήψης/αποστολής SMS/MMS προς αριθμούς που ξεκινούν από 901, 909, 806, 812, 825, 850, 875, 14, 190-195, 54 κ.ά., ενώ οι υπηρεσίες που προσφέρονται είναι η συμμετοχή σε ψηφοφορίες, (π.χ. ψηφοφορία για Eurovision), διαγωνισμούς, αγορές (downloading) ringtones, logos, videos, παιχνιδιών μέσω SMS. Επίσης, μέσω των Υπηρεσιών ένας χρήστης μπορεί να έχει παροχή τεχνικής υποστήριξης, να συμμετέχει σε παιχνίδια από την τηλεόραση στα οποία συμμετέχουν οι χρήστες μέσω τηλεφώνου, καθώς και να απολαμβάνει υπηρεσίες πληροφόρησης (π.χ. καιρός), αστρολογία/χαρτομαντεία, υπηρεσίες ενηλίκων κ.ά.
Ο αντιδήμαρχος υποστήριξε ότι πρόκειται για συμβασιούχους
Σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο, υπεύθυνοι για τις συγκεκριμένες κλείσεις είναι συμβασιούχοι υπάλληλοι, που χρέωσαν τους δημότες με κλήσεις και SMS για τηλεοπτικές ψηφοφορίες.
Πάντως, με βάση τα στοιχεία που διαθέτει ο δήμος, δεν έγιναν χρεώσεις σε… ροζ γραμμές.
Σύμφωνα με την εισήγηση του αντιδημάρχου, το γεγονός έγινε αντιληπτό κατά τη διαδικασία ελέγχου των λογαριασμών των τηλεφώνων για την εκκαθάριση της δαπάνης από το Λογιστήριο.
Το συνολικό κόστος ανήλθε σε 896,30€ με τον αντιδήμαρχο να λέει χαρακτηριστικά πως «δεν αξίζει τον κόπο, να το χρεωθεί ο δήμος» προαναγγέλλοντας ωστόσο μελλοντικά μέτρα όπως φραγή στις γραμμές.
Τα τηλεφωνήματα – sms έγιναν κατά τη διάρκεια Φεβρουάριου – Απρίλιου ενώ οι Διευθύνσεις στις οποίες ανήκουν οι λογαριασμοί αυτοί υποστήριξαν πως οι χρήστες δεν γνώριζαν ότι η χρήση των Υπηρεσιών Πολυμεσικής πληροφόρησης Τρίτων δεν είναι εντός του πλαισίου νομιμότητας και από άγνοια προέβησαν στην ενέργεια αυτή.
Ο αντιδήμαρχος ζήτησε την έγκριση του δημοτικού συμβουλίου για να δικαιολογήσει τη δαπάνη. Ωστόσο, διεμήνυσε ότι οι υπηρεσίες θα ενημερωθούν πως σε περίπτωση επανάληψης του φαινομένου θα γίνεται άμεσος καταλογισμός στους χρήστες και θα ληφθούν όλα τα αναγκαία μέτρα (φραγή γραμμών, κλπ) ώστε να είναι αδύνατη στο μέλλον η χρέωση του Δήμου με τέτοιου είδους δαπάνες.