Η καταγγελία έφτασε πριν λίγο στο mail του makeleio.gr
“Καλημέρα αγαπητό makeleio. Ταξιδεύω αυτήν την ώρα για Νάξο με το Blue Star Delos.
Δείτε τιμές που υπάρχουν στα κυλικεία του πλοίου. Καραβίσια τα προιόντα κ με το παραπάνω. Ούτε λόγος για τον τιμοκατάλογο του ΥΕΝ”.
Επίσης στα συγκεκριμένα πλοία, οι σερβιτόροι είναι πολύ ενοχλητικοί. Κάθε 5 λεπτά, σου την πέφτουν. Θα πάρετε κάτι; Σε κάνουν να νιώθεις ένοχος που κάθεσαι στην καρέκλα, λες και δεν την έχεις πληρώσει στο εισιτήριο. Απαράδεκτοι
Ο κύριος πήρε το φτηνό καφέ. Αν σε ρωτήσουν “θες το δυνατό καφέ;” και δεν ξέρεις τις τιμές όπως την πάτησα εγώ στο blue horizon, σου τον χρεώνουν 4,50 ευρώ. Κατα τα άλλα, μπαγκέτα γαλοπούλα ένταμ(που είναι κατα πολύ φθηνότερο από τη γραβιέρα, )ίδια τιμή με του κυρίου, 4,70. Καφές, νεράκι, σάντουιτς, 10 ευρώ σύνολο, τη στιγμή που η τιμή τους με ένα καλό κέρδος είναι γύρω στα 5-6 ευρώ…
αγορά από το φούρνο της γειτονιάς με λιγότερα από 5 ευρώ…
Τάπερ από το σπίτι με σπιτικό φαγητό. Και λύσε το πρόβλημα.