American Murder: Το ντοκιμαντέρ του Netflix για το φρικτό έγκλημα στις ΗΠΑ πριν τρία χρόνια, που θυμίζει Γλυκά Νερά

Κοινοποίηση:
ngngngn

Πολλές είναι οι υποθέσεις ανθρωποκτονιών που καταλήγουν σε μια ιστορία βγαλμένη κυριολεκτικά από το πιο απίθανο σενάριο ταινίας θρίλερ. Μία από αυτές, η ιστορία της δολοφονίας της οικογένειας Γουάτς στο Κολοράντο που συγκλόνισε την αμερικανική κοινωνία και οδήγησε σε ένα ντοκιμαντέρ που προβλήθηκε από το Netflix.

Λένε πως οι άνθρωποι που ερευνούν υποθέσεις ανθρωποκτονιών τοποθετούν πάντοτε τους πιο στενούς συγγενείς ψηλά στη λίστα των υπόπτων. Η εξέλιξη ερευνών σε υποθέσεις φρικτών εγκλημάτων πίσω από κλειστές πόρτες, τόσο στο εξωτερικό, όσο όμως και σε δολοφονίες που έχουν συγκλονίσει τη χώρα μας, έρχονται να επιβεβαιώσουν αυτή την πρακτική των ερευνητικών Αρχών.

Οι ομοιότητες με την υπόθεση στα Γλυκά Νερά

Το έγκλημα στα Γλυκά Νερά μονοπωλεί την ελληνική κοινή γνώμη, από τη στιγμή που ο 32χρονος πιλότος ομολόγησε πως δολοφόνησε τη σύζυγό του, την 20χρονη Καρολάιν. Το σοκ ήταν τεράστιο. Ο 32χρονος Μπάμπης που δεν έχανε ευκαιρία να κάνει δηλώσεις στις κάμερες δηλώνοντας κάθε φορά σίγουρος ότι η αστυνομία θα βρει τους δράστες, ήταν εκείνος που είχε στερήσει τη ζωή στη 20χρονη. Επί 37 ημέρες και μέχρι και την ύστατη στιγμή έπαιζε θέατρο, πιστεύοντας ότι θα καταφέρει να ξεγελάσει τους πάντες. Θεωρούσε ότι το σχέδιό του, το οποίο σκηνοθέτησε με απόλυτη ψυχραιμία επί δύωρο αφότου σκότωσε την Καρολάιν, θα πετύχαινε. Οπως αποκαλύπτεται πλέον, οι αρχές από την αρχή παράλληλα με το ενδεχόμενο της ληστείας, ερευνούσαν και το άλλο φρικτό σενάριο, που αποδείχθηκε και αληθινό. Υπήρχαν στοιχεία, άλλωστε, που μαρτυρούσαν ότι κάτι τρέχει με τον Μπάμπη…

Η υπόθεση της φρικτής δολοφονίας των Γλυκών Νερών που έχει συγκλονίσει την ελληνική κοινωνία και όχι μόνο, με τον δήθεν τεθλιμένο σύζυγο για την σύζυγό του έχει πολλές ομοιότητες με μια άλλη δολοφονία που συγκλόνισε τις ΗΠΑ πριν τρία χρόνια και τώρα έγινει ντοκιμαντέρ στο Netflix.

Στην υπόθεση που συγκλόνισε τις ΗΠΑ, ένας άνδρας 33 ετών εμφανίζεται απαρηγόρητος να αναζητά τη γυναίκα και τις δυο του κόρες, των οποίων ο ίδιος έκοψε το νήμα της ζωής βίαια και χωρίς καμία ενοχή. Επαιζε θέατρο, έκανε δηλώσεις στις κάμερες, ζητούσε να βρεθούν οι δράστες.

Ολα αυτά ενώ ο ίδιος με τον πιο απεχθή και κυνικό τρόπο είχε τερματίσει τη ζωή της γυναίκας του, αλλά και των παιδιών του.

Τον Αύγουστο του 2018, η αμερικανική κοινωνία παρακολουθεί την εναγώνια έκκληση του Κρις σε όποιον γνωρίζει το οτιδήποτε να επικοινωνήσει με τις Αρχές. «Βαθιά μέσα στην καρδιά μου, πιστεύω πως βρίσκεται κάπου και ελπίζω πως είναι ασφαλής», έλεγε τότε στα τοπικά μέσα ενημέρωσης ο άνδρας. Ο ίδιος, βέβαια, γνώριζε πως δεν επρόκειτο να ξαναδεί ούτε εκείνη, ούτε τις κόρες του Μπέλα, 4 ετών, και Σελέστ, 3 ετών.

Η… ιδανική αμερικανική οικογένεια

Η Σανάν και ο Κρις αποτελούσαν για όσους τους παρακολουθούσαν στα social media την πιο αρμονική οικογένεια. Παντρεμένοι με δύο παιδιά και εν αναμονή ενός τρίτου, καθώς η Σανάν ήταν σχεδόν 4 μηνών έγκυος, ζούσαν το απόλυτα ρομαντικό παραμύθι.

Γνωρίστηκαν μέσα από το Facebook, όταν ο άνδρας που εργαζόταν σε πετρελαϊκή εταιρεία της έστειλε αίτημα φιλίας. «Σκέφτηκα, γιατί όχι; Σάμπως θα τον συναντήσω;», έλεγε τότε η γυναίκα που τελικά βρέθηκε να παντρεύεται και να φτιάχνει οικογένεια με τον μέχρι πρότινος άγνωστο άνδρα από τα social media.

Παντρεύτηκαν στις 3 Νοεμβρίου του 2012 στη Βόρεια Καρολίνα, ενώ τον Δεκέμβριο του επόμενου έτους ήρθε στη ζωή η πρώτη τους κόρη, Μπέλα. Τον Ιούλιο του 2015, το ζευγάρι απέκτησε άλλο ένα παιδί, τη Σελέστ, που επίσης γεννήθηκε στο Κολοράντο, όπου διέμενε η οικογένεια.

Τα προβλήματα ξεκινούν την ίδια χρονιά, καθώς το ζευγάρι καταθέτει χαρτιά για χρεοκοπία, καθώς αδυνατούσαν να εξυπηρετήσουν, μεταξύ άλλων, το δάνειο που είχαν λάβει για την αγορά του σπιτιού τους.

Η εξωσυζυγική σχέση που έφερε τη σύγκρουση

Έναν μήνα πριν από το μοιραίο πρωινό, ο Κρις ξεκίνησε να φλερτάρει με τη Νικόλ Κέσινγκερ, μια γυναίκα που εργαζόταν στο περιβαλλοντικό τμήμα της Anadarko Petroleum όπου δούλευε και εκείνος. Το παράνομο ζευγάρι ξεκίνησε να συναντάται κρυφά, με τον Αμερικανό να υπόσχεται στη συνάδελφό του πως ο γάμος του τελειώνει και πως ετοιμάζεται να πάρει διαζύγιο.

Η Κέσινγκερ είχε την εντύπωση πως ο εραστής της ήταν στα πρόθυρα αίτησης διαζυγίου και ότι θα μετακόμιζε μακριά από τη σύζυγό του μαζί με τις κόρες του. «Έλεγε ψέματα για όλα», δήλωνε μετά την αποκάλυψη του εγκλήματος.

Εντωμεταξύ, οι προστριβές του με την Σανάν είχαν ξεκινήσει και ο ίδιος τις είχε εκμυστηρευτεί στους φίλους της.

Δημοσιεύματα για την υπόθεση ανέφεραν πως αφορμή για τους καβγάδες τους αποτελούσε συχνά και η μητέρα του Κρις, με την οποία η Σανάν δεν είχε και τις καλύτερες σχέσεις. Μάλιστα, μαρτυρίες υποστήριζαν πως η γυναίκα εξοργίστηκε όταν η πεθερά της έδωσε παγωτό στην κόρη της, παρότι γνώριζε πως είχε αλλεργία στους ξηρούς καρπούς.

Στις 11 Αυγούστου, η έγκυος Σάναν αναχωρεί για ένα επαγγελματικό ταξίδι και ο Κρις αρπάζει την ευκαιρία να συναντηθεί και πάλι με την ερωμένη του. Προσλαμβάνει μια μπέιμπι σίτερ και βγαίνει για ποτό με την αγαπημένη του. Ήταν δέκα λεπτά πριν από τις 2 το ξημέρωμα της 13ης Αυγούστου, όταν η Σανάν επέστρεψε σπίτι από το ταξίδι της. Τη συνόδευσε στην οδό 2.800 Σαρατόγκα Τρέιλ μια φίλη, η Νικόλ Άτκινσον.

Η ημέρα της δολοφονίας

Το πρωί της ίδιας ημέρας, ο Κρις αποφασίζει να αποκαλύψει τη σχέση του στη σύζυγό του και να της ζητήσει διαζύγιο. Το ζευγάρι διαπληκτίζεται και η Σανάν φέρεται να του δηλώνει πως δεν θα ξαναδεί τις δύο κόρες του ποτέ ξανά, ότι θα πάρει τα παιδιά και θα φύγει.

Ο Κρις στραγγάλισε τη σύζυγό του, με τις μαρτυρίες να αναφέρουν πως καθώς έσερνε το άψυχο πια σώμα της στις σκάλες, η κόρη τους τον ρωτούσε: «Τι συμβαίνει με τη μαμά;». Στοίβαξε το πτώμα στα «πόδια» της θέσης του συνοδηγού, επιβίβασε τις κόρες του στο πίσω κάθισμα και οδήγησε ως τη δουλειά του.

Εκεί, έπνιξε και τη μικρή του κόρη Σελέστ, με την 4χρονη Μπέλα να τον ρωτά, όπως αποκάλυψε στη συνέχεια: «Θα συμβεί και σε εμένα ό,τι συνέβη στη Σελέστ;». Πράγματι, ο Κρις τύλιξε τις κόρες του σε κουβέρτες και τις πέταξε σε μια δεξαμενή πετρελαίου. Στη συνέχεια έθαψε το πτώμα της γυναίκας του κοντά στο σημείο.

Τις ερευνητικές Αρχές προβλημάτιζε από την αρχή το αφήγημα του πατέρα, συν το γεγονός πως την αστυνομία κάλεσε η φίλη της Σανάν που την είχε οδηγήσει στο σπίτι της το προηγούμενο βράδυ. Σε πολλές περιπτώσεις κατά τη διάρκεια της κατάθεσης, ο Κρις αναφερόταν στις κόρες του σε παρελθοντικό χρόνο, παρότι εκείνη τη στιγμή θεωρούνταν αγνοούμενες και όχι νεκρές.

Οι αντιφάσεις στις δηλώσεις του Κρις

«Έφυγα για τη δουλειά νωρίς εκείνο το πρωί, θα ήταν 05:15 με 05:30», έλεγε στις Αρχές, παρότι αποκάλυπτε πως είχε καβγαδίσει με τη σύζυγό του. Η αστυνομία πραγματοποιεί έρευνα στο σπίτι, όπου βρίσκει την τσάντα και τα κλειδιά της γυναίκας, με τη φίλη της να υποψιάζεται τον Κρις. Ο Αμερικανός βέβαια επιμένει πως δεν γνωρίζει τι της έχει συμβεί. «Μου είπε πως θα πήγαινε στο σπίτι ενός φίλου με τα παιδιά και αυτό είναι το τελευταίο που άκουσα. Ήταν πολύ ασαφές», δήλωνε στα ΜΜΕ.

Δύο μέρες αργότερα και έπειτα από πίεση του FBI, που είχε στο μεταξύ αναλάβει την υπόθεση, ο 33χρονος άλλαξε την κατάθεσή του. Υποστήριξε πως γύρισε σπίτι και βρήκε τη σύζυγό του να έχει στραγγαλίσει τα δύο τους παιδιά. Στο σημείο εκείνο, σημείωσε πως θόλωσε και τη σκότωσε.

Μέχρι τον Νοέμβριο του ίδιου έτους, ο άνδρας ομολόγησε και τους τρεις φόνους και δήλωσε ένοχος για όλες τις κατηγορίες που τον βάρυναν. Καταδικάστηκε σε ισόβια χωρίς δυνατότητα αναστολής.

Όσο ο Κρις Γουάτς μιλούσε στους δημοσιογράφους, οι Αρχές αναζητούσαν τα άψυχα σώματα της οικογένειάς του. Η ομολογία ήρθε όμως όταν από κάμερα ασφαλείας του γειτονικού σπιτιού παρατήρησαν πως ο μόνος που είχε βγει από το σπίτι εκείνη τη μέρα, ήταν αυτός και μάλιστα κάτι φόρτωσε στο αυτοκίνητό του.

Το ντοκιμαντέρ του Netflix για την υπόθεση

Μέσα από αποκλειστικά αρχειακό υλικό, όπως δημοσιεύσεις στα social media, ηχογραφήσεις της αστυνομίας, γραπτά μηνύματα και ακυκλοφόρητα ερασιτεχνικά βίντεο, η σκηνοθέτις Τζένι Ποπλγουέλ ενώνει τα κομμάτια του παζλ μιας διεξοδικής και αληθινής αστυνομικής έρευνας και ενός διαλυμένου γάμου.

Το «Αμερικανικός Φόνος: Η Οικογένεια της Διπλανής Πόρτας» είναι η πρώτη ταινία που δίνει φωνή στα θύματα. Μπορείτε να το βρείτε και στο ελληνικό Netflix, όπου έχει αναρτηθεί από τον περασμένο Σεπτέμβριο.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: