Black Friday: Η μέρα που οι Αμερικανοί ξέχασαν το budget τους – Δείτε πόσα ξόδεψαν!

Κοινοποίηση:
black_friday

Σύμφωνα με πρόσφατη αναφορά της Adobe Analytics, οι Αμερικανοί καταναλωτές ξόδεψαν σχεδόν 10,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε διαδικτυακές αγορές κατά την Black Friday. Αυτή η ημέρα, που ακολουθεί την εορτή των Ευχαριστιών στις Ηνωμένες Πολιτείες, σηματοδοτεί την επίσημη έναρξη της εορταστικής περιόδου αγορών και είναι γνωστή για τις μεγάλες προσφορές και εκπτώσεις που προσφέρουν τα καταστήματα.

 

Η Black Friday έχει καθιερωθεί ως μια από τις πιο σημαντικές ημέρες για το λιανικό εμπόριο, καθώς οι καταναλωτές αναζητούν ευκαιρίες για να αποκτήσουν προϊόντα σε μειωμένες τιμές. Ο ανταγωνισμός μεταξύ των καταστημάτων είναι έντονος, καθώς προσπαθούν να προσελκύσουν όσο το δυνατόν περισσότερους πελάτες. Οι μεγάλες αλυσίδες λιανικής πώλησης όπως η Amazon και η Walmart επωφελούνται ιδιαίτερα από αυτή την τάση.

Η Walmart, η οποία διαθέτει περίπου 4.700 καταστήματα στις Ηνωμένες Πολιτείες, έχει επενδύσει σημαντικά στην κατ’ οίκον παράδοση κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου. Αυτή η στρατηγική στοχεύει στην ενίσχυση του ηλεκτρονικού εμπορίου της εταιρείας και στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη, επιτρέποντας στους καταναλωτές να παραγγέλνουν εύκολα προϊόντα από το σπίτι τους.

 

Οι διαδικτυακές δαπάνες στη Black Friday κατέγραψαν αύξηση 10,2%, ανέφερε η Adobe.

Ο Κόρει Κοσκιόνι, ηλικίας 58 ετών, είπε πως αναζήτησε προσφορές στο διαδίκτυο όπως και στα καταστήματα τη Black Friday, ψάχνοντας «δώρα για όλους: τη σύζυγό μου, την κόρη μου και για εμένα τον ίδιο».

Τα εμπορεύματα με τις περισσότερες πωλήσεις στο διαδίκτυο περιελάμβαναν προϊόντα μακιγιάζ, περιποίησης προσώπου και μαλλιών, αλλά και bluetooth ηχεία και μηχανές εσπρέσο, επισήμανε η Adobe σήμερα.

Οι διαδικτυακές πωλήσεις παιχνιδιών εκτοξεύτηκαν κατά 622% σε σύγκριση με τον μέσο όρο των καθημερινών πωλήσεων τον Οκτώβριο, ενώ οι πωλήσεις κοσμημάτων αυξήθηκαν κατά 561% και των οικιακών συσκευών κατέγραψαν αύξηση 476% σε σύγκριση με τον Οκτώβριο, πρόσθεσε.

Το 2023, οι Αμερικανοί καταναλωτές ξόδεψαν 9,8 δισεκατομμύρια δολάρια διαδικτυακά τη Black Friday και το 2022 9,1 δισεκατομμύρια δολάρια, είπε η Adobe.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: