«Φωτιά» αναμένεται να πάρουν από σήμερα οι κάρτες των καταναλωτών, με τα εκπτωτικά γεγονότα της φετινής Black Friday, αλλά και της Cyber Monday που ακολουθεί στις 29 του μήνα, να αναμένεται ότι, ένεκα της πανδημίας και των μέτρων για τους ανεμβολίαστους, θα οδηγήσουν σε νέα «εκτίναξη» των ηλεκτρονικών αγορών.
Ως εκ τούτου, για την καλύτερη ενημέρωση και προετοιμασία τους, αλλά και για την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των ευκαιριών που προσφέρει αυτή η «γιορτή του εμπορίου και της αγοράς», η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας συστήνουν στους καταναλωτές, σύμφωνα με την ΕΡΤ, τα ακόλουθα:
Να προσέχουν κατά την ηλεκτρονική εγγραφή τους σε ενημερωτικά δελτία (newsletters), με τα οποία καλούνται να δηλώσουν έγκαιρα τις προτιμήσεις τους σε συγκεκριμένα προϊόντα και να ενημερωθούν, έτσι, νωρίτερα για τις εκπτώσεις που θα γίνουν σε αυτά. Ιδίως, να είναι επιφυλακτικοί με τις προσωπικές πληροφορίες που χορηγούν μέσω αυτών των newsletters, δεδομένου ότι αποτελούν, στην ουσία, μορφή ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και χρησιμοποιούνται κατά κόρον από τους προμηθευτές για τη δημιουργία προσωποποιημένων προφίλ πελατών και για τη διενέργεια εξατομικευμένων προωθητικών ενεργειών που τους ακολουθούν παντού κατά την πλοήγησή τους στο διαδίκτυο.
Να διαχωρίζουν τις αληθινές από τις εικονικές προσφορές, κάνοντας δική τους έρευνα αγοράς αρκετό διάστημα πριν για τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν, σε συνδυασμό και με τη χρήση ειδικών εργαλείων που διατίθενται από ηλεκτρονικές πλατφόρμες σύγκρισης προϊόντων και πραγματοποίησης αγορών, τα οποία αναπαριστούν τη διαχρονική διακύμανση των τιμών.
Κατά την τοποθέτηση των παραγγελιών τους, να δίνουν ιδιαίτερη έμφαση και σημασία, εκτός από την τιμή, και σε άλλες κρίσιμες πληροφορίες που σχετίζονται με την ταχύτητα παράδοσης των προϊόντων τους και συγκεκριμένα: (α) στη διαθεσιμότητα, λαμβάνοντας ιδίως υπόψη εμπόδια και περιορισμούς που, σε διεθνές επίπεδο, επηρεάζουν την παραγωγή και διακίνηση των αγαθών, καθώς και (β) στον αναμενόμενο χρόνο αποστολής των προϊόντων μέσω των ταχυδρομικών παρόχων. Στόχος είναι οι καταναλωτές να μη βιώνουν αργότερα δυσαρέσκεια και απογοήτευση από τυχόν υπερβολικούς ή/και απροσδιόριστους χρόνους αναμονής.
Να αποφεύγουν την αγορά προϊόντων, ακόμα κι αν πωλούνται σε ιδιαίτερα συμφέρουσες τιμές, από ηλεκτρονικά καταστήματα που διαθέτουν αμφίβολης νομιμότητας ιστοσελίδες (π.χ. δεν περιλαμβάνουν πλήρη στοιχεία έδρας και επικοινωνίας, περιέχουν «νεκρές» συνδέσεις [links] ή συνδέσεις σε όρους χρήσης ή πολιτικής προστασίας απορρήτου με ασυνάρτητο περιεχόμενο, διοχετεύουν την επικοινωνία με τους καταναλωτές αποκλειστικά μέσω social media εφαρμογών, όπως viber, messenger, κ.λπ.).
Επίσης να προσθέσω ότι με 50% και κάτω δεν είναι Black Friday αλλά Κοροϊδία Friday διότι οι τιμές πρέπει να ξεκινάνε από 50% και πάνω..!!! Τρέξτε λοιπόν κορόιδα μπεεεεεεεεεεεε μπεεεεεεεεεεεε!!!
Με τι θα ψωνίσει βρε ο λαός; Μερικά παιδάκια τρέχουν που μασάνε τις τελευταίες επιδοτήσεις μαϊμού του μπαμπά περισσότερο. Τρέξτε Αμερικανάκια … άντε μασάτε κανένα κόκαλο από την σαβούρα που ξεπουλάνε.
όλη η σαβούρα πωλείται την μαύρη παρασκευή . Για αυτό την ειπαν και μαύρη
Αυτό που πρέπει να γίνει κατανοητό, είναι οτι στην Ελλάδα δεν υπάρχει black friday. Κάποιες αλυσίδες όντος κάνουν εκπτώσεις, όμως της τάξης του 10 – 20%. Αυτό δεν είναι black friday. Στα τοπικά καταστήματα φυσικά δεν προβλέπεται έκπτωση. Ελλάδα και black friday ΔΕΝ
Αυτό που πρέπει να προσέξουν περισσότερο ειναι τι προιόντα τους πουλάνε΅Τα ηλεκτρονικά και ειδικά οι τηλεοράσεις που εχουν εκπτωση εως και 60% ειναι αυτές που επαιζαν επι δυο η τρια χρόνια στα καταστήματά τους απο τις 9 το πρωί εως τις 9 το βράδυ σε φούλ κοντράστ κλπ ρυθμίσεις οπότε εχουν κλείσει τον κύκλο τους στο επίπεδο ποιότητα εικόνας και γιαυτό τις ξεφορτώνονται μπιρ παρά που λέμε και στας ευρώπας.Προσοχη λοιπόν διότι θα σας πουλήσουν μεταχειρισμένα προιόντα και θα νομίσετε οτι σας τα χαρίζουν!