Κάποια στιγμή, η Davidson ανέλαβε να σχεδιάσει ένα logo που θα έμπαινε πάνω σε παπούτσια: Ο Knight είχε στα χέρια του το πρώτο μοντέλο που θα κυκλοφορούσε η εταιρεία του και έδωσε οδηγίες στην Davidson να σχεδιάσει ένα σήμα που «
θα θύμιζε κίνησηΌταν αντίκρισε την τελική πρόταση της Davidson, ο Knight είχε ανάμεικτα συναισθήματα:
«Δεν τρελαίνομαι, αλλά θα το συνηθίσω», είπε χαρακτηριστικά.
Δεν γνωρίζουμε τι ήταν αυτό που δεν τον ενθουσίαζε στο σήμα, πάντως αποφάσισε πως θα προχωρούσε με αυτό και πλήρωσε την Davidson για τις υπηρεσίες της το ποσό των τριανταπέντε δολαρίων, το οποίο σε σημερινή αξία αντιστοιχεί περίπου γύρω στα διακόσια πενήντα δολάρια.
Το ποσό φαίνεται εξωφρενικά μικρό, ωστόσο η Davidson είχε δηλώσει πως συνολικά είχε χρεώσει τον Knight για δεκαεπτάμισι ώρες εργασίας, έναντι δύο δολαρίων ανά ώρα, όπως ήταν η αρχική συμφωνία τους.
Το logo μπήκε στα παπούτσια της Nike, στη συνέχεια τοποθετήθηκε και στα ρούχα και σταδιακά η εταιρεία άρχισε να ανταγωνίζεται άμεσα μεγάλους παίκτες στο χώρο των αθλητικών ειδών, όπως η Adidas.
Η Davidson πήρε στο μεταξύ το πτυχίο της και έπιασε δουλειά στην Nike ως γραφίστρια, παραμένοντας στην εταιρεία για περίπου τέσσερα χρόνια, όταν και αποχώρησε για να αναλάβει τον τεράστιο όγκο των γραφιστικών αναγκών ένας εξωτερικός συνεργάτης, που θα μπορούσε πιο εύκολα να ανταποκριθεί σε αυτές.
Ο Knight, όμως, μετά την τεράστια επιτυχία του στην αγορά αθλητικών ειδών, ήθελε να την ανταμείψει όπως έπρεπε για την δουλειά και την έμπνευσή της και έτσι πραγματοποίησε ένα μεγάλο πάρτι προς τιμή της. Τότε της παραχώρησε και πεντακόσιες μετοχές της εταιρείας, ενώ της έκανε δώρο και ένα διαμαντένιο δαχτυλίδι με το logo της. Η αξία των μετοχών σήμερα ανέρχεται γύρω στα τέσσερα εκατομμύρια δολάρια.
«Ο Phil έκανε κάτι πολύ ιδιαίτερο. Εγώ πάντως τον είχα χρεώσει και είχα πληρωθεί το τιμολόγιό μου», είχε δηλώσει τότε η Davidson, η οποία παρέμενε μετριόφρων και κάτω από το ραντάρ, παρότι στο μεταξύ είχε αποκτήσει δικαίως το προσωνύμιο «Η κυρία του logo».
Το δημιουργικό όραμα της Davidson, παρότι δεν είχε ξετρελάνει τον ιδρυτή της Nike, ήταν αυτό που κυριάρχησε στο τέλος, μιας και στα μέσα της δεκαετίας του 1990 το «Swoosh» έγινε η βασική εμπορική απεικόνιση των προϊόντων της εταιρείας. Δεν χρειαζόταν καν γράμματα για να καταλάβει κάποιος τι συμβόλιζε αυτό το logo.
H Davidson συνέχισε την καριέρα της στο χώρο του σχεδιασμού και συνταξιοδοτήθηκε το 2000.
Σήμερα, στα 81 της χρόνια, παραμένει μόνιμη κάτοικος του Oregon και περνάει τον ελεύθερο χρόνο της κάνοντας εθελοντισμό. Επιλέγει να ζει ακόμα κάτω από το ραντάρ και απέχει από όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Φαίνεται πως η Davidson αγάπησε πολύ τη δουλειά της, αφοσιώθηκε σε αυτήν και αντιμετώπισε τη φήμη σαν μία ακόμα καθημερινή γραφιστική πρόκληση: Τη διαχειρίστηκε και την ξεπέρασε με ένα «Swoosh». She just did it, θα έλεγε κανείς.