Cleanfluencers – Η νέα τάση στο Tiktok που βγάζει λεφτά!

Κοινοποίηση:
tiktok-logo

Το hashtag #cleantok έχει γίνει viral στο διαδίκτυο, με εκατομμύρια χρήστες του TikTok να συμμετέχουν σε αυτή τη νέα τάση. Οι δημιουργοί περιεχομένου που εστιάζουν στο καθαρισμό, γνωστοί ως cleanfluencers, προσφέρουν συμβουλές και τεχνικές για τον βαθύ καθαρισμό των σπιτιών τους μέσω αναλυτικών βίντεο. Αυτή η τάση όχι μόνο εμπνέει τους θεατές να οργανώσουν και να καθαρίσουν τους χώρους τους, αλλά έχει επίσης αποδειχθεί ότι είναι επικερδής για αυτούς που συμμετέχουν.

 

Οι cleanfluencers δημοσιεύουν βίντεο που καλύπτουν διάφορες πτυχές του καθαρισμού. Από το πώς να καθαρίσετε το μπάνιο μέχρι την οργάνωση του σαλονιού σε μόλις 15 λεπτά, οι συμβουλές τους είναι πρακτικές και εύκολες στην εφαρμογή. Επιπλέον, προτείνουν κόλπα για να κάνουν τα πλακάκια του μπάνιου να λάμψουν, χρησιμοποιώντας συχνά καθημερινά υλικά που βρίσκονται σε κάθε σπίτι.

Η επιτυχία αυτών των TikTokers δεν περιορίζεται μόνο στη δημιουργία περιεχομένου. Πολλοί από αυτούς κερδίζουν σημαντικά ποσά χρημάτων μέσω χορηγιών, συνεργασιών με εταιρείες προϊόντων καθαρισμού και άλλων εμπορικών ευκαιριών που προκύπτουν από την αυξανόμενη δημοτικότητα τους.

 

Η Λέα ντε Μπριν δίνει συμβουλές οικοκυρικής μέσω TikTok εδώ και περίπου έναν χρόνο.

«Οι άνθρωποι πραγματικά απολαμβάνουν να βλέπουν βίντεο με το συγκεκριμένο περιεχόμενο», λέει η 25χρονη Γερμανίδα. «Τα βίντεο τους δίνουν επίσης κίνητρο κάποιες φορές να συμμαζέψουν, ενώ μπορεί κατά βάθος να μην έχουν όρεξη».

Τετραψήφια ποσά ανά βίντεο
Με τον λογαριασμό της @my.cleantok έχει ξεπεράσει τους 110.000 συνδρομητές στο TikTok, ενώ έχει περίπου 28.000 followers στο Instagram ως @leabloomz. Στα κοινωνικά δίκτυα υπάρχει ήδη ο κατάλληλος όρος για τους συγκεκριμένους influencers: cleanfluencers.

Η Λέα ντε Μπριν κατάφερε να μετατρέψει το πάθος της για την καθαριότητα σε επάγγελμα. Όπως επισημαίνει βέβαια, ξοδεύει περίπου 8 με 10 ώρες για την παραγωγή ενός βίντεο – με το αζημίωτο: αμείβεται με τετραψήφια ποσά για το καθένα.

Η cleanfluencer δοκιμάζει συχνά νέα προϊόντα καθαρισμού. Σαπούνια, σφουγγάρια ή πανιά καθαρισμού – δείχνει ποια προϊόντα χρησιμοποιεί για να καθαρίσει καλά τα μαξιλάρια της για παράδειγμα ή τι μέθοδο χρησιμοποιεί στο σφουγγάρισμα.

«Στο παρελθόν, οι άνθρωποι παραδοσιακά ρωτούσαν τη γιαγιά ή τη μαμά τους για τα “μυστικά της καθαριότητας”, τώρα όμως οι περισσότεροι έχουν στραφεί στο διαδίκτυο και στα κοινωνικά δίκτυα», λέει ο Άρνε Βέστερμαν, καθηγητής Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας στη Διεθνή Σχολή Διοίκησης ISM.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: