Μεγάλες αλλαγές για το Dacia Duster. Το αστέρι του Ρουμάνου κατασκευαστή περνά σε ανώτερο επίπεδο απορρύπανσης, καθώς η Renault υιοθετεί επιλεκτική καταλυτική αναγωγή (Selective Catalytic Reduction).
Εκτός από την υιοθέτηση της επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής, το Duster κερδίζει 5 άλογα και στις δύο εκδόσεις ντίζελ. Η Dacia ανακοινώνει επίσης πιο κοντές σχέσεις σασμάν, οι οποίες θα ανακοινωθούν αργότερα σήμερα, κάτι παράδοξο καθώς όλοι οι κατασκευαστές έχουν την τάση να κάνουν το αντίθετο.
Με 5 PS και 3,1 kgm περισσότερο, αλλά και τις κοντύτερες σχέσεις του κιβωτίου, τα δύο μοτέρ κερδίζουν περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο στο σπριντ 0-100 km/h και θα πρέπει επίσης να δίνουν και καλύτερες ρεπρίζ. Όσον αφορά την ελληνική αγορά, το υφιστάμενα ντίζελ Duster θα συνεχίσουν να πωλούνται κανονικά, με τα αυτοκίνητα με τα νέα μοτέρ να ξεκινούν τις παραδόσεις τους από τον προσεχή Οκτώβριο.