«Έρχεται» το «ψηφιακό πελατολόγιο»: Πώς θα γίνεται το «σκανάρισμα» σε πλυντήρια αυτοκινήτων και πάρκινγκ

Κοινοποίηση:
ψασψασψασαψ

Αντίστροφα πλέον μετρά ο χρόνος προκειμένου να τεθεί σε πιλοτική εφαρμογή το «ψηφιακό πελατολόγιο», η νέα λειτουργία που εισάγει η ΑΑΔΕ μέσω του My Data App.

Το νέο σύστημα αφορά αρχικά επιχειρήσεις που σχετίζονται με οχήματα – όπως πλυντήρια, συνεργεία, πάρκινγκ και ενοικιάσεις – και στοχεύει να αυτοματοποιήσει πλήρως τη διαδικασία καταγραφής πελατών και συναλλαγών.

Ο τρόπος είναι απλός:

Κατά την είσοδο, ο επαγγελματίας σκανάρει την πινακίδα του οχήματος και το πελατολόγιο ενημερώνεται αυτόματα.
Κατά την έξοδο, σκανάρεται η απόδειξη ή το τιμολόγιο που εκδίδεται, και το σύστημα καταγράφει την ολοκλήρωση της συναλλαγής.
Όλα αυτά, χωρίς ειδικό εξοπλισμό, μόνο με το κινητό τηλέφωνο. Το εργαλείο έχει σχεδιαστεί ειδικά με στόχο να καλύψει τις ανάγκες των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, προσφέροντας έναν άμεσο, εύχρηστο και ανέξοδο τρόπο για να καταγράφεται η καθημερινή δραστηριότητα χωρίς κόπο.

Η πιλοτική εφαρμογή ξεκινά στον συγκεκριμένο κλάδο λόγω του υψηλού όγκου μικρών συναλλαγών και της συχνής εναλλαγής πελατών.

«Θέλουμε να δώσουμε πιλοτικά την εφαρμογή να τη δουν σε προαιρετική βάση στην πρώτη φάση για να εξοικειωθούν, να πάρουμε και παρατηρήσεις επί του πεδίου…», ανέφερε ο διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής, παρουσιάζοντας τα επόμενα βήματα για την εξέλιξη του συστήματος.

Η επόμενη φάση βρίσκεται ήδη υπό σχεδιασμό και αφορά έναν εντελώς διαφορετικό –αλλά εξίσου κρίσιμο– χώρο: τις εκδηλώσεις.

Γάμοι, βαφτίσεις, δεξιώσεις, πάρτι και κάθε είδους μαζική διοργάνωση πρόκειται να ενταχθούν στο σύστημα του ψηφιακού πελατολογίου, με στόχο η εφαρμογή να ξεκινήσει πιλοτικά μέσα στο καλοκαίρι.

Ο στόχος είναι διπλός: να καταγραφεί η πραγματική επιχειρηματική δραστηριότητα στους τομείς αυτούς, και παράλληλα να ενισχυθεί η διαφάνεια και η τήρηση φορολογικών υποχρεώσεων σε κλάδους όπου η καταγραφή πελατών παραμένει έως σήμερα αποσπασματική ή ανύπαρκτη.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

Leave a Response