«Euroferry Olympia»: Μάχη με τον χρόνο για τους 10 αγνοούμενους

Κοινοποίηση:
Καταγραφή

Συνεχίζεται η υπεράνθρωπη προσπάθεια των διασωστών της ΕΜΑΚ εντός του «Euroferry Olympia», με τις υψηλές θερμοκρασίες και τα επικίνδυνα αέρια που εκλύονται να δυσχαιρένουν τις έρευνες για τον εντοπισμό των 10 αγνοουμένων.

Μιλώντας στo kathimerini.gr o εκπρόσωπος Τύπου του Πυροσβεστικού Σώματος, Βασίλης Βαθρακογιάννης, ανέφερε ότι οι πυροσβέστες δίνουν μάχη με τον χρόνο για την ανέυρεση όσων επιβαινόντων αγνοούνται και -όπως είπε- δεν έχουν ερευνηθεί ακόμη όλοι οι χώροι του πλοίου.

Ο ίδιος επεσήμανε πως το θερμικό φορτίο σε ορισμένα σημεία παραμένει ιδιαίτερα υψηλό. «Στόχος είναι να ερευνηθούν όλοι οι χώροι του πλοίου, υπάρχει μια δυσκολία στα γκαράζ με τα φορτηγά, αλλά τα στελέχη του Σώματος είναι κατάλληλα εκπαιδευμένα», σημείωσε.

Σημειώνεται πως οι πυροσβέστες μπαίνουν κατά ομάδες μέσα στο πλοίο με ειδικές στολές και εξοπλισμό που τους προστατεύει.

Σύμφωνα με πληροφορίες του kathimerini.gr, εξαιτίας της επιδείνωσης των καιρικών συνθηκών, εξετάζεται το ενδεχόμενο να ελλιμενιστεί το πλοίο, μετά από αίτημα της πυροσβεστικής, προκειμένου οι έρευνες να συνεχιστούν με ασφάλεια. Ωστόσο, η συγκεκριμένη απόφαση πρέπει να ληφθεί από το Λιμενικό Σώμα.

Νωρίτερα, μιλώντας στην ΕΡΤ, ο συντονιστής της ΕΜΑΚ (επιχειρήσεων Ηπείρου – Δ. Μακεδονίας και νήσων), Δημήτρης Κοντογιάννης, τόνισε πως με θερμοκρασίες από 200 βαθμούς Κελσίου που φτάνουν και τους 300 σε ορισμένα σημεία, το «Euroferry Olympia», είναι σαν χύτρα που επιπλέει ενώ βράζει στο νερό.

Ενδεικτικά του δύσκολου περιβάλλοντος που επιχειρούν τα στελέχη του Πυροσβεστικού Σώματος είναι και οι αποκλειστικές φωτογραφίες που δημοσίευσε νωρίτερα το kathimerini.gr, καθώς και τα σχετικά βίντεο από το εσωτερικό του πλοίο, στις οποίες αποτυπώνεται η καταστροφή που έχει προκληθεί.

Οι πυροσβέστες διακρίνονται μέσα στο πλοίο με ειδικές στολές και εξοπλισμό που τους προστατεύει από τις υψηλές θερμοκρασίες και τα επικίνδυνα αέρια που εκλύονται. Μάλιστα, το σημείο όπου προχωρούν φαίνεται να έχει φθαρεί σε μεγάλο βαθμό από την πύρινη λαίλαπα. Στο εσωτερικό του πλοίου δεν υπάρχουν φλόγες παρά μόνο καπνοί, ενώ το σκάφος έχει οδηγηθεί ρυμουλκούμενο βόρεια της Κέρκυρας, στη θαλάσσια περιοχή της Κασσιόπης, όπου ρυμουλκά σκάφη συνεχίζουν τις ρίψεις νερού για να επιτευχθεί η ψύξη των μεταλλικών επιφανειών.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: