Απίστευτη online καζούρα για το ποτήρι καφέ από τα Starbucks που βρέθηκε μπροστά στην Ντενέρις τη Θυελλογέννητη στο… Γουίντερφελ
Όταν δεν μπορείς να αποφύγεις κάτι, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να χαλαρώσεις και να το απολαύσεις. Αυτό μάλλον σκέφτηκε το HBO, που έχει γίνει στόχος το τελευταίο 24ωρο μιας απίστευτης διαδικτυακής καζούρας, με αφορμή την επική γκάφα της παραγωγής του Game of Thrones. Αναφερόμαστε φυσικά στο διάσημο πλέον ποτήρι από τα Starbucks, το οποία είχε προφανώς ξεχαστεί στο πλατό, με αποτέλεσμα να εμφανιστεί σε μια σκηνή του τέταρτου επεισοδίου της όγδοης και τελικής σεζόν του GoT, που προβλήθηκε την περασμένη Κυριακή.
Η παρουσία ενός τόσο σύγχρονου και καθημερινού αντικειμένου στο μυθικό σύμπαν του Tζ. Ρ.Ρ. Μάρτιν έγινε φυσικά αμέσως αντιληπτή από τους αετομάτηδες φαν της σειράς. Πώς θα μπορούσε εξάλλου να γίνει διαφορετικά, αφού το ποτήρι με το χαρακτηριστικό logo ξεχώριζε σαν τη μύγα μέσα στο γάλα, ανάμεσα στο «μεσαιωνικό» ντεκόρ της σειράς και σε χαρακτήρες όπως η Ντενέρις Ταργκάριεν η Θυελλογέννητη κι ο Τζον Σνόου!
Το αποτέλεσμα αυτής της γκάφας του HBO ήταν ένας «χείμαρρος» από memes, κοροϊδευτικά σχόλια και… θεωρίες συνωμοσίας σχετικά με το περίφημο ποτήρι, που έφεραν σίγουρα σε δύσκολη θέση το δίκτυο, δεδομένου ότι το GoT είναι μία από τις ακριβότερες παραγωγές των τελευταίων ετών στην τηλεόραση. Πώς είναι δυνατόν σε μια σειρά, όπου π.χ. ο Μπραν δεν κουνιέται ρούπι ούτε καν στα διαλείμματα των γυρισμάτων για να μην αλλάξουν θέση οι γούνες του στο αναπηρικό καροτσάκι, να συμβεί ένα τέτοιο λάθος; «Ισως υπολόγιζαν ότι ο φωτισμός θα ήταν το ίδιο κακός με το τελευταίο επεισόδιο και κανείς δεν θα το έπαιρνε είδηση», έγραψε ένας χρήστης στο Twitter, αφήνοντας την… μπηχτή του για την μαυρίλα της Μάχης του Γουίντερφελ που δυσαρέστησε πολλούς.
Μετά από σιωπή αρκετών ωρών, το δίκτυο αποφάσισε τελικά να εκδώσει μια επίσημη δήλωση, αναγνωρίζοντας το λάθος του με έναν ξεκαρδιστικό τρόπο. «Ο λάτε που εμφανίστηκε στο τελευταίο επεισόδιο ήταν λάθος. Η Ντενέρις είχε παραγγείλει τσάι βοτάνων» ανέφερε το HBO στην επική του απάντηση. Την ίδια χιουμοριστική διάθεση είχε και η Μπερναντέτ Κόλφιλντ, executive producer της σειράς, σε μια συνέντευξή της μετά την προβολή του επεισοδίου, όπου ζήτησε συγγνώμη από τους τηλεθεατές. «Το Γουέστερος είναι το πρώτο μέρος που απέκτησε Starbucks δεν το ξέρουν πολλοι αυτό», είπε γελώντας για να συμπληρώσει: «Αν αυτό είναι το χειρότερο πρόβλημα που μπορεί να βρει κανείς στο επεισόδιο, τα πάμε πολύ καλά».
Ο μεγαλύτερος κερδισμένος από αυτήν την «γκάφα» είναι φυσικά η ίδια η Starbucks, που εξασφάλισε χωρις να δώσει δεκάρα την καλύτερη διαφήμιση σε εκατομμύρια GoT φαν ανά τον κόσμο.