Για την περιοχή της ένδοξης Μακεδονίας της Ελλάδος, εδώ και χρόνια τώρα – και ιδιαιτέρως τελευταία – γίνεται ένας ανούσιος θόρυβος σε διεθνή κλίμακα από ξένα πολιτικά άτομα, όπου ποδοπατώντας ηθελημένα «το φως της αλήθειας», την παγκόσμια ιστορική αλήθεια, ερευνούν δήθεν οι ψεύτες (!!) για να μάθουν σε ποιό κυρίαρχο κράτος ανήκει.
Όλοι αυτοί οι ανεγκέφαλοι, με περισσή υποκρισία και ανειλικρίνεια καμώνονται ότι δε γνωρίζουν, δήθεν, τη ρητή και κατηγορηματική διαβεβαίωση της παγκόσμιας ιστορίας όσον αφορά την ελληνικότητα της Μακεδονίας και με την ένοχη αυτή συμπεριφορά τους εκμαυλίζουν ακόμη και την Παγκόσμια ιστορία. Ασχολούνται οι ψεύτες με το όλως ανύπαρκτο αυτό θέμα έχοντες ως απώτερο πάντα σκοπό τους να βλάψουν ενσυνείδητα την ένδοξη χώρα μας, αυτόν τον ελληνισμό που αγκαλιά με τον χριστιανισμό (Απόστολος Παύλος στην Αθήνα), όργωσαν όλο τον κόσμο και άλλαξαν τον ρουν της ιστορίας του.
Η Μακεδονία, κατά την ύπουλη γνώμη τους, απλώς αναφέρεται ως Ελληνική και άρα είναι διεκδικήσιμη. Όμως, «ω ανόητοι και βραδείς τη καρδία», η ένδοξη Μακεδονία δεν αναφέρεται απλώς ως Ελληνική, διό και δεν είναι ποτέ δυνατό, βάσει της ελληνοχριστιανικής ιστορίας του ορθόδοξου ελληνισμού (Παλαιά και Καινή Διαθήκη) να τεθεί υπό διαπραγμάτευση. Τούτο αποδεικνύεται περίτρανα, τόσο από τα ατράνταχτα ιστορικά ντοκουμέντα της παγκόσμιας ιστορίας όσο και εκ των κάτωθι:
1) Η παγκόσμια ιστορία αναφέρει, ρητά και κατηγοριματικά, ότι¨
α) Ο Μέγας Αλέξανδρος, (όνομα βασιλιάδων της Ελλάδος, Ηπείρου και Μακεδονίας) γεννήθηκε στην Πέλλα πρωτεύουσα της Μακεδονίας το 350 π.Χ. και η Πέλλα ήταν και είναι Ελλάδα.
β) Ο Μέγας Αλέξανδρος είναι γιος του Έλληνα Βασιλιά της Μακεδονίας Φιλίππου.
γ) Ο λέξανδρος, από την ειρηνική του εκστρατεία, μετά την ένωση όλων των Ελλήνων (άρα ήταν Έλληνας και μάλιστα δάσκαλός του ήταν ο μεγαλύτερος Έλληνας φιλόσοφος της αρχαιότητας Αριστοτέλης) κυρίευσε τον τότε γνωστό κόσμο και η παγκόσμια ιστορία τον έχει αποκαλέσει ΜΕΓΑ! (ένα το κρατούμενο)
Ύστερα από όλα αυτά τα ιστορικά δεδομένα δεν είναι ποτέ δυνατό να υπάρξει ουδεμία αντίρρηση για την ελληνικότητα της Μακεδονίας, γιατί η ιστορία γενικά είναι «το φως της αλήθειας (=Lux vetritatis)». Το κράτος της Μακεδονίας ήταν ένα από τις πολλές ελληνικές πολιτείες – κράτη: των Αθηνών, της Σπάρτης, του Άργους, της Θήβας κ.ά., δεδομένου ότι στην αρχαιότητα κάθε πολιτεία ελογίζετο ως κράτος. Αυτά τα Ελληνικά κράτη – πόλεις ένωσε ο Μέγας Αλέξανδρος, έκανε την ειρηνική του εκστρατεία και έγινε Κοσμοκράτορας του τότε κόσμου, όπερ και το Μέγα της παγκόσμιας Ιστορίας.
Αυτή η Ελληνική πόλη – κράτος, η Μακεδονία, βορειοανατολικά συνόρευε με τους Γέτες (=Σκύθες), βορειοδυτικά με τους Ιλλυρίους (=κάτοικοι στα παράλια του Αδριατικού πελάγους). Προς βορά, με τους κατοίκους της Μοισίας (σημερινή Σερβία και Βουλγαρία) και τους Παιάνας (κάτοικοι της νότιας όχθης του ποταμού Δούναβη που εκβάλλει στον Εύξεινο Πόντο).
Αυτοί λοιπόν ήταν οι γείτονες της Ελληνικής Μακεδονίας επί της βασιλείας Φιλίππου και όλους αυτούς τους γύρωθεν λαούς, η ιστορία τους χαρακτηρίζει βάρβαρους και τούτο, γιατί είχαν κατ’ επανάληψη εκδηλώσει επεκτατικές βλέψεις σε βάρος του Μακεδονικού κράτους. Τα σύνορα τελικά του κράτους της Μακεδονίας τα εδραίωσε ο Έλλην Μέγας Αλέξανδρος, όταν ανέλαβε τη βασιλεία το 336 π.Χ. (δύο τα κρατούμενα)
2) Το βιβλίο Α΄ ΜΑΚΚΑΒΑΙΩΝ (Παλαιά Διαθήκη), αναφερόμενο στον Μέγα Αλέξανδρο ορίζει, ρητά και κατηγορηματικά, ότι είναι γιός του Φιλίππου του Μακεδόνα. Και κάνει αυτήν τη διάκριση στον Μέγα Αλέξανδρο της εποχής του (ο συντάκτης του βιβλίου των Μακκαβαίων) στον Αλέξανδρο Μακεδόνα ακριβώς για να τον ξεχωρίσει από κάθε άλλον Αλέξανδρο της εποχής του. Ο νοών νοείτω. Μάλιστα δε, προσθέτει και ένα ακόμη ιδιαίτερο ιστορικό ντοκουμέντο. Ότι είχε ενώσει όλες τις Ελληνικές φυλές (=κράτη) και αναγνωρίσθηκε πρώτος Ηγεμών, πρώτος Βασιλιάς της Ελλάδος. «Και εγένετο, μετά το πατάξαι Αλέξανδρον τον Φιλίππου τον Μακεδόνα, τον Δαρείον βασιλέα Περσών και Μήδων, εβασίλευσεν πρότερος επί την Ελλάδα». (Α΄ Μακκαβαίων 1) (τρία τα κρατούμενα)
3) Στο βιβλίο των πράξεων (Καινή Διαθήκη, κεφ. 16,9) αναφέρει ο Απόστολος Παύλος ότι σε όραμά του παρουσιάστηκε ένας άνδρας με ενδυμασία μακεδονική και του ζήτησε να πάει εκεί να τους βοηθήσει. «Και όραμα διά της νυκτός ώφθη τω Παύλω, ανήρ τις ην Μακεδών εστώς, παρακαλών αυτόν και λέγων, διαβάς εις Μακεδονίαν βοήθησων υμήν». Και όταν πράγματι ο Απόστολος Παύλος ήρθε στην ένδοξη Ελλάδα, μέσω της Σαμοθράκης, δεν πήγε στα ανύπαρκτα Σκόπια, αλλά στις Ελληνικές πόλεις της Μακεδονίας: στη Νεάπολη, στους Φιλίππους, στην Αμφίπολη, στην Απολλωνία και έφθασε στη Θεσσαλονίκη και τη Βέροια.
Οι διεκδικητές, λοιπόν, σήμερα της Μακεδονίας δεν υπήρξαν ποτέ ως πόλη – κράτος στην παγκόσμια οικογένεια. Ήταν ανύπαρκτοι. Την ύπαρξή τους οι Σκοπιανοί και την παρουσία τους την έχουν κλέψει (ή μάλλον προσπαθούν να την κλέψουν) με τη βοήθεια τρίτων επιλήσμονων της αποστολής τους για να επισημοποιήσουν την ύπαρξή τους στην παγκόσμια οικογένεια. Όμως, «του κάκου παλεύουν» γιατί η ιστορία δεν αλλάζει και δεν αλλάζει, γιατί είναι το «Lux vetritatis = Το φως της αλήθειας»!!
Ο Μέγας Αλέξανδρος, λοιπόν, είναι ο πρώτος Βασιλιάς των ενωμένων Ελλήνων με στρατό ξηράς και θαλάσσης και την περίοδο μετά τον Αλέξανδρο, η παγκόσμια ιστορία την ονόμασε καθαρά και ξάστερα «Ελληνιστικούς χρόνους» και ακριβώς τούτο αποτελεί το «όπερ έδει δείξαι» για την εν λόγω ψευδέστατη απαίτηση των άγνωστων ιστορικά Σκοπιανών που προσπαθούν ύπουλα να δηλώσουν την παρουσία τους με διεθνείς μάλιστα υπόγειες διαδρομές!! (τρία τα κρατούμενα)
Λοιπόν, ντροπή – χίλιες φορές ντροπή – σε όλους αυτούς που ασχολούνται με το ανύπαρκτο αυτό θέμα με απώτερο μόνο σκοπό τους να βλάψουν την Ένδοξη Πατρίδα μας, την Ελλάδα μας. Όμως, εμείς οι Έλληνες που σε συνάντησή μας με τον Χριστιανισμό οργώσαμε όλον τον τότε γνωστό κόσμο και του δώσαμε τα φώτα του πολιτισμού και αλλάξαμε τον ρουν της ιστορίας του, θα υπερασπισθούμε ανδρείως την ένδοξη πατρίδα μας, την ένδοξη ιστορία της, τον πολιτισμό της και την εθνική μας ακεραιότητα.
Τώρα, ύστερα από όλα αυτά τα αδιάψευστα ιστορικο – χριστιανικά ντοκουμέντα που αναφέρθηκαν ανωτέρω, ερωτάται: Ας μας πουν όλοι αυτοί οι ανεγκέφαλοι που δήθεν ασχολούνται με το ανύπαρκτο αυτό θέμα των Σκοπίων, αλλά και αυτοί που τολμούν να διακδικήσουν το όνομα Μακεδονία. Ερωτάται, λέγω, με ποιο δικαίωμα διεκδικούν το όνομα Μακεδονία αφού ήδη είναι ιστορικά εξακριβομένο ότι έχουν χαρακτηρισθεί ως βάρβαροι; Και μάλιστα, αφού είναι ήδη πανταχόθεν εξακριβομένο ότι η Μακεδονία είναι ένα κομμάτι γης της Ελλάδος; Είναι ατόφια Ελλάδα;
Και για να τελειώνουμε, με όλους αυτούς τους αδίστακτους εκμαυλιστές της παγκόσμιας ιστορίας, τους δηλώνουμε ευθέως και με κατηγορηματικότητα: Είτε το θέλουν, είτε δεν το θέλουν, η Μακεδονία δεν είναι απλώς Ελληνική, είναι ατόφια Ελλάδα και δεν τίθεται ποτέ σε διαπραγμάτευση.
Ο Έλληνας, λοιπόν, δε θα επιτρέψει ποτέ αλλά ούτε και θα ανεχθεί οποιονδήποτε διάλογο για συμβιβασμούς και παζάρια για την ελληνικότητα της Μακεδονίας γιατί ιστορικά είναι αποδεδειγμένο ότι η Μακεδονία είναι μία και είναι Ελληνική. Τέλος και τελεία, δε δεχόμαστε ουδεμία συζήτηση.
Πρεσβύτερος ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΚΟΛΛΑΣ
ΕΛΛΗΝ Ορθόδοξος Θεολόγος – Εκκλ/κός Συνήγορος
Επ/μος πρ/δρος Συνδέσμου Κληρικών Ελλάδος