Η Toyota εξειδικεύεται στην υβριδική τεχνολογία. Για την ακρίβεια, το know how που διαθέτουν οι Ιάπωνες στο συγκεκριμένο τομέα δεν το έχει κανένας ανταγωνιστής τους.
Κρούουν λοιπόν για πολλοστή φορά τον κώδωνα του κινδύνου στην αυτοκινητοβιομηχανία, εξηγώντας με παραδείγματα γιατί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι πανάκεια.
Η Toyota, σε αντίθεση με το σύνολο των κατασκευαστών, ακολουθεί μια διαφορετική στρατηγική στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Δεν την έχει πιάσει η φρενίτιδα που έχει καταλάβει σύσσωμη την αυτοκινητοβιομηχανία, επιμένοντας ουσιαστικά στις υβριδικές προτάσεις. Επενδύει ωστόσο και στο υδρογόνο αλλά και στην ηλεκτροκίνηση.
Μάλιστα, πρόσφατα παρουσίασε και το χρονοδιάγραμμα του ηλεκτρικού της πλάνου, ενώ εδώ και καιρό εξελίσσει ποικίλες ηλεκτρικές πλατφόρμες για τα μελλοντικά της μοντέλα. Όπως αποδεικνύεται όμως στην πράξη, οι Ιάπωνες δεν πιστεύουν στην ηλεκτροκίνηση. Τουλάχιστον όχι τόσο πολύ όσο οι ανταγωνιστές της…
Ο Gill Pratt, επικεφαλής του επιστημονικού τομέα στον όμιλο Toyota, από τη σάλα του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός όπου βρέθηκε προ ημερών, άφησε έκπληκτο το κοινό όταν ξεκίνησε να εξηγεί τους λόγους για τους οποίους οι αυτοκινητοβιομηχανίες κάνουν λάθος ποντάροντας τα πάντα στην ηλεκτροκίνηση!
ΠΕΙΤΕ ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΟΥΤΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΠΑΤΙΝΙ ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΑΛΛΙΩΣ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΑΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΥΣΤΟΠΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΘΕΝ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
Η ηλεκτροκίνηση είναι η ποιό βλακώδης κατεύθυνση ως πρός τό μέλλον τού αυτοκινήτου. Μεγάλο κόστος, χρήση σπανίων μετάλλων,μή ανακυκλώσιμα προϊόντα, κίνδυνος πολύ μεγάλος σέ περίπτωση σύγκρουσης καί φωτιάς,κόστος σταθμών εξυπηρέτησης καί μικρή χιλιομετρική απόδοση. Όσο γιά τό κόστος στό περιβάλλον καί τόν ανθρώπινο παράγοντα γιά τίς χώρες από όπου γίνονται οι εξορύξεις τών σπανίων γαιών, ας μήν τό αναλύσουμε.
Η λύση ήταν καί είναι τό υδρογόνο. Τό οποίο επειδή είναι τόσο άφθονο στήν φύση καί τά κέρδη γιά τούς διαχειριζόμενους τόν παγκόσμιο πλούτο ελάχιστα, έχει καταπολεμηθεί, καί μέθοδοι καί τεχνολογίες γιά κινητήρες υδρογόνου έχουν ριχτεί στόν πάτο τών συρταριών τών μεγάλων εφευρέσεων.
ΜΟΝΟ ΜΕ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΝΑΤΡΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΝΙΟΥ
Ποια ηλεκρικα αυτοκινητα και πρασινα αλογα? Να αυξηθουν οι καρκινοι λογω μπαταριων? Να περιμενω να φορτισει μια δυο ωρες για να κανω 100 χλμ και να πληρωσω το κωλο μου στις ΑΠΕ του Μαλακα Μητσοτακη? Ας κοπει το δουλεμα επιτελους!
το θεμα ειναο οτι το εχουμε ιοθετισει χωρισ να βλεπουμε ποιο κατω,,,
σε 5 χρονια θα εχουμε μεγαλουσ ογκουσ με παλιεσ μπαταριεσ,,,
η ανακυκλωση τουσ ειναι και κοστοβορα και ρυπογονα,,,
ασ μασ πουν το πλανο τουσ και βλεπουμε,,,
ακομα δεν μπορουμε να ανακυκλωσουμε τισ απλεσ μπαταριεσ. τισ στελνουμε ιταλια και εκει μπενουν σε καραβι για εκτοσ ευρωπησ επεξεργασια!
το αλουμινιο? το πλαστικο? το χαρτι?
ανακυκλωνοντε οι στοιβαζοντε σε παλια εργοστασια μεχρι να τα παρει το ρεμα η να ποιασουν φωτια!!!
Ποτέ δεν θα αγορασω ηλεκτρικο αυτοκινητο για πολλους λογους