Σε μια χώρα όπου το ψευτοπροοδευτικό παραλήρημα έχει αναχθεί σε εθνικό σπορ, η Έλενα Ακρίτα αποφάσισε για ακόμη μια φορά να αποδείξει πως δεν υπάρχει όριο στην ηθική αλαζονεία και την κοινωνική υποκρισία. Στόχος της αυτή τη φορά, μια νεαρή κυνηγός – μια Ελληνίδα που, σεβόμενη τη φύση και τους νόμους, επιλέγει έναν τρόπο ζωής που δεν ταιριάζει στο ιδεολογικό κατεστημένο του αθηναϊκού σαλονιού.
Με ύφος ιεροεξεταστή και φρασεολογία φανατικής ακτιβίστριας των social media, η Ακρίτα επιτέθηκε προσωπικά σε ένα νέο κορίτσι, όχι επειδή έκανε κάτι παράνομο ή ανήθικο, αλλά επειδή… τόλμησε να κυνηγήσει. Τόλμησε να υπάρχει έξω από το ασφαλές, φιλτραρισμένο, δήθεν «ανθρωπιστικό» πλαίσιο που της επιβάλλουν τα Μέσα και οι influencer της καρέκλας.
Είναι οι ίδιοι αυτοί άνθρωποι που φωνάζουν για τα δικαιώματα των ζώων την ώρα που τρώνε sushi με μπλε τόνο, αγοράζουν δερμάτινες τσάντες και επιδεικνύουν vegan ευαισθησίες μόνο για τα likes. Είναι αυτοί που ξερνάνε χολή για οποιονδήποτε δεν ανήκει στην «προοδευτική» τους λέσχη, στο κλαμπ των αλάθητων δικαιωματιστών.
Αλλά ποια είναι τελικά η Ακρίτα για να ορίσει τι είναι «καλό» και τι «κακό»; Από πού αντλεί το δικαίωμα να καθυβρίζει δημοσίως, να υποτιμά, να τραμπουκίζει λεκτικά μία νεαρή κοπέλα που δεν έκανε τίποτα άλλο από το να ζήσει τη ζωή της όπως εκείνη επιλέγει;
Η δημοσιογραφία της ηθικής επίθεσης έχει κουράσει. Η αλαζονεία του lifestyle ακτιβισμού, επίσης. Το να είσαι διάσημος δεν σου δίνει κανένα ηθικό πλεονέκτημα, καμία υπεροχή απέναντι σε απλούς ανθρώπους. Αντιθέτως, σε υποχρεώνει σε περισσότερη σοβαρότητα και λιγότερη επιθετικότητα. Αλλά η Ακρίτα δεν ενδιαφέρεται για την ουσία. Τη νοιάζει μόνο να υπάρξει για λίγο στο φως– ακόμα κι αν χρειαστεί να πατήσει πάνω στην αξιοπρέπεια μιας κοπέλας για να το πετύχει. Αν αυτό είναι ο «προοδευτισμός», τότε επιλέγουμε την παράδοση. Αν αυτό είναι η «ηθική ανωτερότητα», τότε επιλέγουμε τους απλούς ανθρώπους της υπαίθρου. Αν αυτό είναι η δημοσιογραφία, τότε επιλέγουμε τη σιωπή.
Γιατί εκεί που τελειώνει η λογική, αρχίζει το timeline των «δικαιωματιστών».