Μπορεί στην Ελλάδα να γίνονται σιγά σιγά προετοιμασίες εν όψει του καλοκαιριού και οι προσδοκίες να είναι μεγάλες για τη βαριά μας βιομηχανία, τον τουρισμό, ωστόσο η οικονομική κρίση, που έχει χτυπήσει την καρδιά της Ευρώπης, φαίνεται ότι επηρεάζει τις ταξιδιωτικές συνήθειες των Ευρωπαίων πολιτών, και κυρίως των Γάλλων και των Γερμανών, που τα προηγούμενα χρόνια προτιμούσαν κατά χιλιάδες τη χώρα μας.
Πλέον, οι Ευρωπαίοι φαίνεται πως γίνονται πιο προσεκτικοί στις επιλογές τους, αναζητώντας προσιτές αλλά ταυτόχρονα ποιοτικές διακοπές. Ετσι, στα σχέδια πολλών φαίνεται πως φέτος δεν θα περιλαμβάνεται η Ελλάδα, η οποία έχει αποκτήσει «κακή φήμη» πανευρωπαϊκά λόγω ακρίβειας σε υπηρεσίες και αγαθά.
«Μην ταξιδεύετε σε Ισπανία και Ελλάδα – υπάρχουν άλλοι προορισμοί που είναι φθηνοί και δεν έχουν τόσο πολύ κόσμο» αναφέρει σε άρθρο του το γαλλικό περιοδικό «L’ Express», το οποίο χαρακτηρίζει τη Σαντορίνη ένα νησί που έχει καταστραφεί από τους influencers.
Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και άρθρο της βρετανικής εφημερίδας «Daily Mail», το οποίο αναφέρει πως υπάρχουν ορισμένοι προορισμοί σε όλο τον κόσμο όπου συρρέουν influencers των κοινωνικών δικτύων για να μοιραστούν selfies με τους εκατομμύρια ακολούθους τους, παροτρύνοντάς τους να ταξιδέψουν εκεί.
«Αλλά στην πραγματικότητα αυτά τα μέρη δεν ανταποκρίνονται πάντα στις καλλωπισμένες αναρτήσεις στο Instagram» σημειώνει το άρθρο.
Χρήστες της αμερικανικής ιστοσελίδας Reddit επισκέφθηκαν ορισμένα από τα μέρη που «συνιστούν» σε μεγάλο βαθμό οι influencers και τα χαρακτήρισαν «μεγάλη απογοήτευση».
Αν έχετε δει influencers να μοιράζονται φωτογραφίες από τη Σαντορίνη, στέκοντας σε λευκά σκαλοπάτια μπροστά από μια εκκλησία, είναι πολύ πιθανό να έχουν βρεθεί «σε ένα χωριό με πάνω από 8.000 αναρτήσεις στο Instagram, την Οία».
Ωστόσο, αυτή δεν είναι η πραγματική Σαντορίνη, σύμφωνα με τους ειδικούς, καταλήγει η «Daily Mail».
Ε ας πανε στην αλβανια η στην τουρκια αφου θελουν φτηνες διακοπες αλλα δεν πιστευω να ξαναπανε