Ο πραγματογνώμονας, Παναγιώτης Μαδιάς, βρέθηκε στο σημείο, στη λεωφόρο Βουλιαγμένης, όπου έγινε το τραγικό δυστύχημα, που στοίχισε τη ζωή του Mad Clip.
Όπως είπε ο κ. Μαδιάς, ανεξάρτητα από τις όποιες ευθύνες βαραίνουν τον οδηγό, ευθύνες φέρει και η περιφέρεια καθώς έχουν παραλείψει να βάλουν μπάρες ασφαλείας, που μειώνουν την ταχύτητας της πρόσκρουσης. Μάλιστα, τόνισε ότι δεν πρόκειται για σύγκρουση αλλά για πρόσκρουση και ο οδηγός έχασε τον έλεγχο.
Ο πραγματογνώμονας, Παναγιώτης Μαδιάς, βρέθηκε στο σημείο, στη λεωφόρο Βουλιαγμένης, όπου έγινε το τραγικό δυστύχημα, που στοίχισε τη ζωή του Mad Clip.
Όπως είπε ο κ. Μαδιάς, ανεξάρτητα από τις όποιες ευθύνες βαραίνουν τον οδηγό, ευθύνες φέρει και η περιφέρεια καθώς έχουν παραλείψει να βάλουν μπάρες ασφαλείας, που μειώνουν την ταχύτητας της πρόσκρουσης. Μάλιστα, τόνισε ότι δεν πρόκειται για σύγκρουση αλλά για πρόσκρουση και ο οδηγός έχασε τον έλεγχο.
«Τα ίχνη που βλέπουμε πάνω στο οδόστρωμα δεν είναι ίχνη τροχοπέδησης, είναι ίχνη πλαγίας ολίσθησης, εκτροπής. Όταν έχουμε τέτοια χαρακτηριστικά ίχνη πάνω στο οδόστρωμα, η έναρξη των ιχνών προσδιορίζει το σημείο με ακρίβεια και το σημείο εκτροπής του οχήματος. Έχασε τον έλεγχο ο οδηγός. Η αρχική κατεύθυνση του οχήματος ήταν από Βάρη προς Αθήνα. Η μία δεξιά στροφή είναι 60 μέτρα πριν το σημείο της πρόσκρουσης που σημαίνει ότι το αυτοκίνητο δεν εκινείτο κάτω από 120 χλμ/την ώρα το ελάχιστο»
Δες το βίντεο από το dabater:
Οπως λεει ο Ιαβερης θα πρεπει να υπαρχει εκπαιδευση απο το σχολειο…αλλα μικρα γραμματα το υπουργειο κοιμαται ασυστολα….μαθαινουν στα παιδια οτιδηποτε αλλη μ…κια
Αν ειχε μπαριερες οντως δεν θα επεφτε στην κολώνα και μπορει να την γλίτωνε,τωρα για καποιους που λεν για ραμμένο αυτοκινητο τα crash test σε κολώνα γινονται με 32 χλμ την ωρα και το αμαξι τσαλακωνεται αρκετα..
Αν πεσεις σε κολωνα δύσκολα τα πραγματα αν πεσεις σε μπαριερα κατι σωζεται..
Της κόντυνε το μεταξόνιο.
Πότε επιτέλους θα μπουν κάμερες καταγραφής ταχύτητας για να σταματήσουν οι θανάτοι στους δρόμους της Αθήνας;
Πόσους ακόμα πρέπει να θρηνήσουμε για να τηρήσουμε τα αυτονόητα; Έλεος πια.
Συλληπητήρια στους οικείους του.
ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΚΑΜΕΡΕΣ??? ΕΠΙΣΗΣ ΧΕΣΤΗΚΑ ΑΝ Ο ΑΛΛΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ…ΛΕΣ ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΜΕΡΕΣ…ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ…ΓΙ’ΑΥΤΟ
μαυρα μεσάνυχτα έχεις.
Οι κάμερες που θα καταγραφουν οτι με όριο 70 εσύ πηγαινες με 140 την πρώτη φορα έχει πρόστιμο και αφαίρεση πόντων διπλώματος .
Ανάλογα απο το μέγεθος της παραβίασης μπορεί να γίνεται αφαίρεση διπλώματος για καποιο διάστημα και έτσι ούτε αυτός θα κάνει μαγκιές ούτε και εμείς θα κινδυνεόυμε, τουλάχιστον εντος πόλης.
και ποιος σου ειπε οτι δεν οδηγανε τετοια ατομα χωρις διπλωματα και πινακιδες……Σε αλλη χωρα ζεις εσυ!!!!
Αν αυτός με τις Μ,,,,,,,,,,,ς που λέει είναι εμπειρογνώμονας τότε εγώ είμαι αστροναύτης.
Δεν πήρε το μάθημα από τον Paul Walker?
Και αυτός από αυτήν την καπότα πήγε!
Γι’αυτό άλλωστε ακόμη και στους διεθνείς αγώνες είναι άθλια.
120 και έφυγε; Πόρσε=κουδουνίστρα. Γιατί τις αγοράζουν; Όλοι με αυτές τις κουδουνίστρες σκοτώθηκαν.
ΝΑΙ Η ΠΟΡΣΕ ΦΤΑΙΕΙ ΤΩΡΑ………
Σωστός ρε φίλε. Όντως δεν παίζει. Να κοπεί στα δύο carrera με πλαγιολίσθηση?
Μάλλον ήταν χιλιομπαλωμένη/επισκευασμένη στον άξονα από προηγούμενα ατυχήματα.
(πριν σχολιάσουν μ@λάκες, οδηγώ corvette zr1 κ F-type svr, όχι στην Ελλάδα φυσικά).
Σε κάθε περίπτωση, τα ματαξωτά βρακιά θέλουν επιδέξιους κώλους.
μήπως ξέχασε το κράτος να του φορέσει και πάνα σε περίπτωση που χεστεί;
άσε μας ρε μαδιά με τις πίπες σου.
θα πας να βάλεις σίδερα δεξιά και αριστερά σε δρόμο μέσα σε κατοικημένη περιοχή και θα πηγαίνουν να σκάνε πάνω οι κλαρινογαμπροί με τα glx χωρίς κράνος και θα μαζεύεις τα μυαλά από τα κιγκλιδώματα.
μπήκε φέτες βγήκε τριμματα…..