Με ατελείωτες εργατοώρες στον ήλιο και πάνω στην καυτή άμμο και απέναντι από τους πιο απαιτητικούς πελάτες ίσως στον πλανήτη, τα κορίτσια της παραλίας, θεωρούνται το βαρύ πυροβολικό του «Nammos«.
Είναι η λεγόμενη «front line», οι πρώτες που έρχονται σε επαφή με τους πελάτες και από τις οποίες εξαρτάται σε μεγάλο ποσοστό ο ημερήσιος τζίρος της επιχείρησης. Αν μείνουν ευχαριστημένοι από το σέρβις, το χαμόγελο και την προθυμία των κοριτσιών που τους εξυπηρετούν, τότε θα ζητήσουν τραπέζι και στο εστιατόριο για να συνεχίσουν τη διασκέδασή τους. Θα ανοίξουν σαμπάνιες, θα κάνουν «καταστροφές» και στο τέλος θα φύγουν με την υπόσχεση ότι θα ξανάρθουν.
Τα κορίτσια περνούν από κάστινγκ και ο συνιδιοκτήτης του Nammos, Σάμι Ιμπραήμ τις επιλέγει μέσα από 3.000 βιογραφικά που αποστέλλονται κάθε χρόνο. Το ίδιος ισχύει και για τους νέους του Nammos, όπως διαβάζουμε στο περιοδικό Gala.
H 24χρονη Άννα Κουκίδου, που δουλεύει για πρώτη φορά στο Nammos κι επιλέχθηκε με κάστινγκ που πραγματοποιήθηκε τον Μάρτιο στο»Μakedonia Palace», ευελπιστεί οι τέσσερις μήνες δουλειάς στην άμμο της Ψαρούς να της αποφέρουν τα χρήματα για τη σχολή της περίπου 3.000 ευρώ- αλλά και τα χρήματα για το ενοίκιο του διαμερίσματος όπου διαμένει για μια ολόκληρη χρονιά. Ακούγονται πολλά; Αν και η ημερήσια αμοιβή των ατόμων που εργάζονται στο Nammos δεν ξεπερνά τα 50 ευρώ, τα γενναία φιλοδωρήματα των πελατών αρκούν για έναν άνετο χειμώνα – και αυτό από μόνο του αποτελεί σημαντικό κίνητρο.
Ο μύθος λέει ότι οι κοπέλες που εργάζονται σέρβις στην παραλία μπορεί στο τέλος του καλοκαιριού να έχουν βγάλει 10.000 – 12.000 ευρώ κυρίως από γενναία φιλοδωρήματα. Σύμφωνα με τον άνθρωπο του εστιατορίου, Γιώργο Βρεττό το μεγαλύτερο tip που έχει δώσει ποτέ, ήταν 20.000 ευρώ, ενώ ο ίδιος έχει πάρει φιλοδώρημα 8.000 ευρώ μόνο και μόνο επειδή ο πελάτης πέρασε καλά και ήθελε να τον ευχαριστήσει.