Σε λίγες μόνο ημέρες, οι χρήστες του RuStore ξόδεψαν συνολικά περισσότερα από 3 εκατομμύρια ρούβλια σε συνδρομές ChatGPT. Αυτό αναφέρεται σε δελτίο τύπου από το RuStore που έλαβε η Gazeta.Ru.
Στα τέλη Μαρτίου, οι χρήστες του RuStore είχαν την ευκαιρία να πληρώσουν για premium πρόσβαση στο ChatGPT στην ενότητα «Kiosk» του εγχώριου καταστήματος εφαρμογών.
Σύμφωνα με την έκθεση, η μεγαλύτερη δαπάνη χρηστών στο Kiosk σχετίζεται με υπηρεσίες τεχνητής νοημοσύνης και πλατφόρμες ροής.
Έτσι, μεταξύ των πιο ακριβών αγορών, η υπηρεσία AI για τη δημιουργία βίντεο ξεχωρίζει με μέση επιταγή 8,1 χιλιάδες ρούβλια, το Twitch, για το οποίο οι χρήστες αγόρασαν μια συνδρομή, δωρεές και εικονικό νόμισμα κατά μέσο όρο 7,2 χιλιάδες ρούβλια και το ChatGPT (7 χιλιάδες ρούβλια).
Οι Roblox (18%), PUBG (16%), Battlenet (9%) και Twitch (7%) κατατάσσονται επίσης μεταξύ των κορυφαίων στον συνολικό όγκο πληρωμών. Όσον αφορά τον αριθμό των συναλλαγών, τις βασικές θέσεις καταλαμβάνουν τα Steam, Roblox, Mobile Legends, PUBG και Free Fire. Το Steam οδηγεί επίσης στην κατάταξη για τον αριθμό των προβολών της κάρτας εφαρμογής.