Support.gov.gr: Άνοιξε η πλατφόρμα επικοινωνίας πολιτών με δημόσιες υπηρεσίες – Πώς λειτουργεί

Κοινοποίηση:
screenshot___2021_11_08t152622.169

Διαθέσιμη στους πολίτες για την επικοινωνία και την υποβολή ερωτημάτων και αιτημάτων σχετικά με τη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών των φορέων είναι η ψηφιακή πλατφόρμα support.gov.gr.

Η διαδικασία βήμα – βήμα είναι η ακόλουθη

Πολίτες που επιθυμούν να υποβάλουν ερώτημα ή αίτημα εξυπηρέτησης σχετικά με την επιλεγμένη υπηρεσία που παρέχεται από το gov.gr, επιλέγουν το πεδίο «Επικοινωνία» στη σελίδα της ψηφιακής υπηρεσίας για την οποία ενδιαφέρονται.
Αφού ταυτοποιηθούν με τους κωδικούς Taxisnet, έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν προσωποποιημένα αιτήματα εξυπηρέτησης ή ερωτήματα.
Μετά την υποβολή, λαμβάνουν ως αποδεικτικό τον μοναδικό αριθμό εξυπηρέτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email).
Στη συνέχεια, το gov.gr διαμοιράζει τα αιτήματα – ερωτήματα αυτόματα, στους φορείς και τις διοικητικές μονάδες που έχουν την ευθύνη απάντησης.
Μετά την ολοκληρωμένη επεξεργασία του αιτήματος, η απάντηση της διοίκησης αναρτάται στη θυρίδα απαντήσεων του πολίτη.
Για κάθε νέα απάντηση το gov.gr αποστέλλει ενημερωτικό email, ώστε ο πολίτης να μεταβεί στη θυρίδα απαντήσεων για να παραλάβει την απάντηση της αρμόδιας διοικητικής μονάδας.

Ήδη, υποστηρίζονται από το support.gov.gr 259 ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται από τα υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και Οικονομικών, καθώς επίσης και από τον e-ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και την ΗΔΙΚΑ.

Σταδιακά, όλες οι ψηφιακές υπηρεσίες θα ενταχθούν στο support.gov.gr.

Η υπηρεσία σχεδιάστηκε και υποστηρίζεται από την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης και την Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Το support.gov.gr ενοποιεί τον τρόπο επικοινωνίας με τους κυβερνητικούς φορείς για τις ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται στο gov.gr. Δημιουργείται, έτσι, ένας ψηφιακός χώρος επικοινωνίας πολιτών και επιχειρήσεων με τις δημόσιες υπηρεσίες, για την υποβολή ερωτημάτων, αιτημάτων και την λήψη απαντήσεων για τη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών κάθε φορέα.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

2 Σχόλια

  1. Θα προσφέρει ακόμα περισσότερο ύπνο βαθύ και χρόνο για ηλεκτρονικά παιχνίδια στους Υπαλλήλους του Δημοσίου πιστεύω. Εδώ σε γράφουν με φυσική παρουσία και θα … Πλάκα μας κάνουν ;;;!!
    Μόνο ότι είναι περασμένο ηλεκτρονικά θα βλέπει κανένας. Το καλό είναι ότι επιτέλους είναι κάτι που περίμενε ο 80 ετών συνταξιούχος που την τεχνολογία την παίζει στα δάχτυλα!

  2. Οι λογαριασμοι της ΔΕΗ ηρθαν αυξημενοι στο τριπλασιο λενε ψεμματα οτι θα το απορροφουσαν,ο κοσμος δουλευει για 200 ευρω απο που θα τα δωσει αυτα τα λεφτα χωρις να καταναλωνουμε οι πολιτες δεν προστατεύονται πια πρεπει να ανσλαβει ο στρατος επιτελους

Comments are closed.