Για να κάνω μια ερώτηση στην Γενική γραμματεία πληροφοριακών συστημάτων του υπουργείου οικονομικών είμαι σε τηλεφωνική αναμονή άνω των 55 λεπτών….
Για το ίδιο ερώτημα έχω στείλει mail στην διεύθυνση που είναι αρμόδια και δεν έχω πάρει απάντηση εδώ και έξι ημέρες..Πρόκειται για ερώτηση σχετικά με την υποβολή Ε1 και συγκεκριμένα για την αυτόματη »υποτιθεμένη» εισαγωγή που θα υπήρχε στους κωδικούς για τις βεβαιώσεις αποδοχών συντάξεων……..Κατά τα άλλα ο κύριος Θεοχάρης από το πρωί ως το βράδυ ασχολείται με »αστειάκια» και οδηγίες για το κοινωνικό μέρισμα στα social media….
Αυτή είναι η σχετική οδηγία που ακολούθησε ο αναγνώστης του apokalipseto:
Σε περίπτωση που τα στοιχεία της βεβαίωσης αποδοχών ή συντάξεων ήαμοιβών σας, είναι διαφορετικά από αυτά που είναι προσυμπληρωμένα, θα πρέπει να προβείτε στις ακόλουθες ενέργειες:
o Συμπληρώστε όλα τα υπόλοιπα που πρέπει να δηλώσετε (όπως αυτοκίνητα δαπάνες κ.τ.λ.)
o Κάντε προσωρινή αποθήκευση της δήλωσης Ε1
o Επικοινωνήστε με τον εργοδότη ή φορέα και σε περίπτωση
λανθασμένης υποβολής, θα πρέπει ο εργοδότης ή φορέας να υποβάλλει ηλεκτρονικά εκ νέου το αρχείο με τα σωστά στοιχεία βεβαίωσης, βάσει
της ΠΟΛ 1039/2014. Σε διαφορετική περίπτωση, επικοινωνήστε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης
Συναλλασσομένων μέσω e-mail ή στα τηλέφωνα 210 480 2552 και 15515.
apokalipseto.blogspot.gr
Στο 15550 αφού παίρνεις και χρεωνεσαι έστω και με αστική χρέωση που άμα πάρεις απο κινιτό είναι μεγάλη , κανεις 10 μέρες για να β ρεις ποιο θα πατήσεις και μετά απο πόση ώρα σου λέει οτι όλοι είναι απασχολημένοι δοκιμάστε αργότερα …..
15515 * σόρρυ