Αέρα… Ισπανίας στη Θεσσαλονίκη φέρνει το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο κόστισε 30.000 ευρώ με απευθείας ανάθεση.
Και εξηγούμαστε. Το λογότυπο, το οποίο σύμφωνα με τον υπουργό συνδυάζει «την παράδοση με τη μοντέρνα αισθητική», είναι ίδιο με το λογότυπο του εστιατορίου Magus Gastrobar στη Las Galletas της Τενερίφης.
Μάλιστα, ο Χρήστος Σταϊκούρας κατά την παρουσίασή του, επεσήμανε ότι το το πεζόγραμμα «μ» επιλέχθηκε ώστε να παραπέμπει άμεσα στο μετρό, αλλά ταυτόχρονα να διαφέρει από το «Μ» κεφαλαίο.
«Είναι το “μ” απλοποιημένο από το βυζαντινό “μ” ώστε συνδυάζει την αυθεντικότητα, την καθαρότητα και την αναγνωρισιμότητα σε ένα σύγχρονο σύστημα μεταφορών, ώστε να είναι ευανάγνωστο σε κάθε του χρήση» είχε πει χαρακτηριστικά.
Απορίας άξιο είναι εάν και το λογότυπο του εστιατορίου κόστισε 30.000 ευρώ…
Εγώ με την ΑΙ έφτιαχνα καλύτερο πρωτότυπο και τζάμπα μαλακά Κούλη
…ουτε η μανα του τον ξερει και τον εχετε κανει ιδιοφυΐα
Πόσες φορες θά τό πούμε ; Πρέπει νά αλλάξει η Νομοθεσία Διεξαγωγής τών δήθεν Μειοδοτικων Διαγωνισμών….πού ώς έχει τώρα έχει παράθυρα διαφυγής για νά ανατεθούν οί δουλειές σέ ημετέρους καί μή, φυσικά σέ φιξαρισμένες τιμές πού καθορίζουν μεταξύ τους οι συμμετέχοντες στούς διαγωνισμούς ……..μοιράζοντας τίς δουλειές μεταξύ τους , στίς υψηλότερες τιμές γύρω από τόν Προϋπολογισμό τού Έργου πού ορίζεται στην υψηλότερη τιμή γιά νά μήν ζημιωθούν οι διαγωνιζόμενοι αλλά το Δημόσιο !!!
όπως λέμε μ-torrent ?? γιαααα να πίασουμε δουλειά τότε…κάτι ετοιμάζουν τούτοι
Ρε τον ρεζιλη απο εκει το εκλεψε
Πως να πάει μπροστά αυτός ο τόπος?Παντού μίζες, αρπαχτές και λαμογιές.Έχουν στραγγίξει τον απλό Έλληνα φορολογούμενο πολίτη