Σάλος στην Ελβετία με αφίσες και βίντεο με…αληθινό σεξ, μέρος της εκστρατείας κατά του AIDS (βίντεο)

Κοινοποίηση:
ekstrateia-proklisi

Σάλος έχει προκληθεί στην Ελβετία μετά από το ξεκίνημα μία διαφημιστικής εκστρατείας που γέμισε τους δρόμους της χώρας με ζευγάρια που κάνουν σεξ σε στάσεις Κάμα Σούτρα….

Η εν λόγω εκστρατεία έχει σκοπό την ευαισθητοποίηση των πολιτών για τον ιό του AIDS και την ασφαλή σεξουαλική συνεύρεση. Ωστόσο, πάμπολλες οργανώσεις που συσχετίζονται με τα ανθρώπινα δικαιώματα αλλά και οργανώσεις Ελβετών πολιτών διαμαρτύρονται έντονα για την εκστρατεία και όλο το γυμνό που έχει κατακλύσει τους δρόμους τους.

Σύμφωνα με την Liberation, η υπόθεση έχει λάβει διαστάσεις σκανδάλου καθώς οι αφίσες είναι προκλητικές. Σε μία από αυτές φαίνεται ένα ζευγάρι που απολαμβάνει ένα αφρόλουτρο στην μπανιέρα, σε μία άλλη ένας καθιστός άνδρας έχει από πάνω του το ταίρι του και φαίνονται τα οπίσθια της κοπέλας.

Στη σκιά των έντονων διαμαρτυριών και των πάμπολλων καταγγελιών, οι ελβετικές υγειονομικές Αρχές που πήραν την πρωτοβουλία για την εκστρατεία Love Life (Ερωτική Ζωή), έσπευσαν να διευκρινίσουν πως σκοπός τους είναι να ευαισθητοποιηθούν οι πολίτες για τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα και μόνο.

Όπως επισημαίνουν τα διεθνή ΜΜΕ, οι υγειονομικές αρχές της χώρας είχαν την ιδέα να κάνουν εκστρατεία υπαίθριας επικοινωνίας με αληθινά striζευγάρια, αμφιφυλόφιλα αλλά και ομοφυλόφιλα, προκειμένου να αγγίξουν όλους τους πολίτες, οι σεξουαλικές προτιμήσεις των οποίων ποικίλλουν.

Παρόλο που η Ελβετία είναι μία φιλελεύθερη χώρα χωρίς ταμπού, οι διαφημίσεις που απεικονίζουν πραγματικά ζευγάρια να κάνουν σεξ στην κρεβατοκάμαρα τους προκαλούν σάλο στους πολίτες που διαμαρτύρονται έντονα. Υπάρχουν επίσης πολλοί που υποστηρίζουν πως δεν είναι σωστό αυτές οι αφίσες να βρίσκονται στο δρόμο και να τις βλέπουν ακόμα και παιδιά.

Σύμφωνα με το σχετικό δημοσίευμα της Liberation, στην διαφημιστική καμπάνια δήλωσαν συμμετοχή 300 πολίτες, άνδρες και γυναίκες αλλά τελικά επιλέχτηκαν πέντε ζευγάρια ηλικίας 20 έως 52 ετών. Τα κριτήρια επιλογής ήταν πολλά, από την εξωτερική εμφάνιση μέχρι την άνεση που είχαν οι συμμετέχοντες στο φακό και βεβαίως οι σεξουαλική προτίμηση καθώς έπρεπε να καλύπτονται όλα τα γούστα.

Ο βασικός σκοπός των υγειονομικών αρχών ήταν να αφυπνισθούν οι πολίτες όλων των ηλικιών και των σεξουαλικών προτιμήσεων για τους κινδύνους που καραδοκούν από τον έρωτα χωρίς προφυλακτικό. Επίσης δόθηκε ιδιαίτερη βαρύτητα στην ασθένεια του AIDS αλλά γίνεται και αναφορά σε όλα τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα. Ο σκοπός δεν ξέρουμε κατά πόσον επετεύχθη αλλά το σίγουρο είναι πως πολλοί έμαθαν για την εκστρατεία λόγω των προκλητικών αφισών

 

koolnews

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: