Το 2007 ψηφίζονται στο κοινοβούλιο από ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΛΑΟΣ με τη σύμφωνη γνώμη του τότε βουλευτή του κυβερνώντος κόμματος και νυν Δημάρχου κ. Σταυρογιάννη οι αρχικές συμβάσεις παραχώρησης…
με τις οποίες προβλεπόταν η πλήρης παραχώρηση των κεντρικών οδικών αξόνων σε εταιρείες, στις οποίες παρέχεται η ευχέρεια να αυξάνουν το αντίτιμο κατά το δοκούν.
Ήδη λειτουργούν εντός του νομού μας τρεις μετωπικοί (Τραγάνας, Αγίας Τριάδας και Πελασγίας) σταθμοί, ενώ ο τέταρτος βρίσκεται υπό κατασκευή στα όρια του Δήμου, στην Αγία Παρασκευή. Η Φθιώτιδα και ο Δήμος Λαμιέων έχουν περικυκλωθεί από σταθμούς διοδίων. Στα αμέτρητα πλευρικά διόδια σύντομα θα προστεθούν αυτά του Μώλου και του Μπράλου και τα υπο κατασκευή Μαυρομαντίλας και Παραλίας Ραχών με την ολοκλήρωση του πετάλου του Μαλιακού.
Η Παρέμβαση Πολιτών για τη Λαμία ήδη από το 2010 είχε πρωτοστατήσει στη δημιουργία κινήματος ενάντια στα διόδια. Το ζήτημα επανέρχεται στο προσκήνιο με τη λειτουργία των δύο πλευρικών διοδίων του Μώλου και του Μπράλου. Η δημοτική κίνηση, πιστή στις αρχές της θα αντισταθεί στο νέο οδικό χαράτσι που οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στο μαρασμό της περιοχής μας, ενώ παράλληλα γεμίζει τις παχυλές τσέπες των κρατικοδίαιτων μεγαλοεργολάβων.
Οι δρόμοι αυτοί έχουν χτιστεί στις πλάτες μας και στις πλάτες των γονιών μας και έχουν πληρωθεί από τους φόρους και τα τέλη κυκλοφορίας. Οι ιδιωτικές εταιρείες που λυμαίνονται τους δρόμους μας δεν σέβονται ούτε καν την κοινοτική νομοθεσία και τις συμβατικές τους υποχρεώσεις, έχοντας την πολιτική κάλυψη των διαπλεκόμενων κυβερνώντων.
Ξέρει τίποτα γι’ αυτά ο πρώην Υπουργός της Νέας Δημοκρατίας κ. Γιώργος Σουφλίας, που στο νομό που εκλέγεται (Λαρίσης) έχει μόνο 2 σταθμούς διοδίων!
ΣΤΗΝ ΛΑΡΙΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ 5Ο ΧΙΛ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ 4 ΔΙΟΔΙΑ ΟΜΟΡΦΟΧΩΡΙΟΥ ΠΡΟ ΤΕΜΠΩΝ ΜΕΤΑ ΤΕΜΠΩΝ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΡΟΣ ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑ. ΠΕΡΙΠΟΥ 18 ΕΥΡΩ ΠΗΓΑΙΝΕ ΕΛΑ.Η ΛΑΡΙΣΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΔΙΟΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.