Άραγε αυτό γιατί δεν μας τα διδάξαν στο σχολείο;;; «..Διαβάστε το! Αρκούν 2 λεπτά.Αλλά μπορεί να το σκέπτεστε για πολύ περισσότερο…
Άραγε μας τα διδάξαν στο σχολείο;;; μάλλον όχι γιατί …πρόσεχα την ώρα των αρχαίων..
Είναι πολύ σημαντικό, αυτές τις κρίσιμες ώρες, να ρίξουμε μια ματιά στην βίβλο των Ελλήνων, δηλαδή στα ΟΜΗΡΙΚΑ ΕΠΗ και να διδαχτούμε, έστω και την τελευταία στιγμή, από το πνεύμα του Οδυσσέα.
ΔΗΛΑΔΗ: Να κρατήσουμε την ψυχραιμία μας, να ελέγξουμε την παρόρμηση να έχουμε τις
αισθήσεις μας και τις αντένες μας ΑΝΟΙΧΤΕΣ και να μην παρασυρθούμε από την οργή και το μένος που μας διακατέχει, ώστε να γίνουμε βορρά, στους σύγχρονους «μνηστήρες».
Όταν ο Οδυσσέας φτάνει στην Ιθάκη, η μεγίστη επιθυμία του είναι ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ, τον κόσμο που του έκλεψαν.
Παρά την μεγάλη του λαχτάρα, διατηρεί την ανωνυμία του και μεταμορφωμένος σε ζητιάνο από την
ΘΕΑ ΑΘΗΝΑ, πηγαίνει στο παλάτι ώστε να ελέγξει την κατάσταση και να πάρει τις πληροφορίες που θέλει, υπομένοντας καρτερικά τις προσβολές και την χλεύη των
μνηστήρων.
ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ, ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΣΤΕΙΡΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ.
Γι αυτό τον λόγο και είναι ο αγαπημένος της Θεάς ΑΘΗΝΑΣ, της Θεάς που αντιπροσωπεύει,όπως διαβάζουμε στο rammousia.gr, την ΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΟΣ, την ΣΟΦΙΑ, την ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ.Της Θεάς που μελετά τον εχθρό και τον πολεμά με τα ίδια του τα όπλα.
Όταν όμως έρχεται η ώρα, όταν τους έχει στριμώξει όλους άοπλους σε ένα δωμάτιο, όταν φανερώνεται πάνοπλος, ΤΟΤΕ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΟΥ.
ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΙΚΤΟ, ΓΙΑΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΙΟΣ ΤΟΥ, που δημιούργησε με τον δικό του ιδρώτα, ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ που οι μνηστήρες καταχράστηκαν και καπηλεύτηκαν μαζί με την φιλοξενία του οίκου του που τιμησε τον ΞΕΝΙΟ ΔΙΑ.
Ο ισχυρότερος αντίπαλός του είναι ο ΑΝΤΙΝΟΟΣ.
Η λέξη μιλά απο μόνη της.
Είναι η ΑΝΤΙ-ΝΟΗΣΗ, είναι αυτό που μας κάνουν ΤΩΡΑ, είναι ο τρόπος με τον οποίο θολώνουν τις καταστάσεις και την πραγματικότητα ώστε ΝΑ ΜΗΝ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥΝ.
Είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την καθυπόταξη και δουλεία του ανθρώπου.
Ο επόμενος είναι ο ΕΥΡΥ-ΜΑΧΟΣ.
Αυτός που μάχεται με κάθε τρόπο, με εύρος, ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟΝ, ο δεινός και αδίστακτος μαχητής.
Ο ΑΜΦΙ-ΝΟΜΟΣ! Αυτός που διαστρεβλώνει τον ΝΟΜΟ και την τάξη των πραγμάτων, ο επικίνδυνος γιατί είναι ΕΤΣΙ και ΑΛΛΙΩΣ!
Ο ΑΓΕ-ΛΑΟΣ! Αυτός που άγει τον λαό, που τον παρασύρει με την βοήθεια του ΑΝΤΙ-ΝΟΟΥ.
Που τον μετατρέπει σε ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΗ ΑΓΕΛΗ!
Κανένα όνομα στα Ομηρικά έπη δεν είναι δοσμένο στην τύχη!
Κρύβουν βαθύτατα νοήματα και στο χέρι μας είναι να τα αποκρυπτογραφήσουμε και να διδαχτούμε, ή καλύτερα να συνετιστούμε.
Οι πρόγονοί μας μιλούν, ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ, μας λένε ΠΩΣ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ, μας λένε πως να τινάξουμε τον ζυγό.
ΑΡΚΕΙ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ!
Και ο Αντίνοος, ο στόχος της πρώτης φονικής βολής του Οδυσσέα. Είναι αυτός ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ να πεθάνει πρώτος.
Γι” αυτό, μακριά από την προπαγάνδα των ΜΜΕ.
Και τον σκοτώνει ρίχνοντας του το βέλος στον ΛΑΙΜΟ, το ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ δηλαδή της επικοινωνίας που την χρησιμοποιεί ενάντια στην νόηση των ανθρώπων! ..»
Γιατι δεν διδαχτηκαμε την θεωρια του αρθρογραφου σας, που τυχαινει να συμβαδιζει με τα σωβινιστικα σας ιδεωδη; Εγω προσωπικα διδαχτηκα την Οδυσσεια και την Ιλιαδα και ασχοληθηκαμε και με τα νοηματα πισω απο τον μυθο. Δυστυχως αργει ο καιρος που θα επιβαλετε ξανα την ιδεολογια σας στην εκπαιδευση, το κανατε μια εποχη με τη χουντα.
Πρέπει να καταλάβουμε ότι δεξιοι και αριστεροί είναι ανθέλληνες και να μην περιμένουμε τίποτα απο αυτούς… Το πρόβλημα δεν είναι μόνο οι αριστεροί οι οποίοι κανουν τη προπαγάνδα στα πλαίσια της ιδεολογίας τους αλλα είναι κυρίως οι δεξιοί αυτοι έχουν αφελληνίσει τους Έλληνες!
Ακριβως φιλες. Μόνο το ΚΕΝΤΡΟ μπορει να βοηθησει την Ελλαδα. Ψηφο στο Βασιλη Λεβεντη.
η αριστεροσύνη στην Ελλάδα, επικρατώντας κατά κράτος στη διανόηση και στις λεγόμενες «πνευματικές ελίτ» έχει αλώσει κάθε τομέα του δημόσιου βίου. Τα αποτελέσματα λίγο πολύ γνωστά και ορατά σε όλους. Συνωστισμός βλακείας παντού…
Ποιοί δάσκαλοι; Και αυτοί στα ελληνικά σχολεία μορφώθηκαν, άρα τα ίδια πράματα γνωρίζουν με αυτούς που τους δίδαξαν και πάει λέγοντας, φαύλος κύκλος!!
@@ λέτε στο άρθρο!!!
ΠΟΙΟΙ «δάσκαλοι» να διδάξουν ΣΩΣΤΑ τα παιδιά μας, ΑΦΟΥ το 90% με 95% αυτών είναι ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ οι οποίοι ΣΙΧΑΙΝΩΝΤΑΙ ΚΑΘΕ τι το Ελληνικό.
Πες τους να τα διδάξουν απ’την ΕΚΤΗ δημοτικού για το πως να βάφουν τα νύχια τους και θα είναι ΠΡΩΤΟΙ σ’αυτό.
Πες τους να τα διδάξουν απ’την ΠΡΩΤΗ δημοτικού για τη Λόλα και το Μίμη (παλιό βιβλίο διδασκαλίας μαθήματος συλλαβών) και αυτοί θα πουν στα παιδιά οτι η Λόλα ήταν π@υτ@να κι ο Μίμης ήταν ούστης και μάλιστα αυτό ήταν ΚΑΛΟ και ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ.
ΤΙ να «διδάξουν» λοιπόν?
Που περνάς απ’τους διαδρόμους των σχολείων και είναι ΓΕΜΑΤΟΙ με αφίσες του ΠΑΜΕ και του ΚΚΕ εντελώς ΠΑΡΑΝΟΜΑ και ΚΑΝΕΙΣ δε μιλάει???
ΠΑΛΙ @@ γράψατε!!!
Βρε ασχετε και σε αυτο το θεμα βρηκες να κανεις προπαγανδα ανθελληνα πρωτη δυναμη στους δασκαλους πανελληνιως ηταν η ΔΑΚΕ και δευτερη η Δημοκρατική Συνεργασία (πρώην ΠΑΣΚ) τι αρλουμπες για 90% και 95% κομμουνιστων λες.
Φαινεται τα σχολεια σου προκαλουν τρομο αμορφωτε ψευτη πηγαινε αλλου να τρολαρεις
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΗΣ.ΗΜΟΥΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΞΕΡΩ.
ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ (ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ) ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕ ΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ 25 ΜΑΡΤΙΟΥ, Η ΟΠΟΙΑ, ΜΕ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΟΥ ΕΒΑΖΕ ΚΑΙ ΤΗ ΣΧΕΤΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ ΤΗΣ, ΜΕΤΕΤΡΕΠΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΕΟΡΤΗ ΣΕ ΕΟΡΤΗ ΕΠΕΤΕΙΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ.ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΣΚΟΠΙΜΑ.
Μία άλλη καθηγήτρια έλεγε ότι οι ελληνικές δυνάμεις δεν έκαναν και τίποτα σπουδαίο το ’40-41. Τότε βέβαια που πολεμούσε ο ελληνικός στρατός τους Ιταλούς και τους Γερμανούς, οι κομμουνιστές ήταν φίλοι με τους ναζί.
Γενικώς ότι βάλλει το εθνικό φρόνημα προωθείται από τους κομμουνιστές όπως βέβαια και από τις ΗΠΑ-ΕΕ σήμερα. Μία ανίερη συμμαχία. Τότε προσπαθούσαν να υπαγάγουν τους πάντες υπό την διοίκηση της Μόσχας, τώρα υπό την διοίκηση Βρυξελλών και Ουάσιγκτον.
Αυτα που λετε ειναι μενονωμενες περιπτωσεις, τα ατομα ειναι απλοι υπαλληλοι και κοιτανε να σχολασουν…
Aνακριβειες και ψεματα λες οπως και ο παραπανω
Mεμονωμενες περιπτωσεις -εξαιρεσεις αναφερεις που επιβεβαιωνουν τον κανονα αλλα δεν παυει να λεει ανακριβειες και ανοησιες του τυπου 95%
Και εγω ειχα δασκαλο χουντικο που λατρευε τον παπαδοπουλο τι σημαινει οτι ολοι οι αλλοι δασκαλοι του σχολειου ηταν χουντικοι.
Δυστυχώς αλλά πιστεύω ότι ούτε οι δάσκαλοι μας δεν έχουν εμβαθύνει τον Όμηρο.
πώς αγαπητέ να γίνει αυτό εαν πρώτα δεν δοθεί κατεύθυνση από τους δασκάλους στα παιδιά να σκέφτονται έτσι και όταν πρέπει να είσαι σε ξένο πανεπιστήμιο για να μάθεις να αναγνωρίζεις μερικά πράγματα; Αλλά το χειρότερο είναι όταν αυτοί που τα μαθαίνουν αντί να τα χρησιμοποιήσουν για το καλό των πολλών γυρίζουν πίσω και καταστρέφουν