Με ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΘΝΙΚΑ αποφάσεις άφησαν ακάλυπτα τα ΣΥΝΟΡΑ της χώρας!

Κοινοποίηση:
6a00d8341c42e853ef00e5501e981b8833-640wi

Αθώοι όσοι κατηγορήθηκαν επειδή προσπάθησαν να κάνουν αδιαπέραστα τα σύνορα της Ελλάδας!

Κάποιοι άλλοι, που αρνήθηκαν να λειτουργήσουν ​ηλεκτρονικό σύστημα (GIS) άμυνας και ασφάλειας της χώρας συνεχίζουν να… κυκλοφορούν ελεύθεροι!

Η φύση και το περιεχόμενο του θέματος, είναι, όπως είχε πει κάποτε ο αείμνηστος Κωνσταντίνος Καραμανλής, από εκείνα που γίνονται και δεν λέγονται, αλλά δυστυχώς, λόγω της τραγικότητας εμπλεκόμενων προσώπων, κατέληξε να είναι από εκείνα που λέγονται και δεν γίνονται, ή, καλύτερα, από εκείνα που λέγονται για να μην γίνονται…

Λόγω της ιδιαιτερότητας του θέματος, δεν μπορούμε να υπεισέλθουμε σε αυτή καθεαυτή την λειτουργία του, αλλά μπορούμε μετά βεβαιότητας να καταθέσουμε πως αποτελεί (ή θα μπορούσε να αποτελέσει) το μέγιστο όπλο ελέγχου των συνόρων της χώρας, το οποίο και έχει τη δυνατότητα να λειτουργεί ως ο «απόλυτος συναγερμός» για οποιαδήποτε μη αδειοδοτημένη (από το ελληνικό κράτος) δραστηριότητα επί των ελληνικών συνόρων. Πρέπει όμως να σημειώσουμε πως η «διαχείριση» του συγκεκριμένου θέματος, αφήνει ψήγματα υποψίας για απόπειρα μετατροπής της χώρας σε… προτεκτοράτο!

Με απλά λόγια, το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό σύστημα θα μπορούσε να προειδοποιεί για οποιαδήποτε λαθραία είσοδο στη χώρα, δηλαδή, εάν είχε λειτουργήσει, θα ήταν σε θέση να αποτρέψει την είσοδο του τεράστιου αριθμού λαθρομεταναστών, που απειλούν όχι μόνο την εσωτερική ασφάλεια στην Ελλάδα, αλλά και –επιπλέον- έχουν επισημανθεί ως ο «κίνδυνος νούμερο ένα» στην δημογραφική αλλοίωση και στα χαρακτηριστικά των κατοίκων της χώρας που αποτελεί (ελέω παράλογων πολιτικών αποφάσεων) μία ανοιχτή φυλακή, αλλά και ένα σταθερό σημείο «απόβασης» ατόμων και ομάδων που θεωρούνται ως «εν δυνάμει στελέχη» τρομοκρατικών (ισλαμιστικών ή άλλων) ομάδων… Ταυτόχρονα, συνέχισε να υπάρχει ένα σημαντικό κενό ασφάλειας και πληροφοριών το οποίο επέτρεψε την «διακίνηση» ανθρώπων και αγαθών που ίσως να κρίνονται άκρως επικίνδυνα.

Πολιτική απόφαση να «κοπεί» οτιδήποτε ρωσικό στην Ελλάδα

Το σύστημα GIS, αν και αγοράστηκε από την ΕΥΠ, δυστυχώς δεν λειτούργησε ποτέ, εξαιτίας μίας «ιδιαιτερότητας» στην αντίληψη της χρήσης του από την κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου (και των στελεχών της), αλλά και εξαιτίας εμπλεκομένων προσώπων (του περιβάλλοντος Γ. Παπανδρέου) που ενώ θα έπρεπε σήμερα να λογοδοτούν στη Δικαιοσύνη για την διαρροή της συγκεκριμένης προμήθειας, αλλά και την μη επιχειρησιακή ενεργοποίησή της, αντιθέτως, απολαμβάνουν της εμπιστοσύνης της συγκυβέρνησης Σαμαρά – Βενιζέλου, δημιουργώντας πλείστα όσα ερωτήματα για το «αυτόβουλο» των αποφάσεών τους, που έπαυσαν –για την ακρίβεια διέγραψαν- το σύστημα GIS, παρά το ότι υπήρξε και δικαστική απόφαση το Μάιο του 2012, που έκρινε παράνομη την απόφασή τους και που τους εξανάγκαζε να πληρώσουν για την προμήθειά του…!

Σύμφωνα με πληροφορίες που διέρρευσαν τότε στον Τύπο, η απόφαση για την μη λειτουργία του συγκεκριμένου συστήματος διασυνοριακών πληροφοριών ήταν ευθύνη του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και των υπουργών Χρυσοχοΐδη και Παπουτσή, οι οποίοι σύμφωνα με δημοσιεύματα των Wikileaks φέρονται να είχαν συμφωνήσει στην μη χρήση συστημάτων ανατολικού τύπου (ρωσικά), μέσα στα πλαίσια γενικότερης συμφωνίας της κυβέρνησης Γ. Παπανδρέου, η οποία αφορούσε την παύση οποιουδήποτε τύπου συνεργασίας με την Ρωσία…

Εξαιτίας έρευνας, αλλά και δημοσιεύματος που είχαμε κάνει (πρώτοι πανελλαδικά, και στοχοποιηθήκαμε και συκοφαντηθήκαμε εξαιτίας αυτού, από κρυπτόμενους θρασύδειλους…) η άρνηση λειτουργίας του συγκεκριμένου συστήματος GIS έγινε εξαιτίας της ρωσικής καταγωγής του λογισμικού του συστήματος. Τα όσα έχουν καταγραφεί, εξάλλου, στα αποκαλυφθέντα μέσω των Wikileaks, αποδεικνύουν πως υπήρξε σαφής προσανατολισμός της κυβέρνησης Γ. Παπανδρέου, στο να «κοπούν» όλες οι δραστηριότητες και επαφές με την Ρωσία και οτιδήποτε ρωσικής προέλευσης (ακόμη και εάν υπήρχε μεγάλο οικονομικό ή εθνικό συμφέρον για την Ελλάδα)…

Κόλαφος το πόρισμα των πραγματογνωμόνων

Υπήρξαν βέβαια και κάποιοι «επιτήδειοι», αλλά αγράμματοι και επιεικώς αστοιχείωτοι, που ήθελαν να επιμένουν πως το κόστος αγοράς τέτοιου λογισμικού ήταν 300 ευρώ. Αυτοί οι τυχάρπαστοι όμως δεν ήταν σε θέση να δικαιολογήσουν το πως ένα φτηνό λογισμικό κατόρθωσε να προκαλέσει τεχνική έρευνα – πραγματογνωμοσύνη που διήρκεσε 5 μήνες, που έγινε και συντάχθηκε από τέσσερις (4) πραγματογνώμονες, συνολικού μεγέθους 380 σελίδων –και όχι 4 τραγικών σελίδων που έκανε συγκεκριμένη ομάδα στελεχών της ΕΥΠ (περίοδος Μπίκα – Παπαγεωργίου – Τσαντρίζου- για να βγάλουν «άχρηστο» το σύστημα GIS, αλλά και τις καταθέσεις της μίας σελίδας(!) που χρησιμοποιήθηκαν (​Α. Λ. και ​Γ. Μ.) στον Ρακιντζή και στην Εισαγγελέα.

Αξίζει να σημειωθεί πως στην πραγματογνωμοσύνη που κατατέθηκε τηρήθηκαν αυστηρά όλοι οι κανόνες που προβλέπονται ενώ οι τρεις από τους πραγματογνώμονες είναι απόφοιτοι του ΕΜΠ με Διδακτορικό (μεταξύ τους και ο ορισθείς από την ΕΥΠ), ενώ ο ένας τους κατέχει την έδρα των γεωγραφικών συστημάτων στο Τμήμα Τοπογράφων Μηχανικών στο ΕΜΠ. Το τεύχος της πραγματογνωμοσύνης που κατατέθηκε στην Δικαιοσύνη θα πρέπει να γίνει αντικείμενο μελέτης και υπόδειγμα για τους Μηχανικούς/Τεχνικούς της ΕΥΠ, ούτως ώστε όταν καλούνται ως μέλη επιτροπών για να αξιολογήσουν ειδικά συστήματα, να μην υποπίπτουν σε «λάθη»(;) και παραλείψεις…

Πριν από μερικές ημέρες, υπήρξε και απαλλακτικό Βούλευμα από την Δικαιοσύνη, για όλους τους εμπλεκόμενους (και κατηγορούμενους από την ΕΥΠ, δηλαδή από την κυβέρνηση Γ. Παπανδρέου), το οποίο εκθέτει, πλέον, ανεπανόρθω​τα την τότε διοίκηση της ΕΥΠ, δηλαδή τον τότε διοικητή κ. Κ. Μπίκα και τους υποδιοικητές του κ.κ. Φ. Παπαγεωργίου και Χρ. Τσαντρίζο οι οποίοι χειρίστηκαν το θέμα με την μέγιστη δυνατή «αφέλεια» (η θέση του διοικητή της ΕΥΠ αλλά και των υπολοίπων επιτρέπει ή δικαιολογεί «αφελείς» αποφάσεις και ενέρειες άμεσα σχετιζόμενες με την ασφάλεια της χώρας;). Σημειωτέον ότι, ο κ. Μπίκας έχει τοποθετηθεί (από τη συγκυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου) πρέσβης στη Μεγάλη Βρετανία!

Κοινοβουλευτικές ερωτήσεις

Καμία δικαιολογία δεν μπορεί να υπάρξει για μη γνώση της τότε πολιτικής ηγεσίας για το συγκεκριμένο θέμα, αφού υπήρξε σειρά ερωτήσεων στο Ελληνικό Κοινοβούλιο, οι οποίες είτε δεν απαντήθηκαν ποτέ, είτε παρέπεμπαν σε αρμοδιότητες άλλων υπουργών ως αρμοδίων, είτε κατατάσσονταν στην κατηγορία των​ (κατά δήλωσή τους​) «αδιάβαστων» υπουργών, οι οποίοι προσπαθούσαν εναγωνίως να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα…

Οι ερωτήσεις που κατατέθηκαν στην Βουλή για το σύστημα GIS ήταν:

Από τον Νίκο Νικολόπουλο, βουλευτή τότε της ΝΔ, στις 20/12/2009. Μία ερώτηση που από τις εξελίξεις αποδείχθηκε πως δεν ήταν μόνο αποκαλυπτική, αλλά και άκρως… προφητική!

Δέκα μήνες αργότερα, ερώτηση κατατέθηκε και από τον τότε βουλευτή Επικρατείας του ΛΑΟΣ κ. Ι. Κοραντή, στις 18/10/2010, την οποία «απάντησε» περίπου έναν μήνα αργότερα (στις 11/11/2010) ο κ. Χρ. Παπουτσής.

Ενάμισι περίπου χρόνο αργότερα (21/3/2012) υπήρξε κοινή ερώτηση από τον Αθ. Πλεύρης και τον Ι. Κοραντή, του ΛΑ.Ο.Σ., την οποία απάντησε στις 12/4/2012 με σκαιότατο τρόπο, που τον εκθέτει ανεπανόρθωτα μετά και τις πρόσφατες αποκαλύψεις του κ. Άλεξ Ρόντου που μας άφησαν όλους άναυδους, ο «Αδιάβαστος» Χρυσοχοΐδης…

Η τελευταία ερώτηση για το σύστημα GIS που υποβλήθηκε στο Ελληνικό Κοινοβούλιο, ήταν από τους Ν. Τσούκαλη, Β. Οικονόμου και Ι. Πανούση, της ΔΗΜ.ΑΡ., στις 21/11/12.

Το αθωωτικό Βούλευμα της Δικαιοσύνης

Στις 15/7/2014 το Δικαστικό Συμβούλιο Εφετών Αθηνών εξέδωσε το υπ´ αριθμ. 1246/2014 Βούλευμα, μετά από πρόταση που υπέβαλλε στο Συμβούλιο ο Αντεισαγγελέας Εφετών κ. Πούλιος Π. και έρευνα που διεξήγαγε ο Ειδικός Ανακριτής κ. Χρ. Παπακώστας, ενώ η πραγματογνωμοσύνη που διέταξε το Συμβούλιο Εφετών διήρκεσε, όπως προαναφέραμε 5 μήνες…

Στην υπόθεση αυτή κατηγορούνταν η πρώην Διοίκηση της ΕΥΠ επί Ν.Δ. (Πρέσβης ε.τ. Ι. Κοραντής, Σ. Τσιτσιμπής και Π. Αλυφαντής) και 11 στελέχη της υπηρε​σ​ίας καθώς και 6 στελέχη από την Κοινωνία της Πληροφορίας…

Οριστικά λοιπόν αμετάκλητο κατέστη πλέον το Βούλευμα του Δικαστικού Συμβουλίου Εφετών για την υπόθεση του δήθεν σκανδάλου της προμήθειας του «Γεωγραφικού Συστήματος Πληροφοριών Διασυνοριακής Ασφάλειας κατά την Μετακίνηση Ανθρώπων και Αγαθών» (GIS) της ΕΥΠ (αυτό με το Ρώσικο λογισμικό, όπως προαναφέραμε), σύμφωνα με το οποίο όλοι οι κατηγορούμενοι κρίθηκαν αθώοι για όλες τις κατηγορίες…

Δικαστική απόφαση μη απένταξης του συστήματος GIS

Όμως, ενώ υπήρξε αυτή η πλήρως αθωωτική απόφαση​ για όλους τους «κατηγορούμενους» από την διοίκηση Μπίκα, εμπλεκόμενους στην προμήθεια του συγκεκριμένου διασυνοριακού (και απολύτως απαραίτητου για την επιτήρηση των συνόρων της χώρας) συστήματος παρακολούθησης, είχε προηγηθεί και άλλη μία απόφαση, η οποία εξανάγκαζε την ΕΥΠ να πληρώσει στην Ελληνική εταιρεία που είχε κερδίσει το Διεθνή Διαγωνισμό («ΠΛΑΝΗΤΙΚΗ Α.Ε.»), η οποία είχε προσφύγει κατά της απόφασης της προηγούμενης διοίκησης της ΕΥΠ επί Γεωργίου Α. Παπανδρέου, Μπίκα Κ. – Παπαγεωργίου Φ. – Τσαντρίζου Χρ. για απένταξη του Έργου και είχε κερδίσει (η εταιρεία) στο Τριμελές Διοικητικό Εφετείο από τον Μάιο του 2012 την Διοίκηση του Μπίκα…

Δηλαδή, το Δικαστήριο έκρινε ότι η απόφαση των Μπίκα – Παπαγεωργίου – Τσαντρίζου ήταν παράνομη…!

Έκθετη η χώρα εξαιτίας αποφάσεων​ ανίκανων – ανεύθυνων​ «υπευθύνων»​…​

Η απόφαση αυτή είχε δημιουργήσει τότε μία οικονομική υποχρέωση του Ελληνικού Δημοσίου, για την οποία είχαμε δικαίως αναρωτηθεί: Ποιος θα πληρώσει τα «σπασμένα» της διοίκησης Μπίκα; Ο Μπίκας και ​οι​ «συναυτουργοί»​ του​ ή​ πάλι​ οι Έλληνες φορολογούμενοι;

Ποιος θα πληρώσει για την ανεξέλεγκτη ροή λαθραίων εισόδων ανθρώπων και εμπορευμάτων (που εμπεριέχουν πιθανότατα μεγάλο κίνδυνο) στη χώρα;

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΛΣΤΑΤ, περισσότεροι από 2 εκατομμύρια είναι οι νόμιμοι μετανάστες αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα, δηλαδή σχεδόν το 19% του συνολικού πληθυσμού (όπως προέκυψε από την τελευταία απογραφή του 2011). Και αυτοί είναι μόνο οι νόμιμοι (που δηλώθηκαν και έχουν νόμιμα χαρτιά).

Πόσοι είναι οι παράνομοι; Πόσοι από αυτούς δεν είναι λαθρομετανάστες, αλλά άτομα ξένων υπηρεσιών που παρείσφρυσαν ως λαθρομετανάστες, άτομα που είναι εκπαιδευμένα -μέλη τρομοκρατικών οργανώσεων (Αλ Κάιντα, τζιχαντιστές κ.α.) και εν δυνάμει απειλή για την εσωτερική ειρήνη της χώρας, αλλά και για την ασφάλεια των Ελλήνων πολιτών;

Ποιοι θα πληρώσουν γι αυτό το έγκλημα διαρκείας που συνέβη εις βάρος της ασφάλειας της Ελλάδας;

Ποιοι συνεχίζουν να απολαμβάνουν κρατικές θέσεις τόσο στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό και γιατί δεν καλούνται να απολογηθούν για τις αποφάσεις τους που εξέθεσαν σε κίνδυνο (μη ελεγχόμενο) τους πολίτες;

Είναι δυνατόν οι αρμόδιοι να αποδεικνύονται επικίνδυνοι και να συνεχίζουν να απολαμβάνουν όχι μόνο θέσεις εξουσίας με παχυλούς μισθούς, αλλά επιπλέον και το ακαταδίωκτο για τις επικίνδυνες εθνικά εγκληματικές αποφάσεις, τις ενέργειες ή τις παραλείψεις τους;

ΥΓ: Στη διάθεσή μας υπάρχουν όλες οι κοινοβουλευτικές ερωτήσεις, καθώς και η δικαστική απόφαση που​ έκρινε παράνομη την​ απένταξη του έργου προμήθειας του συστήματος GIS, αλλά και το Δικαστικό Βούλευμα που αθωώνει όλους όσους προσπάθησαν να ισχυροποιήσουν την άμυνα της Ελλάδας… Η μη δημοσίευση εκ μέρους μας (του Βουλεύματος) είναι εξαιτίας της αναφοράς του σε ονόματα αθωωθέντων των οποίων απαγορεύεται η δημοσιοποίησή τους.

Γράφει ο Κωνσταντίνος Τερζής – «Ας Μιλήσουμε Επιτέλους!»

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

1 Comment

  1. Οι 4 τοίχοι της φυλακής του λαού. Πως θα βγούμε από αυτή;

    Ο ελληνικός λαός εγκλωβίστηκε έντεχνα μέσα σε ένα τετράγωνο δωμάτιο – φυλακή, μέσα από το οποίο μας έχουν πείσει ότι δεν μπορούμε να απελευθερωθούμε και μέσα στο οποίο έχουμε αδρανοποιηθεί. Μας έχουν φυλακίσει μέσα στους τέσσερις τοίχους αυτής της φυλακής και όπως είναι επόμενο, αν ένας από αυτούς καταρρεύσει, τότε θα αφυπνιστούμε και θα απελευθερωθούμε.

    1) Ο ένας τοίχος της φυλακής είναι το τεράστιο δημόσιο χρέος και η αδυναμία εξυπηρέτησής του που μας πέταξε έξω από τις αγορές. Μας έχουν πείσει ότι δεν μπορούμε να ξεπεράσουμε αυτόν τον τοίχο. Το χρέος θα πρέπει, με κάποιον τρόπο, να εξοφληθεί οπωσδήποτε.

    2) Ο δεύτερος τοίχος είναι το ευρώ και η απειλή εξόδου από αυτό ή ακόμα και από την ΕΕ. Μας έχουν πείσει ότι δεν πρέπει να βγούμε εκτός ευρώ, γιατί θα καταστραφούμε ή τουλάχιστον θα υποφέρουμε πολλαπλάσια.

    3) Ο τρίτος τοίχος είναι η τρομοκρατία μέσω της απειλής της εθνικής ακεραιότητας από τους γείτονες, εάν μείνουμε μόνοι και «απροστάτευτοι». Μας έχουν πείσει πως εκτός του ότι δεν θα έχουμε συμμάχους, δεν θα έχουμε ούτε καύσιμα και πολεμοφόδια πέρα από κάποιες μέρες.

    4) Ο τέταρτος τοίχος είναι ότι μας έχουν πείσει, αλλά και εμείς έχουμε πράγματι συνειδητοποιήσει ότι πρέπει να γίνουν οι αλλαγές όλων εκείνων που μας έφεραν στο σημερινό χάλι. Και τις οποίες αλλαγές (μας λένε) πρέπει να τις ανεχθούμε για το καλό μας.

    Όπως είπαμε και στην αρχή, αν πέσει ένας από αυτούς τους τέσσερις τοίχους, αν δηλαδή στην ουσία πάψει να υφίσταται η αναγκαιότητα έστω και ενός εξ αυτών, τότε ο λαός θα απελευθερωθεί.

    Ως μοναδική λύση επιβίωσής μας, μέσα σ’ αυτόν τον εγκλωβισμό, παρουσιάζεται το μνημόνιο. Με βάση το μνημόνιο μας λένε ότι:

    1) Εξυπηρετείται δήθεν το δημόσιο χρέος το οποίο έτσι θεωρείται βιώσιμο, ώστε να μπορέσουμε να ξαναβγούμε στις αγορές, διαφορετικά μας τρομοκρατούν πως θα χρεοκοπήσουμε και θα καταστραφούμε. Αποκρύπτουν φυσικά ότι έτσι το χρέος αυξάνεται πιο πολύ. Εννοείται ότι δεν πρόκειται να κάνουν οτιδήποτε που θα γκρέμιζε αυτόν τον τοίχο.

    2) Έτσι μόνο παραμένουμε στο ευρώ, η έξοδος από το οποίο μας τρομοκρατούν ότι θα μας καταστρέψει. Επομένως, το μόνιμο δίλημμα εδώ θα είναι «ευρώ – δραχμή».

    3) Μόνο έτσι είμαστε προστατευμένοι από τους κακόβουλους γείτονες ή και μας απειλούν ευθέως πως αν κάνουμε νούμερα στους δανειστές θα βάλουν την Τουρκία να μας κτυπήσει. Ποιος άραγε θέλει αυτή τη στιγμή έναν πόλεμο, πολλώ δε μάλλον άνισο;

    4) Μόνο μέσω της εφαρμογής των όρων του μνημονίου θα γίνουν αναγκαστικά οι δέουσες αλλαγές. Όμως έντεχνα ονομάζουν τις αλλαγές διαρθρωτικές και έτσι εστιάζουν την προσοχή μας σε τεχνοκρατικές αλλαγές στοχευμένες από τους δανειστές και το ντόπιο σύστημα (π.χ. μείωση μισθών, αύξηση φορολογίας, απολύσεις, μείωση συντάξεων, κατασχέσεις, δημεύσεις περιουσιών, πλειστηριασμοί, διάλυση επαγγελμάτων κ.λ.π.). Τις επιλεγείσες αλλαγές, έντεχνα τις ονομάζουν διαρθρωτικές, για να τις παρουσιάζουν ως αντικείμενο μόνο τεχνοκρατών που δήθεν δεν γνωρίζουν οι “άσχετοι” πολίτες και οφείλουν να ψηφίζουν από ανάγκη οι πολιτικοί.

    Με τον τρόπο αυτό, δανειστές και ελληνικό πολιτικό σύστημα τρομοκρατούν τον ελληνικό λαό, ερεθίζοντας το αγελαίο ένστικτο για να τον κρατούν υποχείριο και προπαγανδίζουν ως μοναδική και αναγκαία λύση το μνημόνιο και φυσικά την παρουσία της τρόϊκας στην Ελλάδα. Δεν υπάρχει εναλλακτική λύση μας λένε, επικαλούμενοι τις τέσσερις πλευρές της φυλακής, αδρανοποιώντας πλήρως το λαό.

    Μεμονωμένες εναλλακτικές προτάσεις από κάποιους, για γκρέμισμα του πρώτου τοίχου, δηλαδή μη πληρωμή των δανειστών ή για γκρέμισμα του δεύτερου τοίχου, δηλαδή για για έξοδο από το ευρώ, την ΕΕ, ακόμα και το ΝΑΤΟ (που αφορά και τον τρίτο τοίχο), τρομάζουν ακόμα πιο πολύ και σπρώχνουν την αγέλη πάνω στην “ασφάλεια” – αγκαλιά του πολιτικού συστήματος.

    Από τους τέσσερις αυτούς τοίχους της φυλακής όμως, ο ένας είναι πολύ ευάλωτος και μπορεί να γκρεμιστεί εύκολα από τους φυλακισμένους, χωρίς άλλες συνέπειες. Είναι ο τέταρτος, δηλαδή οι εσωτερικές αλλαγές που πρέπει να γίνουν.

    Πράγματι πρέπει να γίνουν ριζικές αλλαγές. Έτσι πήγαιναν τα πράγματα, αλλά έτσι δεν μπορούν πλέον να πάνε και αυτό το αντιλαμβανόμαστε όλοι. Αλλαγές λοιπόν πρέπει να γίνουν, αλλά ποιες αλλαγές; Εδώ πρέπει να εστιάσουμε όλοι. Το πολιτικό σύστημα μας λέει ότι όλα θα φτιάξουν, μόνο μέσω των διαρθρωτικών αλλαγών που μας πασάρουν ως τη μόνη λύση. Δηλαδή στην πραγματικότητα μας λέει το πολιτικό σύστημα: «Θα αλλάξετε εσείς, όχι εγώ». Το ίδιο θέλει να μείνει ανέπαφο, με όλες τις πολιτικές και οικονομικές του οικογένειες στη θέση τους, τα πλούτη τους απείραχτα και μάλιστα αυξανόμενα, με όλο τον παρασιτισμό σε βάρος της κοινωνίας, ανεξέλεγκτο από κοινωνία και δικαιοσύνη και κλειστό σε ότι αφορά την είσοδο στο πολιτικό σύστημα νέων κοινωνικών δυνάμεων.

    Ε, λοιπόν αυτό δεν θα γίνει. Θα γκρεμίσουμε τον τέταρτο τοίχο και θα ελευθερωθούμε. Εδώ μπορούμε να επέμβουμε ανέξοδα και με ασφάλεια, χωρίς προς στιγμήν να πειράξουμε τις άλλες τρεις πλευρές. Μια επέμβαση προς την κατεύθυνση του εκδημοκρατισμού του συστήματος, που μόνο καλό θα φέρει και ταυτόχρονα θα μας εξασφαλίσει και από τους τρεις άλλους κινδύνους. Τι να το κάνουμε δηλαδή να βγούμε στις αγορές, όταν τα δανεικά θα τα διαχειρίζεται το ίδιο διεφθαρμένο σύστημα; Σε τι χρησιμεύει η παραμονή στο ευρώ, όταν το κάθε παράσιτο του συστήματος μπορεί να κλέβει ανεξέλεγκτα τα χρήματα του σκληρά φορολογούμενου λαού και να τα βγάζει στο εξωτερικό;

    Κεντρικός στόχος λοιπόν του λαού, θα πρέπει να γίνει η ανατροπή του υπάρχοντος σάπιου και διεφθαρμένου πολιτικού συστήματος και ριζικές αλλαγές σε όλους τους τομείς. Από το Σύνταγμα μέχρι τον τελευταίο νόμο. Όσοι προτιμήσουν να δεχτούν να υποστούν οι ίδιοι όλες τις συνέπειες των αλλαγών που επιβάλει το σύστημα, αλλά το ίδιο το σύστημα να μείνει απείραχτο, δικαίωμά τους. Οι υπόλοιποι ας προχωρήσουμε.

    Πέτρος Χασάπης

Comments are closed.