Νεκρός 49χρονος στον Ημιμαραθώνιο της Θεσσαλονίκης

Κοινοποίηση:
marathonios

Την τελευταία του πνοή άφησε κατά τη διάρκεια του 2ου Διεθνούς Νυχτερινού ΗμιμαραθωνίουΘεσσαλονίκης ένας 49χρονος δρομέας. Ο άτυχος άνδρας, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφοριές του thestival.gr “έσβησε” από ανακοπή καρδιάς, στο 15ο χιλιόμετρο της διαδρομής, πλησίον του δικαστικού μεγάρου Θεσσαλονίκης .

Ο γιατρός του αγώνα έσπευσε άμεσα στο σημείο, όμως οι προσπάθειες να κρατήσει το δρομέα στη ζωή απέβησαν άκαρπες.Ο 49χρονος μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου, όπου επιβεβαιώθηκε ο θάνατος του.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

2 Σχόλια

  1. Στεφανε καλο θα ειναι να βαλεις ξανα ενα +- (like-dislike) σε καθε post.
    Εκτος αλλων ειναι και μια «ατυπη» μινι δημοσκοπηση για το γενικο αισθημα σε καθε αναρτηση.
    Εμενα παντως μου αρεσε…

  2. «Η Οργανωτική Επιτροπή του 2ου Διεθνούς Νυχτερινού Ημιμαραθωνίου Θεσσαλονίκης εξέφρασε τη θλίψη της για το τραγικό συμβάν και τα συλλυπητήριά της προς την οικογένεια του εκλιπόντος».

    Μάλιστα, το έκαναν το καθήκον τους οι κύριοι και οι κυρίες της Οργανωτικής Επιτροπής.

    Αυτό που έχει καταντήσει αηδία είναι η τακτική των Μ.Κ.Ο., που διοργανώνουν μαραθώνιους (αγάπης, συμπόνοιας, αλληλεγγύης, νυχτερινούς, βραδινούς και λοιπά κουραφέξαλα), αβέρτα-κουβέρτα κυρίως για να δικαιολογήσουν την ύπαρξή τους και να αρπάξουν τα φράγκα των κρατικών επιχορηγήσεων. Χωρίς να υπάρχει η σχετική προειδοποίηση «Η συμμετοχή προϋποθέτει ΑΡΙΣΤΗ φυσική κατάσταση και προηγούμενο έλεγχο από ιατρό».
    Γιατί μπορεί ο κάθε ηλίθιος να νομίζει ότι μπορεί να τρέξει όχι 45 ή 15 αλλά και 1.000 μέτρα χωρίς να ασκείται τρέχοντας τουλάχιστον 5 χιλιόμετρα καθημερινά.
    Να νομίζει ότι μπορεί να κάνει το γύρο της πόλης όταν η μόνη σχέση του με τους γύρους είναι αυτή με τα σουβλάκια και τα κεμπάπ.
    Εσύ όμως ρε… Οργανωτική Επιτροπή δεν νομίζεις ότι ακόμα και σ’ αυτό τον ηλίθιο έχεις μια υποχρέωση να τον προστατέψεις;

    Ή μήπως τότε θα τρέχατε μόνο οι οργανωτές;

    ΝΑ ΥΠΟΧΡΕΩΘΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ EVENT ΝΑ ΒΑΖΟΥΝ ΣΤΙΣ ΑΦΙΣΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ SPOT ΤΗ ΣΧΕΤΙΚΗ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ.

Comments are closed.