Στροφή στον πολιτισμό. Τα Μάρμαρα του Παρθενώνα, η Αμφίπολη, το ναυάγιο των Αντικυθήρων. Η Ελλάδα… προβάλλει παγκοσμίως λίγη από την αίγλη του παρελθόντος.
Μετά την Αμάλ Κλούνεϊ και την επίσκεψή της στην Ελλάδα, με σκοπό την επιστροφή των γλυπτών του Παρθενώνα στη χώρα μας, μία νέα εκστρατεία ξεκινά:
Διαφημιστική καμπάνια, με κεντρικό πρόσωπο τον Αντώνη Σαμαρά, για τον.. εξευρωπαϊσμό της Αμφίπολης.
Ο Πρωθυπουργός, κατά τη διάρκεια της Συνόδου Κορυφής ΕΕ-Ασίας στο Μιλάνο, καθισμένος πλάι στη Γερμανίδα καγκελάριο Άνγκελα Μέρκελ, άνοιξε το tablet του και της έδειξε το απαράμιλλης τέχνης ψηφιδωτό που αποκαλύφθηκε στον λόφο Καστά, εξηγώντας της ότι πρόκειται για την αρπαγή της Περσεφόνης από τον Πλούτωνα, παρουσία του ψυχοπομπού Ερμή.
Η Μέρκελ, με τη σειρά της, θέλησε να μάθει όλες τις λεπτομέρειες και φυσικά για το ποιος μπορεί να είναι ο ένοικος του τάφου. Έτσι δεν κάνουν τα «κοράκια» μόλις μυριστούν ένα καλό οικόπεδο; Θέλουν να ξέρουν τα πάντα από τον πιο ειδικό.
Να το «πούλησε» καλά ο Αντώνης; Να είπε σωστά όλα όσα ξέρει μέχρι τώρα για το ταφικό μνημείο; Να χρησιμοποίησε την κατάλληλη γλώσσα, για να πείσει για τη σημαντικότητα και τη μοναδικότητά του; Να έδωσε τις απαραίτητες υποσχέσεις για το μέλλον άραγε;
Όταν νιώθεις πως ο τόπος σου δε σε χωράει πια,
όταν νιώθεις πως όλα γύρω σου είναι πουλημένα,
όταν νιώθεις πως η πατρίδα σου περνά κρίση ταυτότητας,
όταν υπάρχεις μόνο με δανεικά.. στη φωτογραφία που κάνει το γύρο του Διαδικτύου τα τελευταία 24ωρα, δε βλέπεις τίποτα άλλο παρά έναν μεσίτη που δείχνει στον υποψήφιο αγοραστή τις καλύτερες πτυχές ενός οικοπέδου που σε λίγο δε θα του ανήκει…
Μην ξεχάσεις στο «For Sale», Αντώνη, να προσθέσεις «Πληροφορίες εντός».
Της Σ. Κεντιέ/mediasoup