Μαρκούλη αυτή την βίλα στη Βούλα θα έδινες στα άρρωστα γερόντια που «δούλευες» στην εκπομπή σου;

Κοινοποίηση:
seferlis-vila-makeleio

Στη χώρα του γελοίου ένας ηθοποιός-μάλλον θεατρίνος- καταφέρνει έστω και για λίγα λεπτά να παίρνει τα σκήπτρα από τους πολιτικούς…

Μάρκο είναι τα γαμημένα τα λεφτά που κάνουνε τον άνθρωπο ευτυχή;

Είμαι υπέρμαχος του χιούμορ και της σάτιρας γιατί τίποτα δεν είναι πιο πολύτιμο, πιο καταπραϋντικό για την ψυχή, από το γέλιο…Δυστυχώς όμως όταν άνθρωποι που προσφέρουν αυτό το σπάνιο αγαθό του γέλιου Megaλοπιάνονται και το μυαλό τους κυριεύεται από το χρήμα χάνουν κάθε αγνότητα και ρομαντισμό.

Το γέλιο φίλτατε Μάρκο δεν είναι αστεία υπόθεση. Κυρίως όταν μιλάμε για τον σκεπτόμενο άνθρωπο που ουσιαστικά είναι το μόνο πλάσμα που προικίσθηκε με το χάρισμα του γέλιου.

Η φάρσα που έκανες στην εκπομπή σου σε ανήμπορους και άρρωστους ηλικιωμένους πως δήθεν θα τους πάρει το σπίτι η πολεοδομία- και υποτίθεται θα το ανταλλάξει μ’άλλο -σίγουρα δεν σε τιμά…

Το αποτέλεσμα ήταν μία κακόγουστη και αποκρουστική ανοησία σε δύο γεροντάκια με τα «καλλωπιστικά φυτά» να χαμογελούν από κάτω μαζί με τα…αμνοερίφια που παρακολουθούν τέτοια σκουπίδια από την παρακμιακή τηλεόραση της νέας εποχής…

Να θυμίσω πως η «Γραμμή Ζωής» με ανακοίνωση της κάλεσε τον Μάρκο Σεφερλή να ζητήσει δημόσια συγνώμη από τους ηλικιωμένους και να μην επαναληφθεί κάτι αντίστοιχο διαφορετικά ο φορέας θα υποβάλει μηνυτήρια αναφορά κατά παντός υπευθύνου.

Κάτι που τελικά «σύρθηκε» να πράξει ο ηθοποιός την επόμενη κιόλας μέρα…

Μάρκο, τελικά δείχνεις μεγάλη «τσιγκουνιά» ευαισθησίας στο κοινό σου και όπως λένε εκτός από τη βλακεία είναι αήττητη και η τσιγκουνιά.

Α.Τ

Διαβάστε σχετικά στο makeleio.gr:

ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ του Κλόουν Σεφερλή: Εμπαίζει στον “αέρα” άρρωστους ηλικιωμένους “απειλώντας” τους ότι θα τους πάρουν τα σπίτια-Είναι χιούμορ αυτό ρε μαλάκα;

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

15 Σχόλια

  1. Ενας αληταράς του δρόμου και μισός ήταν πάντα ο Σεφερλής. Τον θυμάμαι σαν τέτοιο από τότε που αβέρτα έριχνε ζωντανά (μπροστά στην κάμερα) στα «θέατρά» του (καλοκαιρινά δελφινάρια κλπ, του κώλου δηλαδή θέατρα) χυδαία σεξιστικά υπονοούμενα εις βάρος γυναικών-θεατών, μπροστά μάλιστα στους συζύγους τους (!). Το χειρότερο ήταν ότι αυτοί οι μαλάκες άντρες (που εις βάρος των γυναικών τους και των ίδιων αμφισβητώντας τον ανδρισμό τους έλεγε τα πιο χυδαία υπονοούμενα (που μπορεί να διανοηθεί σάπιος και χυδαίος νους!) γελούσαν μαζί του, αντί την ίδια εκείνη στιγμή να τον βουτήξουν από τα πέτα και να τον κάνουν τόπι στο ξύλο. Τι πάει να πει δηλαδή «έκανε σάτιρα»; Σάτιρα στον θεατή, στον ανώνυμο, αδιακρίτως στον καθένα ανύποπτο, την ίδια στιγμή μάλιστα που η παράσταση κινηματογραφείται; Nα γίνεται ο θεατής δημόσιο ρεζίλι μαζί με την οικογένεια και τα παιδιά του, μπροστά σε 1.000.000 κατοπινοούς τηλεθεατές και σε άλλους τόσους που θα επαναληφθεί η ίδια εκπομπή από τηλοψίας τον επόμενο χρόνο; Ρεζιλίκια από «αστεία» επιπέδου κοινού χαμαιτυπείου, χωρίς λόγο, μόνο και μόνο για να κόβει εισιτήρια αυτός ο αλητήριος υπάνθρωπος, o προβαλλμενος εκλεκτός κωμικός του συστήματος των διαπλεκόμενων ολιγαρχών-βαρώνων (: νταβατζήδων) των ελληνικών μίντια!
    Τώρα μάλιστα που τα γράφω, μου ήρθε στο μυαλό μια παλιότερη ελληνική ταινία, όπου κάτι αντίστοιχο που προτείνω παραπάνω (: να τον πλακώνουν επιτόπου στο ξύλο οι θιγόμενοι θεατές) είχε κάνει ο Γιώργος Πάντζας σε ένα ηθοποιό -νομίζω τον Παπακωνσταντίνου- που παρίστανε τον κωμικό και έκανε τις ίδιες γελοιότητες σε βάρος της ηθικής της γυναίκας του και του ίδιου (Πάντζα) σε ένα κέντρο όπου παρευρίσκετο ο Πάντζας ως θαμώνας. Eκανε δηλαδή αυτό που συνηθίζει να κάνει ελλείψει αντίδρασης ο Σεφερλής στους θεατές του.
    Το χειρότερο είναι δε, ότι αν ρωτήσει κανείς τους Νεοέλληνες, οι περισσότεροι θα απαντήσουν ότι δεν ενοχλούνται από τέτοια και ότι τον θεωρούν και καλό κωμικό ( παρά τις τόσες αλητείες που κάνει ).
    Είναι δείγμα και αυτό, όχι μόνο της σύγχυσης φρενών («είμαστε ένα απέραντο φρενοκομείο») και της κατάπτωσης των ηθών του μεταπολιτευτικά μεταλλαγμένου Νεοέλληνα, αλλά και του ότι από την εποχή μας εξέλιπε τελείως το θεατρικό αισθητήριο του γνήσιου κωμικού στοιχείου, τουλάχιστον στον μέσο κοινό νου. Ποιο αποτελεί αφορμή για γνήσιο, ψυχικά ανακουφιστικό γέλωτα από καρδίας και ποιο αποτελεί απλώς ποταπή χυδαιότητα, που προκαλεί απλώς αμηχανία, ντροπή και ενστικτώδη-ζωώδη αντίδραση των αντανακλαστικών σύσπασης των μυών του ανθρώπινου προσώπου (: επίπλαστος «γέλωτας»), ως άμυνας του ανθρώπινου μηχανισμού στην μοναδική κατάπληξη και αμηχανία που νοιώθει μπροστά σε μια αιφνιδιαστικά εκτοξευόμενη, ενώπιόν του, ανενδοίαστη χυδαιότητα που «πρέπει» αυτός να ανεχτεί, επειδή δίπλα του είναι και άλλοι που κάνουν το ίδιο …
    «Γελά ο γελοίος καν τι μη γελοίον η», λέγανε χαρακτηριστικά οι ευκλεείς αρχαίοι μας πρόγονοι.

    Είμαι δε σίγουρος ότι αν έπαιζε ο Σεφερλής μπροστά παλαιότερο θεατρικό κοινό, θα τον είχαν γιουχάρει αγρίως ήδη από την πρώτη του κιόλας τέτοια αθλιότητα και δεν θα εύρισκε πόρτα ανοικτή σε κανένα σοβαρό θεατρικό επιχειρηματία της εποχής εκείνης.
    Και να το πω απλά σύγκρινε αναστήματα κωμικών Αυλωνίτη, Φωτόπουλου, Λογοθετίδη, Κωνσταντάρα με τους σημερινούς φαιδροκαραγκιόζηδες, τύπου Σεφερλή, Λαζόπουλου, Πανούση και λίγο πριν απ’ αυτούς του εξίσου φαιδρού και μεταπολιτευτικώς ανθήσαντος μπουμπουκιού Ψάλτη κλπ
    Και ιδού πλέον το κατάντημα που ο αλήτης αυτός έφτσε να του λένε οι δύο υπερήλικες ότι είναι άρρωστοι και ότι δεν θέλουν να συνεχίσουν να μιλάνε μαζί του και αυτός ο αληταράς να συνεχίζει την κακόγουστη φάρσα με απειλές κατάσχεσης σπιτιού κλπ -χάριν του χρήματος και της τηλεθέασης του mega, βεβαίως-βεβαίως;

      1. Ρε @Αλόνσο φύγε ρε από τον υπολογιστή και ξαναγύρνα γρήγορα στο play station .
        Άντε αγορίνα μου . Άντε να σκοτώσεις κανέναν κακό στην κονσόλα σου …..
        Ανάθεμα και αν ξέρεις δυο ονόματα και από δυο ταινίες των ηθοποιών που σου έγραψε ο Νίκος και εσύ το πας αλλού , στην θρησκεία και στον πίτουρα τον Άνθιμο ..

        1. ΔΕΝ ΕΧΩ τηλεοραση και εδω στη χωρα των ανιατων, η μονη διεξοδος ειναι το ΜΑΚΕΛΕΙΟ!
          (ευχαριστω για την κατανοηση)

  2. Μόνο ΜΑ..ΑΣ και ΣΚΑ…ΧΟΣ πρέπει να είναι όποιος τα βάζει με τον Μάρκο.
    Ή να τα αρπάζει όπως οι μεσημεριανάδες από τους αντιπάλους του.

  3. Μ’αρεσει που κατηγορειται τον Σεφερλη για την φαρσα, ενω την ιδια στιγμη εσεις οι μακελαρηδες σκυλοβριζατε τους γεροντους που ψηφιζανε πασοκ και νδ λες και εσεις δεν τους ψηφισατε ολα αυτα τα χρονια ακομα και ο Χιος που μας το παιζει τωρα αντισυστημικος(δεν ξεχναμε τις κουτσομπολιατικες εκπομπες στο αλτερ) τους ψηφιζε και μολις επερναν τηλεθεατες τηλεφωνο στην εκπομπη του τους εβριζε (οχι μονο γεροντους)μολις του ελεγαν τι ψηφισαν (μετα απο ερωτηση φυσικα) και τους το κλειναν στην μουρη, για αυτο μην κατηγορειται τον Σεφερλη οταν εσεις εχετε κανει χειροτερα πραγματα αυτος τουλαχιατον ζητησε συγγνωμη ΕΣΕΙΣ;;;;;;

    1. Δεν είναι (αυτό που λες) κάτι που επαινούμε -γι’ αυτό- τον Χίο. Καλό θα ήταν να το αποφύγει. Ωστόσο. πρέπει να σκεφτείς και το λόγο που αυτό το έκανε, δεδομένου ότι αυτά τα γερόντια ψηφίζοντας τους ίδιους ανθρώπους σε ΝΔ και ΠΑΣΟΚ συνεχώς επί 40 χρόνια κατέστρεψαν και καταστρέφουν μια ολόκληρη χώρα με τα κυβερνητικά μνημόνια κλπ, υποθήκευσαν το μέλλον των παιδιών μας, οδήγησαν στην ανεργία και στην αθλιότητα διαβίωσης 3.000.000 Ελληνες που ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας. Και τέλος τα ίδια αυτά γερόντια είναι συμμέτοχοι στην αυτοκτονία 4.000 συμπατριωτών μας που προέβησαν στο απονενοημένο διάβημά τους εξαιτίας του λόγου αυτού (της αθλιότητας, της έλλειψης ελπίδας από την συνεχιζόμενη αυτή ανάξια πολιτική ηγεσία και της καθημερινής αναξιοπρέπειας του βιοτικού επιπέδου της ζωής τους), αφήνοντας ορφανές 4000 και πλέον παιδικές ψυχές, ελληνόπουλα που θα μεγαλώσουν χωρίς τον ένα γονέα του. Όλα αυτά είναι άκρως ισχυροί λόγοι για να εκτραπεί κάπως λεκτικά ένας συναισθηματικά ευαίσθητος δημοσιογράφος, σαν τον Χίο, και να τους κλείσει απλώς το τηλέφωνο, ΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΤΟΝ ΠΗΡΑΝ (όχι ο Χίος, αυτούς!), δεν νομίζεις;
      Eχει λοιπόν καμμία σχέση το «επιχείρημά» σου αυτό, με τον αληταρά τον πλουτοκράτη Σεφερλή που στα καλά καθούμενα τρομάζει ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΞΑΦΝΙΚΑ δύο άρρωστους ηλικιωμένους ανθρώπους ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥ ΦΤΑΙΞΑΝΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ και που συνεχίζει να τους τρομάζει αναίτια ενώ του λένε ότι είναι άρρωστοι (ενώ αντίθετα οι γέροντες που λες, του Χίου, μας φταίξανε, και πολύ μάλιστα!) και που το κάνει (ο Σεφερλής) μόνο και μόνο χάριν της προσωπικής του κονόμας αυξάνοντας την πρωϊνή τηλεθέαση στο Mega και εισπράττοντας χιλιάρικα κάθε μέρα, χιλιάρικα βρώμικης κονόμας που ποτέ δεν είδε ο Χίος (και που ούτε θέλει να δει);
      Νομίζω ότι, ακόμη και ηλίθιος να ήταν κάποιος -που ΔΕΝ πιστεύω ότι είσαι- θα καταλάβαινε την τεράστια διαφορά αυτών των δύο και την διαφορά των ενεργειών τους….

  4. Ο Σεφερλης εκανε μαλακια, την αναγνωρισε και ζητησε συγγνωμη.
    Ποιος ειναι ο λογος υπαρξης του αρθρου?

    1. «Συγγνώμη» δεν σημαίνει ότι επειδή έγινε ντόρος με το συγκεκριμένο θέμα και υποχρεώθηκε από τους εργοδότες του ή το ΕΣΡ με απειλή προστίμου, λέω μια λέξη και συνεχίζω την επόμενη μέρα να κάνω τις ίδιες πλάκες παίρνοντας τηλέφωνο όποιο νούμερο βρω τυχαία μπροστά μου από τον τηλεφωνικό κατάλογο, για να τους τρομάξω, να τους ανησυχήσω από τις καθημερινές ασχολίες τους ή έστω και να κάνω «πλάκες» μαζί τους, λόγω της αρχικής άγνοιάς τους με ποιον συνομιλούν, βγάζοντας στη δημοσιότητα για «γέλιο» την χαζομάρα, το χωριάτικο ιδίωμα ή την απάντηση καθαρά από αιφνιδιασμό έστω που θα μου πει κάποιος ανώνυμος, για να αυξήσω απλώς τα νούμερα τηλεθέασης….
      Να δούμε άραγε θα τις κόψει τώρα αυτές τις μαλακείες του αμερικάνικου τηλεtrash με τις οποίες έγινε «γνωστός» και θεωρήθηκε «κωμικός» ο Σεφερλής αλλά και «κάνανε καρριέρα» τόσοι άλλοι πριν απ’ αυτόν (Αρναούτογλου, Πανούσης, Μητσικώστρας κλπ); Tο λέω, διότι εγώ αμφιβάλλω. Τα χρήματα γαρ πολλά, η αύξηση της τηλεθέασης μεγάλη και άκοπη, και «έξις δευτέρα φύσις»…
      Διότι αληθινή «συγγνώμη» σημαίνει, αλλαγή γνώμης, αλλαγή συμπεριφοράς!
      Αν τα έκανες εσύ τα ίδια αυτά, θα έτρωγες μια μηνυσάρα από τον θιγόμενο ανώνυμο πολίτη που κατάφωρα ενόχλησες και απείλησες, και μια καταδίκη από ελληνικό δικαστήριο, που θα ήταν όλα…. δικά σου. Τώρα, που τα ίδια κάνει ΕΝΑΣ ΓΝΩΣΤΟΣ ΕΠΩΝΥΜΟΣ, ο (δήθεν) μέγας «κωμικός» Σεφερλής, σπεύδετε αρκετοί να τον δικαιολογήσετε ως σατιρικούς, ως «αριστοφανικούς» (δήθεν) και με όποια άλλη μπούρδα σκεφτείτε εσείς οι…. «προοδευτικοί» ως δικαιολογία για να τον δικαιολογήσετε. Και αύριο αν σου βάλει στο θέατρό του χέρι στην γυναίκα σου, εσύ ο ίδιος θα…. γελάς διπλα της σα χαζός, όπως τόσοι μαλάκες έκαναν πριν από σένα με τον Σεφερλή όταν έκανε τιο ίδιο στις δικές τους γυναίκες διότι «εποίησε έθος» -το έκανε συνήθεια!!
      Ως εδώ, φίλε, η μαλακεία αρκετών Νεοελλήνων δεν πάει άλλο, μας έκαναν πειραματόζωα και σε αυτό το θέμα και «γελάμε» με τις δημόσιες αλητείες τους στα θέατρα, το έχεις πάρει χαμπάρι;

  5. ελα γελοιοι, τα βαλατε και με το Σεφερλη τωρα?…

      1. μη λες βλακειες γραφικε φασιστα, το θεμα ειναι να μην ασχολουμαστε με τις μυγες αλλα με τους ελεφαντες που μας πατανε

        1. Kαι αυτός είναι ένας κατά λεγόμενά σου «ελέφαντας που μας πατάει». Σήμερα στα θέατρα του, όπου μας έκανε πειραματόζωα του αμερικάνικου τηλετράς να λέει και να κάνει τα πιο χυδαία πράγματα εις βάρος μας ακόμη και εις βάρος των ανώνυμων θεατών (!), αύριο όταν γίνει πιο «επώνυμος» με τέτοια καραγκιοζιλίκια θα τον προτείνουν τσίπρας, ΠΑΣΟΚ ή σαμαράς να στελεχώσει τα κομμάτά τους, για να μας πατάει και ως «πολιτικός».
          Γκέκε, φιλαράκι; Οπότε πριν μας πατήσει τότε αυτός μόλις εξελιχθεί σίγουρα ως «ελέφαντας», προτιμότερο είναι να τον πατήσουμε τώρα ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΝΩΝΥΜΟΙ ενόσο ακόμη είναι μέρμηγκας (ή έστω νεογέννητο «ελεφαντάκι»)… και δεν το προσωποποιώ μόνο στον Σεφερλή αλλά και σε όλους τους αγύρτες παραγωγούς τηλεσκουπιδιών, για την έξωθεν κατευθυνόμενη προπαγανδιστικώς «λαϊκή εκτόνωση» και την επίσης κατευθυνόμενη προπαγανδιστικώς «λαϊκή ψυχαγωγία των μαζών»! Για φιλοσόφησέ το λίγο και θα δεις πιο καθαρά το βαθμό ευθύνης και συμμετοχής ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΣΑΛΤΙΜΠΑΓΚΩΝ στα ΔΙΚΑ ΣΟΥ και ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΑΛΥΤΑ προβλήματα….

          1. Φιλε φασιστα τοσο σου κοβει τοσα λες

Comments are closed.