Καταγγελία αναγνώστη του makeleio.gr για οχλήσεις εισπρακτικής εταιρείας γνωστού δικτύου κινητής τηλεφωνίας που αφορούν εν αγνοία του χρεώσεις παγίων μετά την διακοπή της χρήσης των υπηρεσιών της.
Διαβάστε την σχετική καταγγελία:
«Καλησπέρα και καλή χρονιά,
Εδώ κ περιπου 2,5 χρόνια, εγω και η οικογένεια μου δεχόμαστε τηλεφωνικες ενοχλήσεις-απειλές(ανω των 20/χρονο) για την εξοφληση ενός μικρου ποσου στη VODAFONE. Το ανεξοφλητο ποσο προηλθε από τη παγια τακτικη των ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛ/ΝΙΑΣ να μη διακοπτουν τη συμβαση 2 ετων με το πελατη μετα το περας του 2ετους συμβολαιου, με αποτέλεσμα να χρεωνουν τα παγια στους πελατες εν αγνοια τους.
Παρακαλω ενημερώστε με(καποιος αρμόδιος νομικος που εχει γνωση σε θεματα εισπρακτικών εταιριων) εγγραφως για αυτά που πρεπει ν ακολουθησω ώστε να κινηθω νομικα κατά της εισπρακτικης εταιριας που εκπροσωπεί τη VODAFONE(Δικ.Γραφειο).»
Ευχαριστω για το χρονο σας,
Με τιμη,
Ν.Ι.