Διαβάστε αναλυτικά τι δείχνουν τα πρώτα στοιχεία από το «μαύρο κουτί» του μοιραίου Airbus (φωτο-βίντεο)

Κοινοποίηση:
ImageHandler

Θα χρειαστεί αρκετός χρόνος για να ολοκληρωθεί η ανάλυση των στοιχείν μέσα από το μαύρο κουτί ενώ παράλληλα ο εκπρόσωπος της ΒΕΑ λέει ότι υπάρχουν αξιοποιήσιμοι ήχοι και συνομιλίες. Δεν διευκρινίζεται αν ακούγονται οι δύο χειριστές στις συνομιλίες – Δεν εντοπίστηκε το δεύτερο μαύρο κουτί

kouti2

Μία ημέρα μετά την αεροπορική τραγωδία με το αεροσκάφος της Germanwings, το οποίο κατέπεσε στις Γαλλικές Άλπεις παρασύροντας στο θάνατο 150 επιβαίνοντες, οι εμπειρογνώμονες της Υπηρεσίας Διερεύνησης Αεροπορικών Δυστυχημάτων (BEA) ανακοίνωσαν πως κατέστη δυνατό να ανακτηθούν οι συνομιλίες από το κόκπιτ του μοιραίου αεροσκάφους, όπως σημειώνει άρθρο πρακτορείου ειδήσεων.

kouti1

Όπως διαβάσαμε στο σχετικό άρθρο ο εκπρόσωπος της ΒΕΑ, Ρεμί Ζουτί τόνισε ότι δεν είναι γνωστό αν ακούγονται οι κυβερνήτες, αλλά όπως είπε «υπάρχουν ήχοι που μπορούν να αξιοποιηθούν».

kouti9

Ερωτηθείς για τον χρόνο που θα χρειαστεί για την ανάλυση των στοιχείων, ο εκπρόσωπος της ΒΕΑ δήλωσε πως δεν είναι γνωστό, καθώς εξήγησε ότι η έρευνα δεν είναι απλή.

kouti8

«Ίσως χρειαστούν μήνες», τόνισε ο εκπρόσωπος μέχρι να ολοκληρωθεί η μελέτη των στοιχείων που έχουν ανακτηθεί.

kouti3

«Καταφέραμε να έχουμε ηχητικό απόσπασμα και αρχεία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν, αλλά είναι πολύ νωρίς να καταλήξουμε σε συμπεράσματα σχετικά με το τι συνέβη», συμπλήρωσε ο Ζουτί.

kouti7

Παράλληλα, δήλωσε πως δεν είναι γνωστή η διάρκεια των συνομιλιών, ούτε η γλώσσα στην οποία μιλούσαν οι κυβερνήτες, ενώ τόνισε πως δεν έχει εντοπιστεί το δεύτερο μαύρο κουτί.

kouti5

Την ίδια στιγμή, εξήγησε πως το αεροσκάφος συνετρίβη στο βουνό έχοντας αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα, ενώ πρόσθεσε πως το αεροπλάνο δεν είχε παρεκκλίνει της πορείας του. Εντούτοις, ένα λεπτό αργότερα μετά το τελευταίο στίγμα, το αεροσκάφος άρχισε την καθοδική πορεία του, η οποία διήρκησε περίπου 10 λεπτά μέχρι που συνετρίβη. Επισήμανε πως δεν αποκλείει καμία υπόθεση γύρω από το δυστύχημα, ενώ είπε ότι τα συντρίμμια δεν δείχνουν ότι προηγήθηκε έκρηξη στον αέρα.

kouti8

Όσο για την ταχύτητα του αεροσκάφους, δήλωσε πως κατά τη διάρκεια της «βουτιάς» του είχε ρυθμό καθόδου 3.500 ποδών ανά λεπτό. Σχετικά με τις πληροφορίες για βλάβη στις μπαταρίες λιθίου, ο Ζουτί είπε ότι θα πρέπει να διερευνηθούν αυτά τα στοιχεία.

Σχετικά με τους κυβερνήτες του αεροπλάνου δήλωσε ότι δεν υπάρχει λόγος να δοθούν στη δημοσιότητα τα στοιχεία τους, ενώ πρόσθεσε πως θα διερευνηθεί η επαγγελματική εμπειρία τους. Οσο για τις πληροφορίες που έκαναν λόγο για καθυστέρηση μισής ώρας πριν απογειωθεί το αεροσκάφος, εξήγησε πως δεν έχει καμία σχετική ενημέρωση.

kouti6

Εν τω μεταξύ, η Γαλλίδα υπουργός Μεταφορών, Σεγκολέν Ρουαγιάλ, ανέφερε σήμερα ότι οι πιλότοι σταμάτησαν κάθε επικοινωνία στις 10.30 π.μ. όταν το αεροσκάφος ήταν ακόμα πάνω από τη Μεσόγειο.Εκτιμάται ότι το αεροπλάνο συνετρίβη 18 λεπτά αργότερα, άρα όλο αυτό το διάστημα ήταν σαν να πραγματοποιεί κανονική προσγείωση και όχι απότομη βύθιση. Για την ακρίβεια από τα 28.000 πόδια έφτασε στα 2.000 πόδια χωρίς να δώσει σήμα κινδύνου. Οπως είπε η υπουργός αυτά τα 18 λεπτά είναι το κλειδί στην αποκωδικοποίηση του μυστηρίου.

kouti4

Υπογραμμίζεται ότι η γερμανική αεροπορική εταιρεία Lufthansa από την πρώτη στιγμή ανακοίνωσε ότι η συντριβή του αεροσκάφους είναι δυστύχημα και ότι οποιαδήποτε άλλη θεωρία διατυπώνεται -περί τρομοκρατικής επίθεσης- δεν είναι παρά απλή εικασία.

 

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: