Καλό το νέο Suzuki Vitara αλλά ακριβό.
Του Γιώργου Χαλάτση
Η αρχική τιμή είναι λογική. Γύρω στις 15.000 ευρώ. Αλλά για να πάρεις αυτό που θέλεις και να έχεις κίνηση στους τέσσερις τροχούς μάλλον ακριβό δείχνει.
Αν για παράδειγμα πάρουμε το 1.6 GLX 4Χ4 η τιμή του απογειώνεται στις 27.490 ευρώ. Πρέπει να είσαι τρελός σήμερα για να δώσεις 27.490 ευρώ και μάλιστα για να αγοράσεις Vitara.
Φυσικά η εταιρία υποστηρίζει ότι η αρχική του τιμή είναι προσιτή. Αλλά είναι για ένα Vitara που δεν έχει τίποτα. Και γιατί να το πάρεις. Για να λές ότι έχεις Vitara;
Η Suzuki πάντως θα πρέπει να υποστηρίξει το προϊόν της. Λέει λοιπόν ότι το δικό της SUV είναι το καθαρότερο και το πιο εξελιγμένο τετρακίνητο compact SUV της αγοράς. Για να πούμε την αλήθεια ακόμη δεν το έχουμε δοκιμάσει. Σαν αυτοκίνητο δείχνει καλό. Και δεν θα μπορούσε να μην ήταν καλό με τέτοια τιμή. Οι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου 1.6 σε συνδυασμό με το σύστημα Auto Stop Start, που αποτελεί βασικό εξοπλισμό σε όλες τις εκδόσεις του νέου Vitara, πληρούν τις αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων EURO 6, εξασφαλίζοντας ασύγκριτα χαμηλές εκπομπές CO2.
Το νέο Suzuki Vitara, στην τετρακίνητη έκδοση με κινητήρα πετρελαίου, έχει μέση κατανάλωση μόλις 4,2 lt/100km (!), γεγονός που το καθιστά το οικονομικότερο από όλα τα 4×4 compact SUV της αγοράς.
Όταν το δοκιμάσουμε θα σας πούμε περισσότερα για την κατανάλωση του γιατί αυτό το νούμερο που δείχνει είναι μάλλον στο δοκιμαστικό τέστ στο εργοστάσιο. Για τις δικίνητες εκδόσεις οι καταναλώσεις ανέρχονται –πάντα σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις σε 4,0 lt/100km για τον κινητήρα πετρελαίου και 5,3 lt/100km για τον κινητήρα βενζίνης.
Στο ίδιο μήκος κύματος κινούνται και οι εκπομπές ρύπων CO2. Μόλις 111 g/km για το τετρακίνητο πετρελαιοκίνητο, τιμή που καθιστά το νέο VITARA το καθαρότερο τετρακίνητο compact SUV της αγοράς. Για τις δικίνητες εκδόσεις οι εκπομπές CO2 ανέρχονται σε 106 gr/km για τον κινητήρα πετρελαίου και 123 lt/100km για τον κινητήρα βενζίνης.
Κλείνοντας να πούμε ότι το σημαντικό είναι τα χαμηλά τέλη κυκλοφορίας που ανέρχονται σε 99,9 ευρώ για την τετρακίνητη έκδοση πετρελαίου και που σε συνδυασμό με την χαμηλή κατανάλωση διατηρούν το κόστος χρήσης του νέου Vitara σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα.
Τι έγινε, ασχολήστε και με τέτοια θέματα τώρα; Πότε ήταν φθηνό το Vitara; Mιά χαρά είναι η τιμή του και η τετρακίνηση είναι μόνο για αυτούς που κινούνται σε ειδικές συνθήκες, χιόνι, λάσπη! Όχι γι’αυτούς που το κάνουν μόστρα στις πλατείες!