Το νέο Volvo XC-90 στην ελληνική αγορά- Καλό, αλλά για λίγους

Κοινοποίηση:
NEW VOLVO XC90 IN GREECE_05

Μπορεί η Volvo με το νέο της XC 90  να μην απευθύνεται σε όλο τον κόσμο ωστόσο πιστεύει ότι με το αυτοκίνητο αυτό μπαίνει με την αξία της στην Premium κατηγορία. Ταυτόχρονα με την παρουσίαση του νέου μοντέλου  επί ελληνικού εδάφους ανακοίνωσε δύο παγκόσμιες πρωτιές στον τομέα της ασφάλειας.

Του Γιώργου Χαλάτση

Η πρώτη καινοτομία είναι το αυτόματο  φρενάρισμα που ενεργοποιείται όταν ο οδηγός στρίβει εμπρός από όχημα που έρχεται από την αντίθετη κατεύθυνση, με αυξημένη επικινδυνότητα. Η δεύτερη είναι η ολιστική αντιμετώπιση όταν το όχημα βγαίνει από το δρόμο.

Από τότε που πρωτοπαρουσιάσθηκε το XC 90 έγιναν τεράστιες επενδύσεις για την ασφάλεια όχι μόνο των επιβατών αλλά και αυτών που βρίσκονται εκτός αυτοκινήτου.

Σύμφωνα με τον κ. Γιάννη Πετούλη , γενικό διευθυντή της ελληνικής αντιπροσωπείας, στόχος της Volvo ,είναι  μέχρι το 2018 να έχουν πουλήσει 800.000 αυτοκίνητα.

NEW VOLVO XC90 IN GREECE_27

Το Νέο XC90 διαθέτει στάνταρντ τα πιο προηγμένα συστήματα ασφάλειας στην αγορά. Το γεγονός ότι στη Σουηδία, τη Φινλανδία η τη Γερμανία το  XC90 ακολουθεί αυτόματα το προπορευόμενο όχημα σε ουρές που κινούνται αργά, με αυτόματο έλεγχο τόσο στην ταχύτητα όσο και στην κίνηση του τιμονιού, δεν σημαίνει ότι θα υπάρχει και το ίδιο αποτέλεσμα στους ελληνικούς δρόμους. Και αυτό γιατί το αυτοκίνητο έχει προηγμένα συστήματα ασφαλείας που «διαβάζουν» το δρόμο όταν όμως υπάρχουν σωστές  διαγραμμίσεις και σωστές σημάνσεις.

Στη δοκιμή μας μέχρι το Σούνιο, ελάχιστες φορές το αυτοκίνητο «μαζεύτηκε» μόνο του στο σωστό δρόμο. Αν το ίδιο τεστ το κάναμε στην Ευρώπη τα αποτελέσματα που θα είχαμε θα ήταν ασυγκρίτως καλύτερα. Το νέο XC 90  ανιχνεύει πεζούς η ποδηλάτες με όλες τις συνθήκες φωτισμού, ακόμα και τη νύχτα και φρενάρει μόνο του, προστατεύοντας τους τρίτους προς το όχημα ανθρώπους. Ανιχνεύει δηλαδή τον κίνδυνο σύγκρουσης και φρενάρει αυτόματα προκειμένου να αποφύγει τη σύγκρουση ή να μετριάσει τις επιπτώσεις της.

Ο βασικός εξοπλισμός ασφάλειας στο τετρακίνητο, επταθέσιο, πολυτελές SUV  κάνουν το XC90  ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν ποτέ.

Το νέο αυτοκίνητο διαθέτει το σύστημα Lane Keeping Aid εφαρμόζει αντίσταση στο τιμόνι όταν το αυτοκίνητο βγαίνει κατά λάθος από τη λωρίδα του, ενώ το σύστημα Driver Alert Control, το οποίο είναι επίσης στάνταρ, ανιχνεύει κόπωση ή χαλάρωση της προσοχής του οδηγού και τον ειδοποιεί. Περιλαμβάνει επίσης τη λειτουργία Rest Stop Guidance που καθοδηγεί τον οδηγό προς τον πλησιέστερο χώρο ανάπαυσης.

NEW VOLVO XC90 IN GREECE_68

Όργανα αφής

Αν περιμένετε να δείτε τα συνηθισμένα κουμπιά χειρισμού μπροστά στο ταμπλό, τσάμπα περιμένετε. Ένα πλήθος από ρυθμίσεις γίνονται τώρα από την οθόνη απλά με την αφή . Απαραίτητη προϋπόθεση είναι ο οδηγός να αφιερώσει χρόνο για να μάθει όλες τις λειτουργίες του που είναι χρήσιμες.

Το  Volvo XC90 T8 με τεχνολογία Twin Engine είναι το πρώτο πολυτελές Plug-in υβριδικό SUV στον κόσμο που όμως ακόμη δεν ξέρουμε πότε και αν τελικά έρθει στην Ελλάδα. Η ελληνική Volvo πιστεύει ότι μεχρι το τέλος του 2015 θα το φέρει στην ελληνική αγορά.

NEW VOLVO XC90 IN GREECE_72

Αυτό το αυτοκίνητο έχει  τεχνολογία Twin Engine,  απόδοση 407 ίππων που συνδυάζεται με εκπομπές ρύπων CO2 μόλις 49 γρμ./χλμ. και κατανάλωση 2,1 λίτρα/100 χλμ. Ο  δίλιτρος τετρακύλινδρος κινητήρας απόδίδει 320 ίππους με 400 Nm ροπή στο μπροστινό άξονα. Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 87 ίππους με 240 Nm ροπή στον πίσω άξονα. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 5,6 δευτερόλεπτα.

Τα νέα  XC90 που θα κυκλοφορήσουν στους  ελληνικούς δρόμους  την επόμενη βδομάδα «φοράνε» κινητήρες δίλιτρους τετρακύλινδρους,  Drive-E, βενζίνης και πετρελαίου, με το νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων. Εκτός της  έκδοσης D4, όλες οι εκδόσεις είναι τετρακίνητες (AWD) και έχουν τέσσερα διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού: Kinetic, Momentum, Inscription και R-Design.

Και τώρα τα άσχημα νέα. Η τιμή εκκίνησης είναι 60.450 € με όφελος απόσυρσης

Αναλυτικά, οι προτεινόμενες τιμές λιανικής για το Νέο Volvo XC60 διαμορφώνονται ως εξής (τιμές για την έκδοση Τ5 θα ανακοινωθούν αργότερα):

(€)

KINETIC

MOMENTUM

INSCRIPTION / R-DESIGN

D4

FWD

60.450

65.250

71.150

D5

AWD

64.150

68.950

77.544 (*)

T6

AWD

64.150

68.950

77.488 (*)

T8

AWD

90.098 (*)

94.250 (*)

Περιλαμβάνεται όφελος απόσυρσης, πενταθέσια διάταξη, κόστος 3ης σειράς καθισμάτων 1.600 €, η έκδοση T8 αποκλειστικά επταθέσια. Οι τιμές με αστερίσκο περιλαμβάνουν φόρο πολυτελείας.

 

Τα στοιχεία ιπποδύναμης, ροπής και κατανάλωσης για τις διάφορες εκδόσεις παρατίθενται στον πίνακα που ακολουθεί:

ΙΣΧΥΣ (ΗΡ)

ΡΟΠΗ (ΝΜ)

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (Lt/100kms)

D4

FWD

190

400

5,3

D5

AWD

225

470

5,7

T5

AWD

254

350

7,5

T6

AWD

320

400

7,7

T8

AWD

407

640

2,1

 

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: