Δώστε βάση
Ακινητοποιημένοι θα μείνουν αύριο Τετάρτη οι συρμοί του μετρό από την έναρξη της βάρδιας έως τις 9 το πρωί, λόγω στάσης εργασίας των εργαζομένων, οι οποίοι αντιδρούν στην ψήφιση της συμφωνίας για το νέο πρόγραμμα δανεισμού.
Ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος και το τραμ θα λειτουργήσουν κανονικά.
Τα λαμόγια συνδικαλισταράδες της πρώην ΑΜΕΛ που δεν εχουν καν προσληφθεί μέσω ΑΣΕΠ, αλλά με τα νομικά τεχνάσματα των τότε κυβερνώντων, κάνουν και απεργία και θέλουν με πείσμα επανα-πρόσληψη και των 300 παρανόμως προσληφθέντων που απολύθηκαν με το πόρισμα Ρακιντζή… Και δυστυχώς και ο κ.Χίος φιλοξενούσε όπως και αρκετοί άλλοι, τον λαλίστατο τότε αρχισυνδικαλιστή τους τον κ.Σταματόπουλο. ΕΛΕΟΣ. Όποιος διαβάσει το πόρισμα Ρακιντζή και ειδικά στις πρώτες σελίδες του, θα αντιληφθεί τη μεγάλη κομπίνα, πως μία τότε θυγατρική (ΑΜΕΛ) της ΔΕΚΟ (Αττικό Μετρό), προσλάμβανε χωρίς καμία διαδικασία μέσω ΑΣΕΠ. Και θα αντιληφθεί ότι ο Ελεγκτής Δημόσιας Διοίκησης στο πόρισμα του, εντάλθηκε να κρίνει τη νομιμότητα μόνο των τότε τελευταίων προσλήψεων των 300 ατόμων και όχι από αρχής λειτουργίας της ΑΜΕΛ (αναφέρει συγκεκριμένες ημερομηνίες που του δώθηκαν)… περί τα 2000 άτομα δηλαδή εκτός ΑΣΕΠ σε 100% θυγατρική ΔΕΚΟ. Θα αντιληφθεί επίσης ότι το καθεστώς της ΑΜΕΛ (και της ΤΡΑΜ) ήταν κάτι «ακαθόριστα πρωτόγνωρο» σε σχέση και με τις λοιπές Δημόσιες Υπηρεσίες και ΔΕΚΟ. Αν δε ψάξει και λίγο βαθύτερα θα διαπιστώσει ποιος ήταν Υπουργός Μεταφορών όταν συστάθηκαν οι ΑΜΕΛ & ΤΡΑΜ και ποιος Υπουργός παρείγγειλε τον συγκεκριμένο έλεγχο, αλλά μόνο σε ότι αφορά τις συγκεκριμένες ημερομηνίες των 300 τότε προσλήψεων. Αν θυμηθεί και με πια κυβέρνηση έγιναν οι πρώτες προσλήψεις και με πια οι δεύτερες και επί ποιας κυβέρνησης παραγγέλθηκε το πόρισμα, τότε θα καταλάβει τι έχει συμβεί πραγματικά. Μήπως είναι η ώρα επιτέλους το πόρισμα Ρακιντζή να επεκταθεί σε ΟΛΕΣ τις προσλήψεις των πρώην ΑΜΕΛ και ΤΡΑΜ (όλες εκτός ΑΣΕΠ-από περίπου το 2000, που το ΑΣΕΠ ήδη ήταν το μόνο αρμόδιο όργανο για τις προσλήψεις προσωπικού των ΔΕΚΟ και των Δημόσιων Υπηρεσιών) και να δούμε αν είναι νόμιμες;;; ).
Και βέβαια με τον νόμο 3920/2011 οι πρώην ΑΜΕΛ και ΤΡΑΜ ονομάστηκαν πλέον επίσημα ΔΕΚΟ , με καινούργια επωνυμία τη σημερινή ΣΤΑΣΥ , που ανήκει και ο Ηλεκτρικός Σιδηρόδρομος (πρώην ΗΣΑΠ) , που ήταν ΔΕΚΟ. Άρα όλοι πλέον, ΧΩΡΙΣ καμία διαδικασία μέσω ΑΣΕΠ, έγιναν με νομιμοφανή τρόπο μόνιμοι υπάλληλοι μιας νέας ΔΕΚΟ!!! Για δείτε και ποιος Υπουργός μεταφορών υπογράφει και τον συγκεκριμένο νόμο. Το ακόμη πιο παράδοξο στο νόμο αυτό, που επίσης κανείς δεν έδωσε ιδιαίτερη σημασία, είναι πως η πρώην ΑΜΕΛ που ΔΕΝ ήταν ΔΕΚΟ, ως προέκυψε, απορροφά πριν καν ουσιαστικά υπαχθεί σε καθεστώς ΔΕΚΟ, μία ήδη ΔΕΚΟ (ΗΣΑΠ) και συντελούν στη δημιουργία μιας νέας ΔΕΚΟ, μέσα στο ίδιο άρθρο και στην ίδια παράγραφο. Νομιμότατο προφανώς και αυτό, όπως και όλες οι προσλήψεις προσωπικού εκτός ΑΣΕΠ από το 2000…
Για κάντε καμιά πραγματική δημοσιογραφική έρευνα… ωραίες οι αντιδράσεις και οι αγώνες των εργαζομένων, αλλά όχι με τις πλάτες των υπόλοιπων κορόιδων…
Αλήθεια, άραγε με την ΑΔΕΔΥ τι σχέση έχουν; Στη ΓΣΕΕ δεν ανήκουν συνδικαλιστικά;
(η ιστορία είναι ένα ακόμη μεγάλο, αλλά όχι τόσο διαδεδομένο σκάνδαλο… για την ιστορία περιληπτικά, το στήσιμο των καθεστώτων λειτουργίας ΑΜΕΛ & ΤΡΑΜ και οι πρώτες προσλήψεις ήταν πράσινες, οι δεύτερες των 300 γαλάζιες και το πόρισμα έγινε με παραγγελία των πράσινων για τους 300 γαλάζιους. Οι πρώτες πράσινες και η εντολή πορίσματος πολλά χρόνια μετά για τις τρακόσιες γαλάζιες, ήταν από τον ίδιο πράσινο Υπουργό! Ο νόμος συγχώνευσης ΑΜΕΛ,ΤΡΑΜ,ΗΣΑΠ σε ΣΤΑΣΥ και υπαγωγή σε καθεστώς ΔΕΚΟ, φέρει και πάλι τυχαία (;;;) υπογραφή του ίδιου Υπουργού μερικά χρόνια αργότερα. Τώρα, το γιατί ο τότε χμμμμ… κόκκινος επαναστάτης αρχισυνδικαλιστής τους, αλλά και ο σημερινός επιμένουν στο να επιστρέψουν πίσω με τόσο σθένος οι γαλάζιοι, είναι μια άλλη περίεργη ιστορία που θα πρέπει επίσης να αποτελέσει προϊόν δημοσιογραφικής έρευνας. Τα πορίσματα Ρακιντζή είναι επίσημα, φέρουν ονόματα, υπάρχουν ευρέως και πλήρη ανηρτημένα στο Διαδίκτυο και χρήζουν εξαιρετικά προσεκτικής μελέτης, όσων αφορά τις περιγραφές του και το σκεπτικό υπό το οποίο εξέτασε το θέμα που του τέθηκε. Επί αυτών ασκήθηκαν και διώξεις για τις τότε Διοικήσεις… Μπράβο στον κ.Ρακιντζή για την αρτιότητα της σκέψης του και την εξαιρετική δουλειά που έκανε, χωρίς να αποκρύψει τίποτα. Δυστυχώς πολλοί λίγοι κατάλαβαν τι ήθελε να μας πει και γι’αυτό υπήρχαν τόσες αντιδράσεις. Κανείς δεν έδωσε τη δέουσα προσοχή και προβολή-ΕΠΙΜΕΝΩ-στις πρώτες σελίδες των πορισμάτων του. Οι υπόλοιπες είχαν απλά κάποιες φρικαλέες αποδεδειγμένες λεπτομέρειες του πως λειτουργούσε αξιοκρατικότατα ο μηχανισμός προσλήψεων των πρώην πλέον ΑΜΕΛ και ΤΡΑΜ και είναι οι μόνες που προβλήθηκαν δημιουργώντας πολλαπλές αντιδράσεις. Όμως η πραγματική ουσία είναι στην αρχή των πορισμάτων του, που ίσως έντεχνα δεν προβλήθηκαν επαρκώς ΠΟΤΕ, ώστε να φανεί ξεξάθαρα από που προήλθαν οι υπόλοιπες λεπτομερέστατες έρευνες και τελικό αποτέλεσμα)