ΓΙΑΤΙ ΑΞΙΌΤΙΜΕ κ. ΤΣΙΠΡΑ!ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ «ΥΜΝΟΥN» ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ PONY KAI EMEIΣ..; ΣΑΠΙΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΡΟΔΟΤΩΝ! ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΑΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΊΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΆΖΕΙ ΤΑ ΘΡΥΛΙΚΆ «PONY» (BINTEO)

    Κοινοποίηση:
    PONY2

    Γι’αυτό η χώρα μας δεν πάει μπροστά… Όχι επειδή δεν έχει λεφτά αλλά επειδή είναι μερικοί γνωστοί – άγνωστοι που εμποδίζουν κάθε είδους ανάπτυξη… Συγκεκριμένα ορισμένοι γραφειοκράτες μπλοκάρουν την κατασκευή του αυτοκινήτου PONY και ενώ η βιομηχανία έχει 400 παραγγελίες και είναι έτοιμη να προσλάβει προσωπικό αναγκάζεται επί 5 μήνες να τρέχει σε δημόσιες υπηρεσίες και βουλευτές και να μην λαμβάνει καμία απάντηση! Με αφορμή αυτό το σκηνικό η βιομηχανία εξέδωσε δελτίο τύπου.

     

    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
    Τα γραφειοκρατικά εμπόδια που μπλοκάρουν την κατασκευή των θρυλικών αυτοκινήτων «PONY» στη Θεσσαλονίκη, από την ελληνική εταιρεία «NAMCO A.E»., στερώντας από την πόλη περίπου 400 νέες θέσεις εργασίας καθώς και το ενδεχόμενο ανάπτυξης νέας βιομηχανικής ζώνης στην ανατολική της πλευρά, απ’ όπου η κατασκευάστρια εταιρεία θα μπορούσε να προμηθευτεί εγχώρια παραγόμενα καθίσματα αυτοκινήτου, φανάρια και ελαστικά, επαναφέρει στο προσκήνιο ο Βουλευτής Β΄ Θεσσαλονίκης της Νέας Δημοκρατίας, κ. Θεόδωρος Καράογλου, με ερώτηση που κατέθεσε σήμερα (Πέμπτη 23 Ιουλίου 2015) στον αρμόδιο Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών.
    Εντύπωση προκαλεί, μάλιστα, το γεγονός πως η εταιρεία, χωρίς να έχει ξεκινήσει ακόμα την παραγωγή ελληνικών αυτοκινήτων τελευταίας τεχνολογίας, έχει ήδη 400 παραγγελίες σε αναμονή, ενώ επεξεργάζεται παράλληλα πλάνο για να αναπτύξει έντονη εξαγωγική δραστηριότητα.
    Το πρόβλημα που εμποδίζει την έναρξη της παραγωγικής διαδικασίας, εστιάζεται στο γεγονός ότι ενώ η εταιρεία έχει καταθέσει εδώ και περίπου πέντε μήνες τον σχετικό φάκελο στο Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών, ώστε να πιστοποιηθεί από την ΕΒΕΤΑΜ (Ανώνυμη εταιρεία Βιομηχανικής Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Εργαστηριακών δοκιμών, Πιστοποίησης και Ποιότητας Α.Ε.), εντούτοις μέχρι σήμερα δεν έχει λάβει καμία απάντηση.
    Η παραπάνω «ομηρία», έχει ως αποτέλεσμα αφενός η κατασκευάστρια εταιρεία να ζημιώνεται οικονομικά για κάθε ημέρα που περνά, καθώς συντηρεί το εργοστάσιο που βρίσκεται στην περιοχή της Θέρμης του Ν. Θεσσαλονίκης και τους 35 απασχολούμενους υπαλλήλους και αφετέρου να μην υλοποιείται το επιχειρησιακό πλάνο για την άμεση πρόσληψη 120 ατόμων, οι οποίοι σε εύλογο βάθος χρόνου αναμένεται να φτάσουν τους 400 εργαζόμενους.
    Με αφορμή τα παραπάνω, ο κ. Καράογλου ρωτά τον αρμόδιο Υπουργό για ποιούς λόγους δεν έχει προχωρήσει η διαδικασία πιστοποίησης της «NAMCO A.E». από την ΕΒΕΤΑΜ, καθώς και σε ποιές ενέργειες θα προβεί προκειμένου να ολοκληρωθούν οι απαραίτητες γραφειοκρατικές διαδικασίες και να μην εξαναγκαστεί σε φυγή σε γειτονική χώρα, η μοναδική αυτοκινητοβιομηχανία που μπορεί να λειτουργήσει άμεσα εντός των ελληνικών συνόρων;

    ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

    19 Σχόλια

    1. ΜΟΝΟ ΔΗΜ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΛΑΜΟΓΙΑ, ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.

    2. Μπορεί να είναι απαράδεκτη η στάση των Ελληνικών κυβερνήσεων χρόνια τώρα, οι οποίες κατέστρεψαν κάθε είδους βιομηχανία στην χώρα αλλά και αυτό το νέο PONY ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ εδώ που τα λέμε. Έχουν πάρει λαμαρίνες και απλά τις έχουν κολλήσει μεταξύ τους σε τετραγωνισμένο σχέδιο χωρίς καμπύλες για περισσότερη ευκολία στην κατασκευή και χαμηλό κόστος. Φαντάζομαι από πλευράς ασφάλειας σε σύγκρουση θα μιλάμε για προδιαγραφές ανύπαρκτες ή άντε της δεκαετίας του 70. Τι έγκριση τύπου να πάρει αυτό το πράμα; Και μάλιστα μας λένε πως θα κοστίζει και και από 7.000 ευρώ όταν με 6.990 ευρώ αγοράζεις κανονικό αυτοκίνητο και μάλιστα σύγχρονο και ασφαλές όπως το Chevrolet Spark. To νέο Πονυ και έτσι όπως δείχνει στις φωτό, πάνω από 3.000 ευρώ δεν θα έπρεπε να κοστίζει. Λοιπόν μάγκες, εάν θέλουμε να δούμε αμάξια να φτιάχνονται στην χώρα, θα πρέπει αυτά να είναι και αυτοκίνητα, όχι καροτσάμαξες…

    3. Εντάξει δε λέω. Δεν είναι όμορφο και μπορεί κανείς να βρει καλό μεταχειρισμένο με τα ίδια χρήματα. ( Καλά πούντα τόσα , τέλος πάντων) Όμως είναι Ελληνικό και θα το αγόραζε αρκετός κόσμος αν υπήρχε στην παραγωγή, διότι θα ήταν πιο εύκολα επισκευάσιμο, με φτηνά ανταλλακτικά, αξιόπιστο και φιλικό. Θα ήταν χρήσιμη μια έκδοση για αγροτες , κτηνοτρόφους, μελισοκόμους, λίγο πιο βαριά και με περισσότερο χώρο , και μετά το ντιζάιν θα έρθει. Αυτό το τουτου απευθύνεται σ’ αυτούς καταρχήν που θέλουν απλά να κάνουν τη δουλειά τους και όχι να κάνουν μούρη. Αν πάει καλά ( μακάρι και το πιστεύω) θα ακολουθήσουν και ανώτερες εκδόσεις.

    4. Τωρα μεταξυ μας, δεν ειν αμαξ αυτο… Ειναι χαμενα 7000 ευρω! Καλυτερα ενα μικρο καινουργιο με τοσα λεφτα η ενα μεταχειρισμενο.

    5. Η ΕΕ δεν θελει να εχουμε βαρια βιομηχανια!Τι δεν καταλαβαινετε;

    6. Και κάποιοι αλλοι, επισης προδοτες συν του μεγαλοσυνδικαλες φροντισαν να κλείσει όταν λειτουργούσε η εταιρεία και παρηγαγε.
      Τα ίδια σκατα είναι όλοι τους.

      Φαστ τρακ σου λεει μετα.. και πουτσες μπλε!!!
      Επρεπε να τους δινουν άδεια ΠΡΙΝ καν υποβάλλουν αίτηση.
      Αλλα πολλές φορές έχουμε και τις κλώσσες με τα φουλάρια στις δημοσιες υπηρεσίες που το μόνο που τις απασχολεί είναι η αδειά τους, η μισθοδοσία τους, το μανό τους και το μαλλί τους.
      Όσο για τη χώρα ???? τη γράφουν στην κλιμακτίριο τους!!!

      Κάριεςςςςςςς!!!!!

    7. Για να λέμε τα πράγματα όπως είναι. Οι Γερμανοί θέλουν να καταστρέψουν πλήρως την Ελληνικη βιομηχανία, Βιοτεχνία, Αγροτική παραγωγή για 2 λόγους ΄Πρώτο για να προωθυσουν τά δικά τους προιόντα και δεύτερο για να μας λεηλατήσουν τα πάντα.
      Έτσι οτιδήποτε καλό πάει να γίνει το σαμποτάρουν.
      Πως; Μα βάζουν τα πιόνια (Συριζα, ΠΑΣΟΚ,?ΝΔ , ΚΚΕ, Ποτάμι κλπ ) να τους καταστρέψουν έτσι δεν δίνουν άδεια στην Πονυ, αυξάνουν φορολογια, π κλπ
      Φυσικά όσοι άθλιοι συνεχίζουν να ψηφίζουν όταν πάνε στο ταμείο ζητάνε μισθούς και συντάξεις αλλά πως θα μαζευτουν τα λεφτά; Αφου δεν υπάρχει κανένας να παράγει )αλλά το δικαιούμαι, δικαιούμαι)

    8. Ζούμε ιστορικές στιγμές αλλά Γεωργίου Γκιόλβα.
      Δεν αδειοδοτούν οι Έλληνες έναν Έλληνα να παράγει και αν εξάγει ελληνικά αμάξια! απο εκεί και πέρα πως να μην πιστέψεις οτι μας κυβερνάνε οι μασόνοι

    9. Το πρόβλημα σε αυτήν την χώρα είναι οι δημόσιοι υπάλληλοι, δεν είναι η ευθύνη του υπουργού γιατί ο υπουργός δεν ασχολείται με αυτά, αλλά οι δημόσιοι υπάλληλοι που πληρώνονται από ξένες βιομηχανίες για να μην εκδίδουν άδειες στην Ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία !
      Διότι ένας υπουργός μόνος του δεν θα μπορούσε να κάνει τίποτα, απλά αυτοί τον βάζουν στο κόλπο και τον υπουργό !
      Ενώ αυτοί θα μπορούσαν να καταγγείλλουν τον υπουργό !
      Δεν δικαιολογώ τα λαμόγια τους υπουργούς απλά θέλω να εστιάσουμε το θέμα εκεί που είναι το πραγματικό πρόβλημα !

    10. Απο το 1974, εχει εγκατασταθει ενας ανθελληνικος κρατικος μηχανισμος αρχιζοντας απο τον ΜΠΑΣΤΑΡΔΟ, «εθναρχη» απο βιομηχανοποιησε οτι ειχε προλαβει να προωθησει σε Βιοτεχνιες και Βιομηχανιες η 21η Απριλιου.

      Ας ειναι καθε ελληνοφωνος ιουδαϊκος μπασταρδος που εχει αναλαβει υπουργια, θεσμικους κρατικους ρολους ακομα και πρωθυπουργους, shalom shalom ειχαμε ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ.

    11. Εδώ είπαν οι ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ, ΟΧΙ στα Ισοδύναμα γιατί λένε ανεβάζει την ύφεση. Ενώ η αύξηση του ΦΠΑ είναι σωστή. Φως φανάρι τι επιδιώκουν. Ο καλύτερος τους πελάτης είναι αυτός που χρωστάει και μια ζωή εμείς ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΜΑΣ ΘΑ ΧΡΩΣΤΑΜΕ.

    12. Η πρεμούρα τους ήταν να επαναπροσλάβουν τους απολυμένους στο δημόσιο και να τους έχουμε να τους πληρώνουμε για να τους ψηφίζουν ενώ τον ιδιωτικό τομεα τον έχουν τσακίσει. Ενώ ο ιδιωτικός τομέας είναι αυτός που στηρίζει την οικονομία αυτοί τον καταστρέφουν γιατί άραγε;;;;;;;;;;;;;Τελικά ο κόσμος πρέπει να ξυπνήσει και όταν βλέπει την όποια κυβέρνηση δεν κοιτάει την ανάπτυξη και την ευημερία του λαού να την στέλνει στο δι….ολο το συντομότερο.

    13. Γι’αυτό η χώρα μας δεν πάει μπροστά… Όχι επειδή δεν έχει λεφτά αλλά επειδή είναι μερικοί γνωστοί – άγνωστοι που εμποδίζουν κάθε είδους ανάπτυξη…

      Πολύ Σωστά!!!!!!!!!Επίσης,»Υπηρεσίες» των Γνωστών Αγνώστων:

      1.πακέτα ντελορ
      +
      2.η αγορά του αιώνα
      +
      3.πάμπερς Κουτσόγιωργα
      +
      4.βαλίτσες Τσουκάτου με τα μαύρα του ΠΑΣΟΚ
      +
      5.Σκάνδαλο ομολόγων
      +
      6.Σκάνδαλο Χρηματιστηρίου
      +
      7.Υποβρύχια που γέρνουν
      +
      8.Λίστα Λαγκάρντ
      +
      9.40 χρόνια διορισμοί πελατών ψηφοφόρων,συντεχνίες,ΔΗΜΟΣΙΟ UBER ALLES.
      +
      10.της OFF SHORE το κάγγελο.
      +
      11.Αναθέσεις έργων (κατασκευαστικές),καναλάρχες
      +
      12.σκάνδαλο SIEMENS (ΜΙΖΕΝΣ)
      +
      13.ΠΑΡΑΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ
      +
      14.Λογαριασμοί Έρευνας Πανεπιστημίων για ιδιωτικές πολυτελείς κατσσκευές
      Δημόσιων λειτουργών
      +
      15.Πάσης φύσεως ΓΡΗΓΟΡΟΣΗΜΑ
      +
      16.Πάσης φύσεως ΕΙΚΟΝΙΚΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ
      +
      17.ΥΠΕΧΩΔΕ υπουργείο Σκάνδακο από μόνο του!!!το πάλαι ποτέ…
      +
      Φοροδιαφυγή ιδίως των «ΚΑΡΧΑΡΙΩΝ» ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΑΡΟΜΟΙΩΝ «ΨΑΡΙΚΩΝ»
      +
      ..και μία και δύο και τρεις και τέσσερις συντάξεις σε Δημόσιους Υπάλληλους για να μην χάνουμε και το ψηφαλάκι…εκελι γύρω στα 3.4.5000ρικα..Ντάξει μωρέ
      +
      ολυμπιακοίαγώνες 2004

      = 350.000.000.000 ΕΥΡΩ!!!!
      Φυσικά έχει και ρέστα!!Πολλά 350άρια δις!!!!

      ΠΛΗΡΩΝΕ ΜΑΛΑΚΑ!!!!!!

    14. Το ατομο εχει λαλησει τελειως ρε…..εχει βαλει την ουρα στα σκελια και υπογραφει οτι του κολλησουν στη μουρη.Ειναι πλεον απιστευτα επικινδυνος για το εθνος αφου ο πανικος που τον διακατεχει εν μεσω φοβου και δειλιας τον καθιστα ανικανο να ηγηθει της πατριδας σε σημειο να κινδυνευουμε να υπογραψει ακομα και την προσαρτηση της χωρας στην τουρκα αρκει να γλυτωσει τον κ…λο του.Απιστευτα επικινδυνες καταστασεις ….. και πρεπει να φυγει ταχιστα ακομα κ με τη βια πριν η κατασταση γινει μη αναστρεψιμη…….
      Εχει χασει τη μπαλα τελειως

    15. γαμω το συριζα γαμω γαμω τα σπιτια σας αυτο αποδικνυει οτι θελουν να παραδωσουν την χωρα και οχι αναπτυξη ΠΑΛΙΟΠΡΟΔΟΤΕΣ

      1. Οι συριζαίοι πάντα κατά της χώρας και του έθνους μιλούσαν.Τώρα γιατί περίμεναν μερικοί να τους δοκιμάσουν στην κυβέρνηση για να το καταλάβουν είναι άλλο θέμα.

    Comments are closed.