Ένα εκρηκτικό κλίμα φαίνεται πώς επικρατεί τους τελευταίους μήνες στο 1ο ΕΠΑΛ Μαρκόπουλου Ωρωπού, καθώς γονείς και μαθητές καταγγέλλουν την διευθύντρια του σχολείου για λεκτικό και σωματικό bullying.
«Το μόνο που κάνει είναι να τιμωρεί, να ρίχνει αποβολές, να πετά τα παιδιά έξω από το σχολείο και να χειροδικεί» λέει χαρακτηριστικά η γραμματέας Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου, Ελένη Κωνσταντίνου.
«Χρονομετρά τα παιδιά που πάνε τουαλέτα. Έξι λεπτά για τα κορίτσια, τέσσερα για τα αγόρια» συνεχίζει. Για τον μόνιμο φόβο που έχουν τα παιδιά καθημερινά στο σχολείο έκανε λόγο και ο πρόεδρος του σχολείου. Αρκετοί καθηγητές έχουν ζητήσει να μετακινηθούν σε άλλα σχολεία, ενώ οι εγγραφές έχουν μειωθεί αισθητά. «Έβρισε τους καθηγητές και τους είπε βρωμερά σκουλήκια και τραμπούκους», εξήγησε ο πρόεδρος γονέων και κηδεμόνων, Δημήτρης Ελευθέρας.
Ενήμερη η Νίκη Κεραμέως
Το θέμα της συμπεριφοράς της διευθύντριας έχει φτάσει μέχρι και την υπουργό Παιδείας Νίκης Κεραμέως μετά από το υπόμνημα του Δεκεμβρίου αλλά και την καταγγελία που έστειλε ο σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, ενώ μόλις την περασμένη Πέμπτη 14 Απριλίου ολοκληρώθηκε Ενορκη Διοικητική Εξέταση (ΕΔΕ) η οποία ξεκίνησε τον Φεβρουάριο και στην οποία κατέθεσαν περί τα 30 άτομα, 10 καθηγητές, γονείς και μαθητές. Οι πληροφορίες λένε πως όλοι μίλησαν για συγκεκριμένα περιστατικά που επιβεβαιώνουν με το παραπάνω τις καταγγελίες.
Τον Δεκέμβριο του 2021 ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων έστειλε σχετικό υπόμνημα στην Κεραμέως, την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας, την ΟΛΜΕ και σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, ενώ στις 10 Μαρτίου 2022 επανήλθε με νέα καταγγελία η οποία αναφέρει:
«Καμία αλλαγή δεν έχει επέλθει στον τρόπο Διοίκησης και συμπεριφοράς της … έναντι των μαθητών, διδασκάλων, και γονέων, αντιθέτως η συνεχόμενη ένταση, οι τιμωρίες για ασήμαντους λόγους που χρησιμοποιεί προσχηματικά στους μαθητές και η εκδικητική συμπεριφορά της, απέναντι σε γονείς και διδάσκοντες, καθιστούν τη λειτουργία του Σχολείου αδύνατη!!!
Το εκπαιδευτικό έργο των καθηγητών δεν πραγματοποιείται, όπως ακριβώς και η συγκέντρωση των μαθητών στα μαθήματά τους ,εφ όσον το μόνο που τους απασχολεί καθημερινά είναι το bulling που υφίστανται από την ανεξέλικτη πλέον «διοίκησή» της.
Οι Μαθητές έχουν ξεπεράσει πλέον τα ανθρώπινα όρια της υπομονής, πολλοί από τους Καθηγητές το ίδιο , θέλουν να ζητήσουν τις κανονικές άδειες τους για να φύγουν από το Σχολείο διότι ο Ψυχαναγκασμός ,οι συνεχόμενες φωνές,η μη λογική συμπεριφορά της εν λόγω Κυρίας τους έχει εξαντλήσει.
Τα γεγονότα που λαμβάνουν χώρα καθημερινά είναι πάρα πολλά. Ενδεικτικά σας αναφέρω μερικά από αυτά περιληπτικά
«Κέντρο εξωσχολικών και ναρκομανών»
1) Επίσκεψη στις τάξεις με κύριο θέμα την καταγγελία των κακών γονιών και προπαγάνδα υπέρ της, αναφορικά με το πόσο καλά κάνει την δουλεία της (πριν από εκείνη το σχολείο ήταν ξέφραγο αμπέλι, κέντρο εξωσχολικών και ναρκομανών και διάφορα άλλα σύμφωνα με τα λεγόμενά της).
«Προέβη σε σωματικούς ελέγχους»
2) Συνεχόμενες τιμωρίες και αποβολές δίχως σημαντικό λόγο που να μπορεί να τις δικαιολογήσει (συνήθως μονοήμερες από εκείνη και δίχως την απαιτούμενη αιτιολόγησή τους), εξευτελίζει τους μαθητές, είτε για την μάσκα είτε για τον καφέ (μυρίζει τα ποτηράκια αν έχουν καφέ) είτε για το κινητό, (προέβη και σε σωματικούς ελέγχους).
«Τιμωρεί και στοχοποιεί τα παιδιά»
3) Εκδικητική στάση απέναντι στους γονείς που «τόλμησαν» να αναφέρουν αρμοδίως την απαράδεκτη συμπεριφορά της, καθώς τους το λέει χωρίς κανένα ενδοιασμό, μέσω των παιδιών τους, που φυσικά βρίσκει διάφορους λόγους για να τους τιμωρήσει και να τους στοχοποιήσει.
«Διήμερες αποβολές»
4) Συνεχόμενες Παιδαγωγικές Συνελεύσεις, καθώς και Παιδαγωγικά Συμβούλια Διδασκόντων για την επιβολή Παιδαγωγικών Μέτρων,σε Παραβατικούς Μαθητές που συνήθως το φοβερό παράπτωμα είναι ο καφές ή το κινητό… για διήμερες αποβολές ή αλλαγή Σχολικού περιβάλλοντος
«Δημόσιες προστριβές και προσβολές σε καθηγητές»
5)Δημόσιες προστριβές και προσβολές σε καθηγητές που διαφωνούν μαζί της, εμπλοκή και συνεχείς ενοχλήσεις την ώρα του μαθήματός τους με αποτέλεσμα να τους εκνευρίζει συστηματικά και να προσπαθεί με τη συμπεριφορά της να τους βγάλει εκτός ορίων, ώστε να μη μπορούν να διδάξουν (αναφέρει τα ονόματα καθηγητών).
6)Τέλος σε όλα τα παραπάνω συνηγορούν οι τρείς μόνιμοι υπερασπιστές της, οι οποίοι βέβαια απολαμβάνουν της εμπιστοσύνης αλλά και προνομίων (αναφέρει τα ονόματα)
«Αποσυντονίζει τους πάντες»
Υπάρχουν πολλά ακόμα που θα μπορούσαμε να αναφέρουμε ,όμως ο λόγος για τον οποίο συντάχθηκε αυτό το έγγραφο είναι ένας.
Η Σχολική μονάδα δεν μπορεί πλέον να λειτουργήσει με ηρεμία και συνάφεια. Οι άνθρωποι που κάθε μέρα βρίσκονται στο ΕΠΑΛ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΩΡΩΠΟΥ βιώνουν ένα μόνιμο πόλεμο που αποσυντονίζει τους πάντες από το έργο τους είτε μαθητές είτε Καθηγητές. Οι ανθρώπινες αντοχές έχουν τα όριά τους και αυτή τη στιγμή έχουν ξεπεραστεί για όλους .
«Οι αντοχές όλων έχουν τελειώσει»
Σας κάνουμε έκκληση και σας εφιστούμε την προσοχή γιατί μόνο αυτό μπορούμε να κάνουμε, έτσι ώστε να λάβετε γρήγορα και ακαριαία μέτρα για να αποσυμφορηθεί το έκρυθμο κλίμα που έχει δημιουργηθεί και να επανέλθουν οι ισορροπίες που αρμόζουν σε ένα σχολικό περιβάλλον εν έτη 2022 ώστε να προληφθούν δυσάρεστα γεγονότα καθότι οι αντοχές όλων έχουν τελειώσει, η αγανάκτηση ,η κούραση, ο θυμός και η συναισθηματική και ψυχολογική αφαίμαξη κυριαρχούν πλέον στη μαθητική κοινότητα και όλα αυτά εις βάρος της απόδοσης των μαθητών εν τελική ευθεία Πανελληνίων εξετάσεων με καταστροφικά αποτελέσματα για τους μαθητές».
Ε! Όχι και 4 με 6 λεπτά. Αυτό είναι που λένε , κατουρα και λίγο..
Μαμάδες, αργότερα να πάτε και στο στρατό, εκεί να δείτε bulling στα παιδάκια σας.. δεν θα ξέρουν από που τους ερχεται. Έχετε ακούσει το πηδημα και στρατιωτικος περίπατος;
Στο Δημοτικό ήταν λάθος ορθογραφικό και τσαφ η βιταμίνη..
Στο γυμνάσιο το χαστούκι πήγαινε σύννεφο.
Στην ναυτική σχολή, είχε γ…σι και άγιος ο θεός..
Στον στρατό μας φαινόταν παράδεισος…
Εσάς που θα πάνε τα σκατομαθημενα σας.
Βρήκατε το κωλοκρατος και τα κάνετε. Κινητό και τσόντα στο σχολείο. Να τα χαίρεστε τα παιδάκια σας.
Αυτά εκβιάζουν όχι η δασκάλα. Ξυπνάτε ζωα.. σας δουλεύει το 12χρονο που ουρλιαζει , θα τον γαμ,,,σω τον μαλακα , θα τον βάλω κάτω να του σπάσω τον π…ο… η οχι;
Μιλάω με αποδείξεις.
Μακελειό παρακαλώ αυτό να το βάλετε.
αυτη ΚΑΝΕΙ για ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ …
και ΟΧΙ το ΑΛΛΟ ΣΟΥΡΓΕΛΟ …που εχουμε ΤΩΡΑ
ΑΞΙΑ!!!
Αυτά γινοταν απο την δεκαετία του 90. Απο το 98 – 99 τα λέγαμε και δεν ακουγόμασταν. Τότε που επεφταν αποβολές για το τίποτα ( δε μιλάμε για όταν χρειάζεται να πεφτουν ) και εβγαιναν κάθε πρωΐ στο μικρόφωνο και τις έλεγαν. Αντί να κοιτάξουν πως θα διαπαιδαγωγίσουν να μην επαναλαμβάνονται τα ίδια. Το θέμα δεν είναι να κράζεις στο μικρόφωνο ποιον απέβαλλες, αλλά να κοιτάς να τον διωρθώσεις
ΑΝΑΘΕΣΤΕ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΑΔΙΧΘΕΙ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ.
ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΘΗΜΕΝΟΙ
Σε ποιο σχολείο επιτρέπεται η κατανάλωση καφε και η χρηση κινητου? Διαβαστε τη νομοθεσία σχετικα με τα κινητά και τα εξυπνα ρολογια και μετα καντε καταγγελίες οι γονείς.
Ας δώσουν πρώτοι το παράδειγμα οι εκπαιδευτικοί και μετά να απαιτούν απο τα παιδιά
Στα περισσοτεΣτα περισσοτερα δημοσια σχολεια της χωρας,
οι διευθυντες ειναι διορισμενα κομματοσκυλα και συνδικαλιστες.
Το μπουλινγ κατα αδυναμων και οικονομικα αδυνατων μαθητων, ξεκινα απο τους διδασκοντες οι οποιοι κοιτανε να εχουν καλες σχεσεις με τους «επωνυμους» μαθητες αφου απο τους γονεις αυτων εχουν διαφορα δωρακια.
Η βαθμολγια παιζει μεγαλο ρολο στην καταταξη των πανελλαδικων,
ουσιαστικα οι εκπαιδευτικοι προσπαθουν να σπρωξουν προς τα πανω τα τουβλα των πλουσιων γονιων εις βαρος αδυνατων οικονομικα παιδιων.
Μην τους ακουτε που μιλανε για ισοτητα δικαιωματα ισες ευκαιριες και μεταναστες.
Οι εκπαιδευτικοι ειναι ρατσιστομουτρτα κομπλεξικοι κακοι φιλοχρηματοι κουτσομποληδες αρρωστοι κυριολεκτικα.
Εκτος ελαχιστων φωτεινων εξαιρεσεων φυσικα.ρα δημοσια σχολεια της χωρας
MAΛΛΟΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΕΙ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΡΙΝ ΤΟ 1960 . ΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΕΚΛΕΓΟΝΤΑΙ ΜΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ. ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ. Η ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ (ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΕΝΝΟΕΙΣ ) ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ .ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΨΕΜΜΑΤΩΝ ΣΟΥ ΦΑΙΝΕΤΕ ΚΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΣΟΥ ΝΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΕΙΣ . ΕΓΩ ΟΥΤΕ ΕΠΩΝΥΜΟΣ ΕΙΜΑΙ ΟΥΤΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΕΣΤΕΙΛΑ ΤΑ 5 ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΣΥ ΓΡΑΦΕΙΣ . ΑΡΑ ΜΑΝΤΕΨΕ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΣΥ Ή ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
Στο λύκειο είχα μια καριόλα καθηγήτρια γαλλικών η οποία επίτηδες παραποιούσε τα επώνυμα παιδιών που ήταν αδύναμα, ώστε να υποστούν μπούλινγκ και καζουρα απ’ τους νταήδες. Το έκανε επανειλημμένα για να σπάσει κι αυτή πλάκα και επειδή οι γονείς των 4-5 αυτών νταήδων ήταν της υψηλής κοινωνίας (λέμε τώρα). Έλα όμως που ένα παιδί απ’αυτά τα αδύναμα τρελάθηκε ένα μεσημέρι και της έσκασε τα λάστιχα απ’ τα αμάξι της ,επίσης με ένα λοστό της έσπασε και το παρμπρίζ και το πίσω τζάμι και μπροστά στα μάτια της όχι ύπουλα, έτσι για να πάρει ένα μικρό μάθημα η καθηγήτρια. Μετά δεν τον ξαναπείραξε κανένας αυτόν τον συμμαθητή μας. Έτσι θέλει και η συγκεκριμένη μάλλον ….
Να αγιάσει το χέρι του