Στην έκθεση αυτοκινήτου στη Φρανκφούρτη, στις 17 Σεπτεμβρίου, θα δούμε το PEUGEOT 308 Racing Cup. Και μετά τους προβολείς της έκθεσης, οι φίλοι των αγώνων και όχι μόνο,θα «πεταχτούν» μέχρι την πίστα του Paul Ricard, στη Γαλλία. Εκεί η γαλλική εταιρία θα παρουσιάσει στο κοινό ,για 1η φορά ‘live’ τις ικανότητες του 308 Racing Cup σε μία δοκιμή επίδειξης κατά τη διάρκεια του τελευταίου αγώνα του πρωταθλήματος GT (24-25 Οκτωβρίου).
Ας δούμε όμως τι θα είναι αυτό το αυτοκίνητο που «φοράει» τον γνωστό κινητήρα 1.6 THP. Η διαφορά του 308 GTi by PEUGEOT SPORT, με το 308 Racing Cup είναι ότι η ισχύς του είναι αυξημένη κατά 38 ίππους. Έτσι στο νέο αυτοκίνητο που θα έχει η Peugeot στην Φρανκφούρτη, με την τοποθέτηση του υπερσυμπιεστή από τον κινητήρα του 208T16, η ισχύς του 308 Racing Cup ,θα φτάνει τους 308 ίππους.
Ειδικά σχεδιασμένοι για το 308 Racing Cup είναι και οι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω καθώς και ο μπροστινός διαχύτης, εξασφαλίζοντας έτσι, εκτός από την αεροδυναμική σταθερότητα και μία πιο επιθετική εμφάνιση.
Στην ίδια κατηγορία εντυπωσιασμού αλλά και χρηστικότητας βρίσκονται και οι 18άρηδες τροχοί που μπορούν να φορέσουν ελαστικά είτε slicks, ή βρόχινα (27/65). «Φοράει» ακόμη ενα σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων – από τα καλύτερα στην αγωνιστική αγορά , ενώ ο οδηγός στην πίστα μπορεί να κάνει χρήση τα ειδικά «paddles» στο τιμόνι.
Όλα καλά μέχρι εδώ αλλά προς το παρόν μην κάνετε όνειρα για να το αποκτήσετε. Οι Γάλλοι εκτιμούν ότι το PEUGEOT 308 Racing Cup θα είναι διαθέσιμο για πελάτες από όλο τον κόσμο ,στα τέλη του 2016. Το μοντέλο αυτό θα αντικαταστήσει το RCZ Racing Cup, τόσο στα τοπικά πρωταθλήματα PEUGEOT, όσο και στους εθνικούς αγώνες sportscar όπως το VLN στη Γερμανία, το CER στην Ισπανία, το CITE στην Ιταλία, και το BGDC στο Βέλγιο, αλλά και στα πρωταθλήματα αντοχής όπως είναι οι 24ωροι αγώνες.
Του Γιώργου Χαλάτση