Μια Ελληνίδα, η Αννα Στεφανοπούλου, καθηγήτρια στο τμήμα μηχανικής και ναυπηγικής του πανεπιστημίου του Μίτσιγκαν είναι ο άνθρωπος που κατάφερε να ξεσκεπάσει την απάτη δισεκατομμυρίων δολαρίων που διέπραξε η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen εις βάρος εκατομμυρίων καταναλωτών αλλά και του αμερικανικού Δημοσίου.
«Σέρνονταν» στις δοκιμές
Η Στεφανοπούλου πήρε μέρος στην έρευνα για τις επιδόσεις των πετρελαιοκίνητων οχημάτων και παρατήρησε τις χαμηλές επιδόσεις στην ιπποδύναμη που παρουσίαζαν τα γερμανικά αυτοκίνητα όταν υποβάλλονταν σε ελέγχους για τις εκπομπές ρύπων.
Οπως τελικά αποκαλύφθηκε εταιρία χρησιμοποιούσε εσκεμμένα στα οχήματά της ένα κρυφό λογισμικό το οποίο ανίχνευε τις προσπάθειες μέτρησης εκπομπών καυσαερίων του οχήματος και το έθετε σε μία διαμόρφωση «χαμηλών εκπομπών» για να περνά με άνεση τη μέτρηση.
Οταν ήρθε η ανάλυση ήταν πασιφανές σε μένα τουλάχιστον ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Ηταν αντίθετα στους νόμους της φυσικής με την υπάρχουσα τεχνολογία οι συγκεκριμένοι κινητήρες να έδιναν τόση ισχύ με τόσο χαμηλή εκπομπή ρύπων. Αρα έπρεπε να αναζητήσουμε αλλού την αιτία της εμφάνισης των χαμηλών τιμών. Και αυτό κάναμε.
Βάλαμε ένα πρόγραμμα που «σκανάρισε» όλα τα υπάρχοντα προγράμματα του αυτοκινήτου και τα αποτελέσματα ήταν θετικά. Ενα πρόγραμμα ενεργοποιείτο μόνο όταν γινόταν η μέτρηση των τιμών των ρύπων. Και δεν έπρεπε να υπάρχει στο αυτοκίνητο. Ενημερώσαμε τις αρχές για τα υπόλοιπα» δήλωσε η Αννα Στεφανοπούλου.
Πως λειτουργούσε το λογισμικό της απάτης
Το γερμανικό λογισμικό εστίαζε στο τιμόνι. Οταν αυτό ήταν εντελώς ακίνητο, όπως σε μία μέτρηση καυσαερίων, έμπαινε σε κατάσταση «χαμηλών εκπομπών». Αν το τιμόνι κινείτο, όπως σε φυσιολογικές συνθήκες κίνησης στο δρόμο, ο κινητήρας δούλευε σε πλήρη ισχύ εκπέμποντας έως και 40 φορές περισσότερους ρύπους.
Οι πρώτες συγκριτικές δοκιμές έγιναν το 2014. Το πανεπιστήμιο της Δυτικής Βιρτζίνια εξέτασε δύο πετρελαιοκίνητα οχήματα, ένα της Volkswagen και ένα της BMW. Τα τεστ πέρασε μόνο το BMW. Ο κινητήρας του Volkswagen εστάλη στο Πανεπιστήμιο του Μίτσιγκαν και ερευνήθηκε από την Αννα Σταφανοπούλου, η οποία έλυσε τον γρίφο.
Η αποκάλυψη της απάτης που έγινε τη Δευτέρα αφορά σε 500.000 οχήματα στις ΗΠΑ αλλά και σε 11.000.000 παγκοσμίως έχει προκαλέσει παγκόσμιο σάλο. Από τότε η μετοχή της γερμανικής εταιρίας καταρρέει και μόλις την τετάρτη το απόγευμα ο διευθύνων σύμβουλός της αναγκάστηκε να παραιτηθεί.
Καλά ρε,γιατί με σβήσατε το σχόλιο?, είναι δημοκρατική η σελίδα? η διέπετε από λογοκρισία? Ρε δεν ντρέπεστε.
σημερα ολη μερα μαλακιζονται εχουν περιοδο
Από πατριωτισμό σκίζετε μερικοί μερικοί εδώ σχολιαστές…ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΙ. Όπου βλέπετε Ελληνα / ίδα στο εξωτερικό να προοδεύει και να ανεβάζει την Ελλάδα ψηλά, λυσσάτε να τους φάτε. Η ουσία είναι ότι οι Γερμαναράδες που αποκαλούσαν τους Έλληνες διεφθαρμένους , ξεφτιλίστηκαν για τα καλά. Τώρα φαίνεται ποιοι είναι οι μεγαλύτεροι διεφθαρμένοι στην Ευρώπη και αλλού. ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΗΝ Siemens, Vw , Audi, Bmw κλπ. ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΓΕΡΜΑΝΟΙ…
Σταματήστε να γράφετε πράγματα προς φθηνή κατανάλωση χωρίς να τα διασταυρώνετε..
Τι να θαυμάσουμε αφου η ίδια στο FB της το διαψεύδει και λέει οτι οι συγκεκριμένες έρευνες έγιναν σε άλλο πανεπιστήμιο..
Στέφανε το έχω ξανά πει και σε άλλο σχόλιο μου αλλά δεν το δημοσιεύσατε. Εδω μπαίνουμε για να βλέπουμε αλήθειες αν το καταντήσετε Mega εδώ μέσα θα κλικ άρετε στην σελίδα μόνοι σας στο τέλος.
η κοπελα βγηκε και δηλωσε οτι ουδεμια σχεση ειχε με την ερευνα…..σε αλλο πανεπιστημιο εγιναν οι ερευνες σε αλλο ειναι η κοπελα…..
Χιλια μπραβω στο κοριτσι μας.παντα τετοια,ειδικα με τους φιλους μας τους γερμανους.ετσι μπραβω να αγαλιαζει η ψυχη μας και να χαιρετε η καρδια μας…
Και τα δικά μας πολιτικά σκουπίδια υποτάχτηκαν στους κρυφωαπατεώνες για να μας σώσουν. Εμπάργκο σε όλα τα Γερμανικά προιόντα έτσι μόνο μπορεί να γονατίσει η οικονομία τους και μετά να δούμε αν θα κουνάνε το δάχτυλο οι αλήτες.
ΑΝΝΑ ΔΩΣΕ ΠΟΝΟ ΣΤΟΥΣ γερμανοναζι χιτλερισκους.ΧΤΥΠΑΤΟΥΣ ΣΤΗ ΤΣΕΠΗ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΚΡΑΒΓΕΣ ΜΙΣΟΥΣ ΚΑΙ ΣΦΑΔΑΣΜΟΥ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΛΑ ΝΕΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.