Η Ford παρουσίασε το πανάκριβο Mondeo Vignale

Κοινοποίηση:
2015-Ford-Mondeo-Vignale-front

Το ερώτημα είναι απλό. Μπορεί η Ford με ένα ακριβό μοντέλο να χτυπήσει τους αγοραστές της Mercedes η της  BMW; Και πώς σκέφτηκαν ότι θα μπορούσε να γινόταν με το πανάκριβο Mondeo Vignale απέναντι στα brand names;

Οι υπεύθυνοι της Ford στην Ελλάδα είναι αισιόδοξοι. Έφεραν ένα καινούργιο Mondeo με κορυφαία ποιότητα κατασκευής. Λέγεται Ford Mondeo Vignale και φυσικά έχει τη διπλάσια τιμή από το «συνονόματο»  του. Ρωτήθηκε ο πρόεδρος της Ford στην Ελλάδα.

Πόσο έχει το Mondeo Vignale και απάντησε ψιθυριστά :

Σχεδόν διπλάσια από το απλό Mondeo.

Αν ένα Mondeo μπορείτε να το βρείτε με 24.000 ευρώ, το Mondeo Vignale θα κοστίζει κάπου στα 48.000 ευρώ.

Αλήθεια με τέτοια κρίση και τέτοιο κυνηγητό που κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ στα ακριβά αυτοκίνητα, πιστεύετε ότι θα βρεθεί αγοραστής;

Και αν έχει κάποιος τα λεφτά γιατί να μην πάει σε μια BMW η μια Mercedes που έχουν το κύρος και τη σφραγίδα. Τι σας κάνει να πιστεύετε εκεί στη Ford ότι θα βρείτε αγοραστή για ένα Mondeo που θα δώσει 48.000 ευρώ.

Αλλά αυτό δεν μας αφορά. Πάντα υπάρχουν αγοραστές ακόμη και γι αυτού του είδους τις επιλογές.

Η Ford στην παρουσίαση μας έδωσε τα αυτοκίνητα Mondeo Vignale και τα οδηγήσαμε στην εξαντλητική περιοχή της λεωφόρου  Βουλιαγμένης και της παραλιακής.

Λίγο χρόνο είχαμε στη διάθεσή μας λίγο τα οδηγήσαμε. Προτιμήσαμε την υβριδική έκδοση. Για να κάνουμε και λίγο οικονομία. Σήμερα πρέπει να τα υπολογίζουμε όλα. Ας μην το ξεχνάμε αυτό.

Μπορεί να είναι ακριβό το Ford Mondeo Vignale και να μην βρεθεί πελάτης που θα «πετάξει» τόσα χρήματα αλλά δεν μπορούμε να πούμε ότι δεν είναι προσεγμένο. Στο  στάνταρ εξοπλισμό του περιλαμβάνονται κατευθυνόμενοι προβολείς Ford Dynamic LED, δερμάτινη επένδυση σε ταμπλό και κεντρική κονσόλα, διάστικτα δερμάτινα καθίσματα (Perforated) , θερμαινόμενα με 10 ηλεκτρικές ρυθμίσεις, φιμέ πίσω κρύσταλλα (μόνο για τις εκδόσεις Wagon), σκίαστρα στα πίσω παράθυρα,αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, Lane Keeping Aid,σύστημα Υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας. Υπάρχει ακόμη  Lane Departure Warning – σύστημα Προειδοποίησης διατήρησης λωρίδας, σύστημα αυτόματης εναλλαγής φώτων Auto High Beam, σύστημα αναγνώρισης οδικών σημάτων TSR, σύστημα ελέγχου επαγρύπνησης οδηγού.

Για τους τεμπέληδες, το σύστημα εισόδου γίνεται χωρίς κλειδί Keyless entry με κουμπί εκκίνησης κινητήρα Ford Start Button.

Δεν μπορέσαμε να δούμε όλα όσα γράφει η Ford στο δελτίο τύπου. Άρα δεν δοκιμάσαμε το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος –  Active City Stop και  το αυτορυθμιζόμενο Cruise Control (ACC).

Πάντως η εταιρία μας ενημέρωσε ότι το Mondeo Vignale έχει ένδειξη απόστασης από το προπορευόμενο όχημα, σύστημα προειδοποίησης επικείμενης σύγκρουσης με ηχητική και οπτική (Heads Up Display) προειδοποίηση, σύστημα περιορισμού σφοδρότητας σύγκρουσης σε μεγάλες ταχύτητες με αυτόματη ενεργοποίηση των φρένων, σύστημα περιορισμού ανώτατης ταχύτητας.

Το  Ford Vignale Mondeo «φοράει» κινητήρες όπως ο βενζινοκινητήρας 2.0 EcoBoost, ο TDCi diesel, και ο υβριδικός βενζινο-ηλεκτρικός κινητήρας 187 PS της Ford.

Ο 2.0 EcoBoost προσφέρεται με 203 PS και 240 PS και εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Ο 2.0 TDCi 180 PS συνδυάζεται με εξάρι μηχανικό κιβώτιο και PowerShift αυτόματο, ενώ διατίθεται και με σύστημα Intelligent AWD της Ford για ομαλή μετάβαση από εμπρόσθια κίνηση (FWD) σε τετρακίνηση (AWD). Τέλος, διατίθεται ο νέος κινητήρας Bi-turbo 2.0 TDCi 210 PS της Ford, που παρέχει ταχύτερη απόκριση και ροπή 450 Nm διαθέσιμη από τις 2000 rpm .

Από τον Γιώργο Χαλάτση

 

 

 

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: