«Ανάστατοι είναι οι κάτοικοι της Βάρης κοντά στη Σχολή Ευελπίδων καθώς τον τελευταίο καιρό, καθημερινά βλέπουν στρατιωτικά ελικόπτερα να προγειώνονται και να απογειώνονται από την Σχολή Ευλεπίδων. Η Σχολή Ευελπίδων που εκπαιδεύονται οι μελλοντικοί αξιωματικοί του στρατού ξηράς, βρίσκεται επί της Λεωφόρου Βάρης – Κορωπίου, δίπλα στον οικιστικό ιστό της πόλης και διαθέτει ελικοδρόμιο», αναφέρει στην ιστοσελίδα της η «Χρυσή Αυγή» επικαλούμενη ρεπορτάζ σελίδας των νοτίων προαστίων.
«Το ελικόπτερο του πολεμικού ναυτικού S-70B Aegean Hack που έχει ως αποστολή να κυνηγάει εχθρικά υποβρύχια και πλοία στο Αιγαίο, «ξύνει» καθημερινά σχεδόν τις στέγες των κατοικιών της Βάρης, κατευθυνόμενο στο ελικοδρόμιο της Σχολής Ευελπίδων. Αρχικά οι κάτοικοι της περιοχής υπέθεταν ότι οι πτήσεις του ελικοπτέρου γίνονται στο πλαίσιο προγραμματισμένων ασκήσεων. Όμως οι πιο υποψιασμένοι άρχισαν να υποπτεύονται ότι κάτι άλλο συμβαίνει, διότι το ελικόπτερο σχεδόν καθημερινά, ακολουθεί το ίδιο δρομολόγιο. Δηλαδή, προσγειώνεται και απογειώνεται σχεδόν αμέσως, δύο φορές την ημέρα. Μία το πρωϊ μεταξύ 07:00 και 07:15 και άλλη μία το απόγευμα μεταξύ 15:30 και 17:00.
Πολλοί κάτοικοι στην περιοχή οι οποίοι πλέον έχουν στρατιωτικό εγερτήριο, λόγω θορύβου, αναρωτιούνται εάν στην περιοχή της Βάρης κυκλοφορούν εχθρικά υποβρύχια. Μάλιστα οι καθημερινές σχεδόν πτήσεις του στρατιωτικού ελικοπτέρου έχουν γίνει σημείο αναφοράς και συζήτησης για τους κατοίκους της. Η μοναδική περίοδος κατά την οποία δεν γινόντουσαν οι πτήσεις του S-70B Aegean Hack, όπως τονίζουν οι κάτοικοι ήταν η περίοδος των εκλογών όταν τη διακυβέρνηση της χώρας είχε η υπηρεσιακή κυβέρνηση. Αρκετοί περίοικοι έχουν παρατηρήσει ότι με την άφιξη του ελικοπτέρου, εμφανίζονται κρατικά αυτοκίνητα με ισχυρή συνοδεία, ενώ το απόγευμα τα ίδια αυτοκίνητα εξέρχονται της κεντρικής πύλης του στρατοπέδου επί της Βάρης – Κορωπίου, με κατεύθυνση την περιοχή της Βουλιαγμένης.
Τελικά ο μυστηριώδης επιβάτης του στρατιωτικού ελικοπτέρου φαίνεται πως είναι ο υπουργός Άμυνας Καμμένος, σύμφωνα και με το φωτογραφικό υλικό. Ο υπουργός Άμυνας και σύμφωνα με όσα μαρτυρούν οι κάτοικοι της Βάρης, φέρεται να χρησιμοποιεί το συγκεκριμένο ελικόπτερο για την μεταφορά στο Πεντάγωνο. Να σημειώσουμε ότι την ημέρα που ελήφθησαν τα πλάνα χρησιμοποιήθηκε η κεντρική είσοδος της σχολής Ευελπίδων η οποία ανοίγει μία-δύο φορές τον χρόνο όταν η σχολή υποδέχεται επισήμους και όχι η πλαϊνή που χρησιμοποιείται συνήθως.
Η χιλιομετρική απόσταση μεταξύ της περιοχής της Βουλιαγμένης που διαμένει ο Καμμένος μέχρι το Υπουργείο στην λεωφόρο Μεσογείων είναι περίπου 40 χιλιόμετρα μέσω της Αττικής οδού, ενώ ο χρόνος που χρειάζεται να την διανύσει, με την ταχύτητα την οποία αναπτύσσουν οι ειδικά εκπαιδευμένοι άντρες της υπηρεσίας προστασίας VIP της ΕΛ.ΑΣ υπολογίζεται περίπου στα 25 λεπτά. Με το συγκεκριμένου τύπου ελικόπτερο που μπορεί να πιάσει τα 272 km/h, ο κ. Καμμένος μπορεί να φτάσει από την Σχολή Ευελπίδων στο Πεντάγωνο σε περίπου 5 λεπτά.
Δηλαδή γλυτώνει γύρω στα 20 λεπτά, σύνολο 40 με την επιστροφή του. Το θέμα είναι ότι τα ειδικού τύπου στρατιωτικά ελικόπτερα δεν θεωρούνται και από τα φτηνά μέσα μεταφορών… Το κόστος πτήσης τους αν υπολογιστούν τα καύσιμα, οι ώρες συντήρησης και τα έξοδα προσωπικού φτάνουν στα 4.200 ευρώ την ώρα, ενώ εάν έχουν διαμόρφωση για να μεταφέρουν VIP το κόστος ανεβαίνει στα 5.800 ευρώ την ώρα.
Οι κύριες αποστολές των ναυτικών ελικοπτέρων του Π.Ν. είναι ο ανθυποβρυχιακός πόλεμος και ο πόλεμος επιφανείας. Στον πυρήνα του εξοπλισμού ανθυποβρυχιακού πολέμου βρίσκεται το ποντιζόμενο σόναρ, με το οποίο επιτυγχάνεται ο ηχητικός εντοπισμός υποβρύχιων στόχων, ενώ αρκετές φορές έχει χρησιμοποιηθεί σε αποστολές διάσωσης ναυαγών και ορειβατών.Τα ελικόπτερα διαθέτουν δύο αξονοστρόβιλους κινητήρες General Electric Τ700-GΕ-401 C. Στην έκδοση αυτή, κάθε κινητήρας αποδίδει ισχύ 1.690 ίππων (1.260 kW) στο συγκρότημα μετάδοσης που μπορεί να απορροφήσει συνολικά 3.400 ίππους (2.535 kW). Η μέγιστη ισχύς των 1.900 ίππων (1.415 kW) αποδίδεται σε περίπτωση βλάβης ενός κινητήρα. Κύρια χαρακτηριστικά των κινητήρων αυτών είναι η υψηλή αντοχή και αξιοπιστία, η ευκολία συντήρησης και η χαμηλή ειδική κατανάλωση καυσίμου. Οι κινητήρες όπως και το ελικόπτερο συνολικά, διαθέτουν εκτεταμένη αντιδιαβρωτική προστασία. Τα ελικόπτερα S-70B-6 του Π.Ν. διαθέτουν εξαρχής ικανότητα μεταφοράς και εκτόξευσης ενός Βλήματος Αέρος-Επιφανείας (ASM) PENGUIN Mk2 Mod7 της NFT που εξοπλίζει τα SH-60B του Αμερικανικού Ναυτικού ως AGM-119B. Το βλήμα βάρους 385kg μεταφέρει ημι-διατρητική (SAP) εκρηκτική κεφαλή Mk19 των 120kg με ταχύτητα υψηλότερη των Mach 0,8 σε ακτίνα δράσης 19NM (34km)».
«ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ»!!! ΠΑΝΙΚΟΣ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ! ! ΞΕΧΑΣΕΣ ΟΜΩΣ ΚΑΤΙ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ..…(BINTEO)
Ρε χιο φοβαται ο χοντρος τωρα πουγινε μνημονιακος μην τον παρουν στο κυνηγι,τουχει νεινει απωθημενο την προηγουμενη φορα που τον κυνηγησανε και εφαγε και κατι ψιλες,τωρα δε που μερκελιασε και αυτος χεσμενκλασσεν του παει του μπουλη.
eghne nouia sths ekloges afoy o xontros cofage to pos zontanece to caxnoyn malon kai me ton shrhza h diafora htane polh mhkrh to pos megalose alo periergo
ρε φιλε σε τι γλωσσα γραφεις?
Τελικα ειναι πολυ καλα αυτα τα ελικοπτερα, μπορουν να μεταφερουν πολλων ειδων… ΒΛΗΜΑΤΑ!
Ο ΠΑΝΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ . ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΜΕ ΤΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ . ΠΩΣ ΘΑ ΠΕΡΠΑΤΙΣΕΙ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ! Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ΚΑΝΕΙ ΣΠΑΤΑΛΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ . ΓΙ ΑΥΤΟ , ΘΑ ΒΓΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΞΩ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΟΛΟΣΤΕΙΛΟΥΜΕ?? ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΟΚΙΜΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΤΗΝ ΚΟΠΑΝΙΣΟΥΝ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΣΤΟ ΚΥΝΗΓΙ .
Ότι γράφει είναι αλήθεια και το ΣΚ μάλλον Costa Navarino είναι κλασική η δουλειά αυτή με τον χοντρό
την εχει δει Ομπαμα ο μπουχεσας…..