Τι απαντά το υπουργείο
«Θεωρούμε ότι ήταν ένα λάθος εφαρμογής μιας μελέτης»
Σε ένα κατασκευαστικό φιάσκο κατέληξε η διάνοιξη της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, καθώς η εταιρεία που εκτελεί το έργο προχώρησε σε λάθος εκσκαφή σήραγγας, μήκους 160 μέτρων.
Το σφάλμα έγινε αντιληπτό από τη διευθύνουσα υπηρεσία, η οποία έδωσε εντολή να σταματήσουν οι εργασίες και να επανέλθουν στο αρχικό σχέδιο.
Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος, επιβεβαίωσε το περιστατικό αναφέροντας: «Όντως διανοίχθηκε μια ημικυκλική σήραγγα σε ένα μήκος 160 μέτρων», ενώ εξήγησε πως το πρόβλημα δεν αφορά ζητήματα ασφάλειας των εργαζομένων, αλλά ενδεχόμενες μικρές καθιζήσεις στην οδό Κατεχάκη, κάτω από την οποία περνάει η σήραγγα.
Η κατασκευαστική κοινοπραξία έχει ήδη ξεκινήσει τις απαραίτητες διορθωτικές κινήσεις, ενώ έχει υποβάλει νέα μελέτη για την αποκατάσταση της περιοχής.
«Η υπηρεσία προφανώς δεν κάνει αποδεκτές τις όποιες δικαιολογίες της κοινοπραξίας. Θεωρούμε ότι ήταν ένα λάθος εφαρμογής μιας μελέτης που η ίδια είχε υποβάλει», ανέφερε ο κ. Ταχιάος.
Ο κ. Ταχιάος επέμεινε πως δεν υπάρχει κίνδυνος κατάρρευσης, καθώς πραγματοποιούνται διαρκείς μετρήσεις, ενώ έσπευσε να διαχωρίσει τη διοίκηση από την ευθύνη του λάθους.
Ουαου ΤΑΧΙΑΟΥ οταν σου λεει ο ουαου οτι δεν υπαρχει κανενα προβλημα καταλαβες … εχεις να κανεις με επαγγελματιες μπετοβλακες.
Τουλάχιστον, ας εκμεταλλευθούν το “λάθος” για να επιδιωρθώσουν μία άλλη αμέλεια. Ας μετατρέψουν τον χώρο που “δημιουργήθηκε” κατά λάθος σε υπόγειο χώρο σταθμέύσεως. Δεν είναι τόσο δύσκολο. Είναι δύσκολο να παύσουν να ρίχνουν το λάθος ο ένας στον άλλο ως “ανίκανο” και καθίστανται γενικώς ανίκανοι να εκμεταλλευθούν ευκαιρίες. Μπορεί α γίνει άμεσα διώροφο, με μία πλάγια σειρά από κάθε πλευρά του κεντρικού διαδρόμου, επομέμως 160 μέτρα Χ 4 φορές με 3,20-3,50 πλάτος κάθε χώρου (στην διαγώνιο) θα αποδώσει τουλάχιστον 200 θέσειςκαι θα στερεώσει την κατά λάθος σήραγκα.Μένει να μελετηθεί είσοδος και έξοδος με Ανελκυστήρες τουλάχιστον 2 σε κάθε πλαυρά. Θα το μπαζώσουν; Επικίνδυνο και θα φανεί μετά από χρόνια. Χώρος σταθμέυσεως; Θα ευεργετήσουν την περιοχή άμεσα. Να δούμε και θα κριθούν και για αυτό.
ΘΑ ΣΑΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΩΜΕΝ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ!!!
”Ο κ. Ταχιάος επέμεινε πως δεν υπάρχει κίνδυνος κατάρρευσης…”
Εδώ ο άλλος εγγυόταν την ασφάλεια των τρένων, λίγο πριν το έγκλημα τωνΤεμπών!
Μην εγγυάστε άλλο, χορτάσαμε!
Το όνομα της κοινοπραξίας δεν μας το λέτε να ξέρουμε και μεις; Είναι απόρρητο;
ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΑΝΑΠΗΡΟΙ ΕΓΕΦΑΛΙΚΑ,ΑΦΟΥ ΤΕΤΟΙΥΣ ΘΕΛΕΙ Η ΜΑΦΙΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ.
” Ο κ. Ταχιάος επέμεινε πως δεν υπάρχει κίνδυνος κατάρρευσης, καθώς πραγματοποιούνται διαρκείς μετρήσεις, ”
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ ΤΗΝ ΚΑΤΕΧΑΚΗ!!
Ποιά είναι η πανέξυπνη εταιρεία που έκανε το θαύμα;;; Να την προτιμήσουμε και για μελλοντικά έργα!
Πώς είναι δυνατόν να σκάψουν ολόκληρα 160 χλμ από λάθος χωρίς να το πάρουν χαμπάρι;;; Πώς θα διορθώσουν το λάθος; Με την προσφιλή μέθοδο μπάζωμα;;;
ΑΛΙΜΟΝΟ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
ΩΡΕ, ΜΙΖΕΣ ΚΑΙ ΣΚΑΝΔΑΛΑ!!! ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ….
ΚΟΝΝΟΜΑ ΜΕΓΑΛΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΧΡΙΣΤΑ ΠΑΡΤΑΛΙΑ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΣΑΜΠΟΣ ΑΥΤΟΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ
μας παρέδωσαν τόπο και ιστορία για να καταντήσουμε ενα….. λαγούμι του μετρό!
Γενιές ξεφτιλισμένων κλεφτοκοτάδων και γυφτοπακιστανών – παγκόσμιο τσιπρο-μητσοτακο ρεζιλίκι.
Χωρίς τιμή
Χωρίς ήθος
Χωρίς αξίες
Χωρίς πολιτισμό
δηλαδή…πάμφτωχοι…άψυχοι και άχρηστοι