Ηράκλειο: Καταδίκη ξενοδόχου που «έπαιζε» με τους μισθούς και το μέλλον των υπαλλήλων του

Κοινοποίηση:
dikast-1200-696x459

Ξενοδόχος που διαχειρίζεται ξενοδοχειακή μονάδα στην περιοχή του Νομού Ηρακλείου καταδικάστηκε σε πρώτο βαθμό.

 

Οι κατηγορίες προήλθαν από καταγγελίες εργαζομένων του ξενοδοχείου, οι οποίοι ανέφεραν ότι, αν και ο εργοδότης κατέθετε τα νόμιμα ποσά στους λογαριασμούς τους σύμφωνα με τη συλλογική σύμβαση εργασίας, στη συνέχεια τους ζητούσε να επιστρέψουν ένα μέρος αυτών των χρημάτων. Αυτή η διαδικασία γινόταν στο πλαίσιο μιας άτυπης προφορικής συμφωνίας που είχε συνάψει με τους υπαλλήλους.

Η κατάσταση αυτή δεν περιοριζόταν μόνο στους μισθούς που καταβάλλονταν μηνιαίως. Το πιο σοβαρό περιστατικό συνέβη στο τέλος της τουριστικής σεζόν, όταν οι εργαζόμενοι λάμβαναν συγκεντρωμένα ποσά. Σύμφωνα με τις καταγγελίες, ο ξενοδόχος ζήτησε πίσω μέρος των χρημάτων αυτών, απειλώντας ότι αν δεν συμμορφώνονταν, δεν θα τους παρείχε την απαραίτητη βεβαίωση ενσήμων για την εγγραφή τους στο ταμείο ανεργίας.

Πρόκειται για μια υπόθεση που «κρατάει» από το 2022 και είχε αναβληθεί αρκετές φορές, ωστόσο εκδικάστηκε την προηγούμενη εβδομάδα και κατόπιν διακοπής, η απόφαση βγήκε την Τετάρτη, 

Σύμφωνα με τον πρόεδρο των Ξενοδοχοϋπαλλήλων ν.Ηρακλείου, Νίκο Κοκολάκη που μίλησε στο Cretalive, οι αρχικές καταγγελίες έφταναν περίπου τις δεκαπέντε, ωστόσο ο ξενοδόχος καταδικάστηκε για περίπου επτά με οκτώ υποθέσεις υπαλλήλων.

Μάλιστα, οι ξενοδοχοϋπάλληλοι για τις υποθέσεις αυτές είχαν απευθυνθεί στο Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων, για την καθοδήγηση και την υποστήριξη τους.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

Leave a Response