Κρύος ιδρώτας λούζει τις τελευταίες ημέρες τους κατοίκους της Νέας Υόρκης.Για την ακρίβεια εκείνους που είχαν την ατυχία να βρεθούν μπροστά στο καροτσάκι που μεταφέρει το μωρό του Σατανά.
Αυτόν τον φρικιαστικό τρόπο σκαρφίστηκε μια διαφημιστική εταιρεία στην πόλη για να προωθήσει την ταινία τρόμου «Devil’s due». Ενα καρότσι με ένα ανατριχιαστικό μωρό κόβει βόλτες και κοψοχολιάζει τους ανυποψίαστους περαστικούς.
Το εν λόγω βίντεο είναι δημιουργία της εταιρείας μάρκετινγκ «Thinkmodo», η οποία έχει άκρως δημιουργικές ιδέες. Μάλιστα,είχε «χακάρει» μέχρι και τις βιντεο-οθόνες της στην Times Square για να προωθήσει το θρίλερ «Limitless».
Οι ίδιο οι συντελεστές της φάρσας χαρακτηρίζουν το εγχείρημα ως ένα κοινωνικό πείραμα για να «δούμε πόσοι άνθρωποι θα έκαναν τον κόπο να κοιτάξουν ένα παρατημένο καρότσι».
Πάντως, οι αντιδράσεις ήταν ποικίλες και στην πλειοψηφία τους άκρως εκκωφαντικές.
ναι ρε,δεν ειναι εξυπνοι σαν του ελληναραδες..ποιον ειπαμε βγαζουν τα γκρικς νεο πρωθυπουργο;
»ΟΥΤΕ Ο ΑΔΩΝΙΣ ΤΟΣΗ ΧΑΖΟΜΑΡΑ»
< ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΒΛΑΚΩΣΗΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ:
Η κατανάλωση χάμπουργκερ και αναψυκτικών τύπου COLA προκαλεί μόνιμες και ανεπανόρθωτες βλάβες στον εγκέφαλο (βλέπε τα Αμερικανάκια).
Τό γνωστό ἂντρο τῆς ἀνωμαλίας καί τῆς διαστροφῆς ξαναχτυπᾶ…..
Ειδικά στο σημείο που φτύνει γάλα, ίδιο με τον ψυχάκια είναι
ΕΝΩ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΑ ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΤΕ, ΣΤΕΚΕΤΕ ! ΧΑΧΑ