Επιβάρυνση που φτάνει έως και τα 250 ευρώ το χρόνο θα έχουν οι ιδιοκτήτες ΙΧ με το σχέδιο που εξετάζεται στο οικονομικό επιτελείο για επιβολή τελών κυκλοφορίας με το… χιλιόμετρο.
Σύμφωνα με την Ημερησία η αγορά εκτιμά ότι η αύξηση στην τιμή της βενζίνης αναμένεται να κυμανθεί από 10 έως 15 λεπτά το λίτρο – αν και ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Τρύφων Αλεξιάδης μιλά για αύξηση της τάξης των 2-3 λεπτών – γεγονός που θα εκμηδενίσει τη σχεδιαζόμενη μείωση κατά 50% των τελών κυκλοφορία σε υψηλού κυβισμού ΙΧ.
Οι μεγαλύτερο χαμένοι, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, είναι όσοι «γράφουν» περισσότερα από 20.000χλμ. το χρόνο. Για να γλιτώσει κάποιος θα πρέπει να έχει όχημα μεσαίου ή μεγάλου κυβισμού και να κάνει λιγότερα από 10.000 χλμ. το χρόνο.
Σύμφωνα με όσα έχει δηλώσει ο Τρύφωνας Αλεξιάδης η πρόταση που έχει πέσει επι τάπητος για τη φορολογία των αυτοκινήτων το 2017 περιλαμβάνει:
– αύξηση φόρου στη βενζίνη και τα λοιπά καύσιμα, με στόχο να επιβαρύνεται περισσότερο η χρήση του αυτοκινήτου. Το ποσό αυτό δηλαδή θα το πληρώνουν όσοι κινούν περισσότερα τα αυτοκίνητά τους ή έχουν μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα, ενώ θα επιβαρύνει λιγότερο όσους δεν τα μετακινούν ή έχουν «ένα αυτοκινητάκι που καίει λίγα», όπως είπε χαρακτηριστικά ο κ.Αλεξιάδης.
– Αντίστοιχα, θα μειωθούν τα τέλη κυκλοφορίας. Θα παραμείνει ένα αναλογικό μικρό ποσό που θα πληρώνει ετησίως κάθε όχημα, που δεν θα είναι απαγορευτικό για να μπορέσουν να πάρουν πίσω τις πινακίδες τους όσοι τις έχουν καταθέσει.
Πλάκα κάνουμε τώρα; Αύξηση βενζίνης 10-15 λεπτά; Τη ληστεία είναι αυτό! Μας κλέβουν και λέμε καλά μας κάνουν! Συνένοχοι είμαστε όταν δεν αντιδράμε! Ήδη αύξησαν τη βενζίνη 40-45 λεπτά το 2010 και θέλουν κι άλλο;; Παραδώστε όλοι πινακίδες όπως έκαναν στη Γαλλία. Η κυβέρνηση πήρε πίσω την αύξηση.
Το μετρο ειναι καθαρα εισπρακτικό για να τα αρπάξει κι σπο αυτούς που δεν πληρωναν ως τωρα (πετρέλαιο με λιγους ρύπους κτλ). Επίσης είναι ενάντια σε ολους αφου σίγουρα θα ειναι πανάκριβη η βενζίνη κι οσοι παμε στη δουλειά (δεν ειμαστε ολοι Αθηναιοι να εχουμε μετρο και εργαζομαστε 40 χιλιόμετρα μακρυα απο τα σπιτια μας) με τα αυτοκίνητα θα υποφέρουμε (οι μονοι που χαίρονται είναι κατι τύποι που η δεν κουνανε τ αυτοκίνητο ποτε.ειτε λογω οτι η εργασία τους είναι κατω απο το σπιτι τους ειτε λόγω ηλικίας δεν πανε πουθενα.) Και προσέξτε αντε τωρα οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου είναι χαμηλα , για θυμηθείτε που ηταν το 2012 100 δολάρια το βαρέλι, τι θα γίνει αν αυξηθουν παλι κι έχουμε φαει στο κεφάλι τις βλακώδες αυξήσεις Τσιπρα- Αλεξιαδη; Οι άνθρωποι είναι ασχετοι μαθητευομενοι μαγοι. ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΟΙ. Μείωση σε ολα τα τελη κυκλοφορίας κατα 35% να δεις για ποτε θα βγαλουν πιο πολλα απο αρσεις ακινησίας
Ας πούμε οτι βαζει ενα φορο τις ταξις τον 10 λεπτον…ας υποθέσουμε οτι θελεις 100 λιτρα το μηνά για καυσιμα οποτε 100Χ10 λεπτα 10 ευρω οποτε 10 ευρω επι 12 μηνες παμε στα 120 ευρω τωρα δίνω 160 ευρω για τελη οποτε μια η αλλη ερχετε για ενα μεσο καταναλωτη…
ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΕΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ‘ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ ΠΟΣΟ’. ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟ? ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ….
Πολυ σωστο το μετρο, οποιος χρησιμοποιει τους δρομους και τους φθειρει και ρυπαινει το περιβαλλον με τη μπετζινα του να πλερωνει αδρα!
ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΡΩ ΤΗΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΟΝΟΥ.
ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΝΕ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ,ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΟΥΤΕ ΤΟ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑΝΕ.Κ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΠΛΗΡΩΝΟ ΓΙΑ 1400 ΑΥΤΟΚ 255ΕΥΡΩ Κ Ο ΑΛΛΟΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΥΒΙΚΑ ,ΠΗΓΕΝΟΝΤΑΣ ΚΑΘΕ ΒΔΟΜΑΔΑ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥ ΠΛΗΡΩΝΗ ΤΑ ΙΔΙΑ , ΕΛΕΟΣ,