Μία στις τρεις επιχειρήσεις εμφάνισε απώλεια τζίρου μεγαλύτερη του 40%, μία στις δέκα 31% με 40% και μία στις πέντε 21% με 30%, αν και το ποσοστό της μείωσης των πωλήσεων της χειμερινής εκπτωτικής περιόδου κινείται στα περσινά επίπεδα.
Αυτό προκύπτει από τη φετινή έρευνα, που πραγματοποιεί το Ινστιτούτο Εμπορίου και Υπηρεσιών της Εθνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας.
Τα συμπεράσματα της ΕΣΕΕ είναι πως ήταν «φτωχό» το αποτέλεσμα των εκπτώσεων για το σύνολο της αγοράς, καθώς εκτιμάται ότι η μείωση στον τζίρο των επιχειρήσεων ξεπερνά το 1 δισεκατομμύριο ευρώ σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Από την έρευνα που πραγματοποίησε και εφέτος το Ινστιτούτο Εμπορίου και Υπηρεσιών της ΕΣΕΕ για τις χειμερινές εκπτώσεις και διερεύνησε τη στάση και τις απόψεις των εμπόρων για το άνοιγμα των Κυριακών προκύπτει ότι, αν και οι έμποροι της λιανικής είχαν ως στόχο κατά τη διάρκεια των χειμερινών εκπτώσεων να πλησιάσουν τα επίπεδα του περυσινού τζίρου, αυτό δεν ήταν εφικτό.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιεί κάθε χρόνο το ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ, σε συνεργασία με τους Εμπορικούς Συλλόγους, καθώς και με στοιχεία από μικρομεσαίες και μεγαλύτερες εμπορικές επιχειρήσεις από όλη τη χώρα, προκύπτει ότι η αρχή του 2016 δεν ήταν η αναμενόμενη, αν και για τις περισσότερες επιχειρήσεις (42%) το ποσοστό της έκπτωσης κυμάνθηκε μεταξύ 20% και 40%, ενώ μία στις τέσσερις επιχειρήσεις πραγματοποιούσε πωλήσεις με ποσοστό έκπτωσης άνω του 40%.
ΣΥΡΙΖΑ
Η ΕΛΠΙΔΑ ΕΡΧΕΤΑΙ