«Oι ίδιοι δάσκαλοι είναι που λένε στα παιδιά μας πόσο κακός ήταν ο Παπαδόπουλος!» (ΕΓΓΡΑΦΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ)

Κοινοποίηση:
sxoleio

«Το χαρτι που βλεπετε ,το πρωτο ,μοιραστηκε στα παιδακια της Δ’ δημοτικου απο τις δασκαλες στο 15ο Δημοτικο σχολειο της Νεας Ιωνιας και αφορα την καθιερωμενη γιορτη που γινεται καθε χρονο για τη ληξη της σχολικης χρονιας.

ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΟΣΟ ΚΑΚΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ!
Οπως βλεπετε οι οδηγιες ειναι σαφεστατες!!!

624b80f6-6ea4-45b0-bdaa-dad220ada46f
Tα κοριτσακια πρεπει απο το προηγουμενο βραδυ να εχουν κανει τα μαλλια τους κοτσιδακια ετσι ωστε να μοιαζουν με Αφρικανακια!!!
Μετα οπωσδηποτε μαυρα ρουχα για να μοιαζουν στο χρωμα των Αφρικανων και απο ενα παρεο τα κοριτσακια οπως φορανε οι Αφρικανες.
Στο δευτερο χαρτι που εχουμε βαλει κατω βλεπετε την προσευχη που θα πουν τα παιδια μας,την αφρικανικη προσευχη,στη γιορτη του σχολειου.
Αντιθετως η προσευχη μας .η χριστιανικη μας προσευχη πολλοι την θεωρουν υπερβολικη και μη αναγκαια!
Η δασκαλα της Δ’ δημοτικου ειναι συριζαια καργα,φυσικα γνωριζουμε το ονομα της καθως και τα ονοματα των υπολοιπων που διοργανωνουν μια τετοια προπαγανδα.
Και γιατι τα Ελληνοπουλα να τα κανουν να μοιασουν με Αφρικανακια;;;;
Η μηπως και οι Αφρικανοι που εχουμε εδω στην Ελλαδα ειναι και αυτοι »προσφυγες» απο την Συρια;;;
Και μην βιαστειτε μερικοι να πειτε πως οι δασκαλοι αυτοι κανουν κατι παρανομο!
ΟΧΙ βεβαια,το θεμα της σχολικης γιορτης εχει την εγκριση του Υπουργου Παιδειας,Φιλη.»
Δειτε παρακατω την παραγραφο 1,8 απο την εγκυκλιο του Υπουργειου.

1.8. ΕΠΙΚΑΙΡΟ ΘΕΜΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2015-16

Στο πλαίσιο της κοινωνικά κριτικής διάστασης της εκπαίδευσης, της ενίσχυσης του περιβαλλοντικού, κοινωνικού και πολιτικού γραμματισμού των μαθητών, με κυρίαρχες τις έννοιες της κοινωνικής δικαιοσύνης, αλληλεγγύης, δημοκρατίας, διαπολιτισμικότητας και αγωγής υγείας και αξιοποιώντας τη συσσωρευμένη εμπειρία των θεματικών ετών για την Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (Ανθρώπινα δικαιώματα – Ενεργός πολίτης) την τρέχουσα σχολική χρονιά συνιστάται να δοθεί προτεραιότητα σε θέματα μετανάστευσης, προσφυγιάς και ασύλου, με δεδομένα:

α) τη διόγκωση του προσφυγικού προβλήματος και

β) την ανάγκη ευαισθητοποίησης των μαθητών.

Ενδεικτικοί θεματικοί άξονες:

-Ανθρώπινα δικαιώματα και αξίες

-Δικαιώματα του παιδιού

-Προσφυγικό /μετανάστευση / άσυλο

-Γεωπολιτικά ζητήματα (φυσικοί πόροι, σύνορα)

-Πόλεμος και προσφυγικό

-Περιβαλλοντικοί πρόσφυγες

-Πρόσφυγες και υγεία

-Εμπορία και παράνομη διακίνηση ανθρώπων (trafficking)

-Ζητήματα ταυτότητας, ενσωμάτωσης, διαπολιτισμικός διάλογος

-Προσφυγικό/μετανάστευση και δράσεις Διεθνών Οργανισμών

-Ενεργός πολίτης, Κοινωνία των πολιτών, εθελοντισμός, ΜΚΟ

-Προσφυγικό/μετανάστευση και ΜΜΕ

-Ελληνικά μεταναστευτικά και προσφυγικά ρεύματα διαχρονικά (χώρες υποδοχής, αίτια)

Οι Υπεύθυνοι Π.Ε., Α.Υ., Π.Θ. και Σχολικών Δραστηριοτήτων καθώς και τα ΚΠΕ θα υποστηρίξουν με αντίστοιχες δράσεις την εκπόνηση σχετικών σχολικών προγραμμάτων.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

4 Σχόλια

  1. -4 ώρες (για την ακρίβεια με τα διαλείμματα 3 ώρες)
    -Κανένας έλεγχος
    -Διδάσκουν δε διδάακουν ιδού η απορία
    Από την 1η δημοτικου μέχρι τη Γ ΓΕΛ που πήγα 3 ήταν επαγγελματίες και άξιζαν τα χρήματα της δουλειάς τους,ένας καθηγητής μαθηματικών μία καθηγήτρια σχεδίου και ένας δάσκαλος, και πάλι όμως έπρεπε να δουλεύουν 8ωρο και 1 μήνα διακοπές όπως οι υπόλοιποι.
    Το 99% των καθηγητών σε Γυμνάσια Λύκεια δεκαετία 90-00 που πήγα είναι ρεμάλια, κοπρόσκυλα, άχρηστοι, βύσματα, πασόκοι, κουλτουριάρηδες,ψυχοπαθείς γιατί βρήκαν τη λύση στην άρνηση για εργασία.
    Οι περισσότεροι που είχα δεν έκαναν μάθημα δεν ήξεραν και δεν τους ενδιέφερε.
    Η άλλη έπιανε κουβέντα 20-30 λεπτά για τι φόρεσε χθες βράδυ τις εμπειρίες της τις μαλακίες του καθενός.
    Πάρλα λες και είναι σε καφενείο.Επιτρέπεται άραγε η πάρλα σε μια υπάλληλο που πηδιέται στο attica και έχει πτυχίο αει απλά δεν είχε βύσμα να διοριστεί?Σε ένα γκαρσόνι να διαβάζει περιοδικά εν ώρα εργασίας?
    Γυμναστές μουσικοί κάτι κοινωνιολογία θεολόγοι καλλιτεχνικά υπολογιστές οικονομικά τεχνολογία κάτι πίπες επαγγελματικός προσανατολισμός καλαααα αλίμονο αν έκαναν ποτέ μάθημα.
    Και αρκετές μέρες εργασίας ήταν σε αναρρωτικές και άδειες που στον ιδιωτικό απλά δεν παίζουν ούτε στα 65.
    Τεστ ασκήσεις διορθώσεις……………………………στο π***ο και το μ***νί τους.Άλλοι δε διόρθωναν άλλοι έβαζαν 20 σε όλους για να γλυτώσουν το κόπο,άλλοι στο διάλειμμα σκέφτονταν με δυσανόλογο χρόνο σκέψης άσκηση με πολυώνυμο πρώτου βαθμού γιατί στις 12 έχει χαλάουα στο σπίτι και μετά φιλοσοφικές αναζητήσεις.
    Άλλος σήκωνε γ λυκείου μαθητή να κάνει άσκηση και διάβαζε περιοδικό στη καραπ***α του που γινόταν της μουρλής και η άσκηση της πλάκας έπαιρνε 4 μαθήματα για να λυθεί.
    Για τα δικά μου δεδομένα τη δυσκολία που βρήκα και τις προκλήσεις που κλήθηκα να βγάλω πέρα στη ζωή μου τους θεωρώ προνομιούχα ρεμάλια.
    Έβγαλα κοντά στα 19500 μόρια πανελλαδικές-Τέλειωσα ανώτατη σχολή αει πέντε έτη- έχω 2 μάστερ -δουλεύω 10-12 ώρες ιδιωτικό τομέα χώρια μετακίνηση.
    Βλέπετε δε μένουμε 100 μέτρα από τη δουλειά.
    Δεν αξίωσα να λουφάρω γιατί με αίμα και κόπο χτίζεται το αγαθό στη ζωή μας.
    Εκτός αν εσείς φίλτατοι εκπαιδευτικοί βρείτε το μαγικό τρόπο να κάνετε τη δουλειά μου σε 3 ώρες.
    Ζητώ αυτοί να παίρνουν ότι παράγουν στο χρόνο τους.
    Τα λεφτά που παίρνουν τα πληρώνω και στερούμαι εγώ και άλλοι συμπολίτες που πηδιούνται καθημερινά πέντε και έξι μέρες τη βδομάδα 11 και μήνες το χρόνο υπό τις χειρότερες συνθήκες οι περισσότεροι.
    Εγώ αν παίρνω λοιπόν 900 και παράγω περισσότερα αλλά τόσα αμοίβομαι.
    Αυτοί που είναι διορισμένοι θεωρώ πως με βάση τα δεδομένα τώρα αξίζουν δεν αξίζουν 100 ευρώ το μήνα.
    Μια πωλήτρια σε μαρκετ πηδιέται έχει χίλια δυο να τηρήσει έχει στρες και άλλα για 7 ώρες και παίρνει 400 ευρώ με 20 μέρες ΚΑ. Και τυχαίνει να είναι αδιόριστος εκπαιδευτικός φιλόλογος με μαστερ στα 30 βαλε παιδί και ενοίκιο.
    Λες ότι είναι δικαιωμά σου αφού διορήσθηκες.
    Σοβαρά ρε εκπαιδευτικέ.Διορίζεις και εμένα, σου βγάζω τη φπψ σε 2 χρόνια αλλά έλα που δεν μπήκα στα 25 μόνιμος η στα 28 όπως σχεδόν οι μισοί και.Θα μπω τι λες.Θα βάλεις χέρι?
    Αν τέλος πρέπει όλοι να έχουμε τις ανθρώπινες συνθήκες σου?
    Τότε γιατί ρε μάγκα εκπαιδευτικέ ποτέ σου δεν έκανες μαζικές κινητοποιήσεις για τα δικά μας εργασιακά δικαιώματα?
    Να γίνουμε σαν έσενα ρε παιδί μου.
    Τι λες να παίρνω και εγώ 1000 ευρώ με 3 ώρες τη μέρα και 4 μήνες διακοπές.Θα πας να κάνεις κατάληψη στη βουλή για εμένα ρε μάγγα να κλείσεις τα σχολεία????????Άλλωστε για τα παιδιά που κάνεις κάτι τέτοιο θα κάνεις το καλό τους μαθητές του τώρα εργαζόμενους του αύριο.
    Να μη γαμιέται ο γιατρός 38 ώρες εφημερία ο ελεύθερος επαγγελματίας 12 ώρες τρελής εργασίας να χάνει το 70% και ο σεκιουριτάς 6 μέρες τη βδομάδα για 12 ώρες στρατιωτάκι ακούνητο στις κάμερες.
    Τι λες μάγγα εκπαιδευτικέ είσαι μέσα?
    ΥΓ
    Οι ιδιώτες εκπαιδευτές παίρνουν ότι τους δίνεις και χάρη στο γλυφτοκαθηγητή χάνουν πελάτες.
    Ο ιδιώτης μαθηματικός και φιλόλογος πραγματικά ΠΗΔΙΕΤΑΙ και διπλοδουλεύει και κανείς ρε τσογλάνια δε το σκέφτεται.
    Στα ιδιωτικά σχολεία δουλεύουν,ίσως γαυτό τέτοιο μένος στην ιδιωτική εκπαίδευση από άχρηστους που παράνομα έκαναν φροντιστήρια στερώντας ψωμί από αδιόριστους.
    Μακράν ο χειρότερος σε ιδιαίτερα είναι ο μόνιμος που μπήκε πριν τα 30 άχρηστος.

  2. o κοσμος καιγεται και καποιοι χουντολαγνοι ασχολουνται με τον αμερικανοκινητο δικτατορα παπαδοπουλο

  3. …οι «δάσκαλοι» είναι όντως ανθέλληνες (για το μόνον ππου νοιάζονται είναι να πέφτει ο μισθός του κοπρόσκυλου και να τον πληρώνουμε εμείς οι υπόλοιποι και γλείφει και σκύβει στα τέσσερα σε όλα τα αφεντικά είτε νεοφιλελέ είτε μπολσεβίκοι) το πρόβλημα είναι με τα ζώα τους γονείς..γιατί δεν μπαίνουν μέσα στα «σχολεία» και να τους αρχίσουν στις ντομάτες και στα γιαούρτια το απλυταριό που λυμαίνεται τις αθώες ψυχές των ελληνόπουλων..αυτά τα άθλια ρεμάλια ποδοπατούν το Σύνταγμα της Ελλάδας που ρητά προβλέπει: ¨ Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος: «Η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελευθέρους και υπευθύνους πολίτες».

  4. ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥΣ

Comments are closed.