Έρχεται η μεγαλύτερη αλλαγή που έγινε ποτέ στο Facebook

Κοινοποίηση:
People are silhouetted as they pose with laptops in front of a screen projected with a Facebook logo, in this picture illustration taken in Zenica October 29, 2014. Facebook Inc warned on Tuesday of a dramatic increase in spending in 2015 and projected a slowdown in revenue growth this quarter, slicing a tenth off its market value. Facebook shares fell 7.7 percent in premarket trading the day after the social network announced an increase in spending in 2015 and projected a slowdown in revenue growth this quarter.   REUTERS/Dado Ruvic (BOSNIA AND HERZEGOVINABUSINESS LOGO - Tags: BUSINESS SCIENCE TECHNOLOGY LOGO TPX IMAGES OF THE DAY)

η μεγαλύτερη αλλαγή που έχει πραγματοποιηθεί ποτέ στο News Feed ετοιμάζουν οι επικεφαλής του Facebook.

Πιο συγκεκριμένα, είναι υπό σκέψη στο να χωρίσουν τις νέες αναρτήσεις – τις δικές μας αλλά και των φίλων μας- σε διαφορετικές κατηγορίες.

Μάλιστα, κάποιο χρήστες έχουν παρατηρήσει ήδη την εμφάνιση κατηγοριών στην αρχική τους σελίδα.

Μερικές από τις κατηγορίες αυτές είναι «τηλεόραση, ταινίες, μουσική, ταξίδια, σέλφι…».

Έπειτα από αυτή την αλλαγή, δηλαδή τη δημιουργία βασικών κατηγοριών, οι χρήστες θα παροτρύνονται να προσθέσουν και υποκατηγορίες σε καθεμία.

Για παράδειγμα, σε κάποιον που διαθέτει κατηγορία «Tv & Movies» στις αναρτήσεις του, θα του δίνεται η δυνατότητα να επιλέξει όλες τις ταινίες που έχει δει και του άρεσαν και, στη συνέχεια, το Facebook θα του εμφανίζει όλα τα post και τα σχόλια που έχουν γίνει σχετικά με αυτές.

Ακόμη, το κοινωνικό δίκτυο που έχει συγκεντρώσει πλέον πάνω από 1 δις χρήστες θα μάς προσφέρει πολλές επιλογές για τις κατηγορίες στις οποίες μπορούμε να χωρίσουμε τις νέες αναρτήσεις μας. Και αυτές, όπως είναι αναμενόμενο, αντιστοιχούν στις κατηγορίες διαφημίσεων που εμφανίζονται στο κοινωνικό δίκτυο.

Ο λόγος που οι επικεφαλής του Facebook βρίσκονται υπό σκέψη για να πραγματοποιήσουν αυτή την αλλαγή, είναι γιατί μεγάλος αριθμός χρηστών του Facebook, ενώ διαβάζει τις αναρτήσεις άλλων, αποφεύγει να κάνει πολλές σχετικά με τον εαυτό του. Και έτσι, διαχωρίζοντάς τες σε κατηγορίες το κοινωνικό δίκτυο θέλει να τους ενθαρρύνει να το κάνουν, αυξάνοντας και την αλληλεπίδραση – ανά θέμα – με άλλους χρήστες.

Ταυτόχρονα, εώς τώρα αρκετοί χρήστες του Facebook παραπονούνταν για το μπερδεμένο περιεχόμενό του.

Μετά τα Facebook reactions, λοιπόν, η επόμενη αλλαγή στο news feed αναμένεται να είναι αυτή.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: