Η Toyota Motor Europe βράβευσε 46 κορυφαίους Ευρωπαίους εμπόρους

Κοινοποίηση:
Ichiban2016-0019

‘Ichiban’ είναι Ιαπωνική λέξη δανεισμένη από το ‘Okyakusama Ichiban’ δηλαδή ‘Customer First’, με το ‘Ichiban’ να σημαίνει ‘πρώτος’ ή ‘Νο1’.

Η Toyota Motor Europe (TME) μέσα από επίσημη τελετή που διοργάνωσε πρόσφατα στην Ρώμη, ανακοίνωσε τους νικητές του βραβείου 2016 “Ichiban” European Customer Recommendation.

Η πελατοκεντρική φιλοσοφία Customer First ανέκαθεν υπήρξε στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της Toyota και αποτελεί τμήμα του DNA της εταιρίας.  Με αυτό το κριτήριο, συνολικά 46 βραβεία δόθηκαν σε εμπόρους λιανικής από 34 αγορές, σε αναγνώριση των εξαιρετικών τους επιδόσεων στα αποτελέσματα απόλυτης εξυπηρέτησης πελατών για  τις υπηρεσίες που προσφέρονται από τις Πωλήσεις και το Aftersales.

Φέτος είναι η 10η έκδοση των Βραβείων Ichiban και σηματοδοτεί μία αλλαγή από την «Ικανοποίηση Πελατών» στην «Απόλυτη Εμπιστοσύνη των Πελατών μας προς την μάρκα».  Εξελισσόμαστε και αντί απλώς να ικανοποιούμε τους πελάτες μας θέλουμε να τους προσφέρουμε μία εξαιρετική και υψηλού επιπέδου εμπειρία. Αυτό απαιτεί μία προσέγγιση που χαρακτηρίζεται από ένα συνδυασμό υψηλής κατανόησης και ασυμβίβαστης αφοσίωσης στο να κάνουμε ό,τι είναι σωστό και ικανοποιεί απόλυτα τον πελάτη, ενισχύοντας του διαρκώς την εμπιστοσύνη του προς την μάρκα που έχει επιλέξει.

Περίπου 2.300 Ευρωπαίοι έμποροι αξιολογήθηκαν για τις επιδόσεις τους στο πλαίσιο του διαγωνισμού ‘’Ichiban”,  καθώς και στην επιχειρηματική τους απόδοση.   Ανάμεσα στους 46 κορυφαίους Ευρωπαίους Εμπόρους λιανικής της ΤΟΥΟΤΑ στον τομέα Εξυπηρέτησης Πελατών, η εταιρεία «Νίκη Βαμβακάρη ΑΕ» κατέκτησε επάξια την Πανευρωπαϊκή διάκριση «Ιchiban» για τη φετινή χρονιά.

Μιλώντας στη τελετή απονομής ο Dr. van Zyl, Πρόεδρος και CEO της Toyota Motor Europe, πρόσθεσε: «Θέλουμε όχι μόνο να είμαστε Νο1 στην καρδιά και το μυαλό των Πελατών μας -αλλά θέλουμε ο Πελάτης να είναι Νο1 στην καρδιά και το μυαλό όλων των ανθρώπων μας σε όλες τις φάσεις της εμπειρίας τους από τη μάρκα- από την υποδοχή μέχρι τους τεχνικούς.   Η «απόλυτη εμπιστοσύνη των πελατών»  δεν είναι στατιστική άσκηση, ούτε ένα παιχνίδι αριθμών -είναι η σχέση με τους Πελάτες μας, είναι η δημιουργία μιας μοναδικής σχέσης μαζί τους.»

 

 

Στην φωτογραφία απεικονίζονται από αριστερά προς δεξιά:

κ. Αριστείδης Αραβανής, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος Toyota Ελλάς αβεε,  Dr. Johan van Zyl, President & C.E.O Toyota Motor Corporation, κ. Παναγιώτης Μπάϊλας, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος «Νίκη Βαμβακάρη ΑΕ» και κ. Μatthew Harrisson, Vice-President, Toyota Sales & Marketing, Toyota Motor Europe

 

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: