Ποιος ο ιδιοκτήτης του LIDL;
Ο πάμπλουτος ιδιοκτήτης της γερμανικής αλυσίδας Lidl…παραμένει σχεδόν άγνωστος στο ευρύ κοινό.
Αν και η αλυσίδα του, στην οποία συνυπάρχουν η Lidl discount και η Kaufland, πουλάει περισσότερα από 13 δις λίτρα γάλα ετησίως και σχεδόν 3 δις πακέτα καφέ, ελάχιστα είναι γνωστά για τον ίδιο.
Εν τούτοις, ο κ. Schwarz, με συνολική περιουσία περισσότερη από 10 δις €, είναι ο τέταρτος πλουσιότερος πολίτης της Γερμανίας. Γεννημένος το 1939 στην πόλη της Heilbronn,είναι παντρεμένος και έχει δύο ενήλικες κόρες.
Μέσω του ομώνυμου ιδρύματος που διατηρεί, προσφέρει αρκετά χρήματα σε Πανεπιστήμια της χώρας,
ενώ συμμετέχει οικονομικά και στην αναπαλαίωση του πύργου της πόλης του. Επειδή προτιμάει να μην εμφανίζεται πουθενά, δεν υπάρχουν άλλες λεπτομέρειες που να αφορούν την προσωπική του ζωή.
Αντίστοιχα μυστηριώδης είναι και η επιχείρηση του, αφού δεν επιτρέπει τη δημοσίευση κανενός είδους στοιχείων της.
Τουλάχιστον μέχρι το 2004 δεν υπήρχαν κανενός είδους δημόσιες σχέσεις και τα οικονομικά στοιχεία διατηρούνταν εντελώς μυστικά.
Είναι γνωστό ότι ο πατέρας του σημερινού κ. Dieter Schwarz, ο κ. Josef Schwarz, εισήλθε το 1930 στη μετοχική σύνθεση της χονδρικής εταιρείας φρούτων Lidl & Co.
Η εταιρεία μετονομάσθηκε αργότερα σε Lidl & Schwarz και αναπτύχθηκε σε χονδρικό εμπόριο τροφίμων & ποτών.
Το 1973 ο γιός του και σημερινός ιδιοκτήτης της εταιρείας Dieter Schwarz ίδρυσε το πρώτο κατάστημα Lidl discount στο Λουτβιχσχάφεν.
Στην αρχή αντιμετωπίσθηκε περιφρονητικά από τον τότε πανίσχυρο ανταγωνιστή του Aldi, ο οποίος στην πραγματικότητα μονοπωλούσε την αγορά των discount.
Σήμερα, με βάση μία μελέτη της Nielsen από το Δεκέμβρη του 2007, η Lidl Γερμανίας έχει έναν ετήσιο τζίρο της τάξης των 13 δις € με 2.900 καταστήματα, ενώ η Aldi Γερμανίας αντίστοιχα 27 δις € με 4.200 καταστήματα.
Επειδή η κεντρική στρατηγική της Lidl είναι η επέκταση της παρουσίας της διεθνώς, διατηρεί σήμερα 7.271 καταστήματα σε 20 χώρες, ξεπερνώντας για πρώτη φορά την Aldi, η οποία διαθέτει 6.977 καταστήματα.
Επί πλέον αυτών, η εταιρεία του κ. Schwarz λειτουργεί 500 καταστήματα χονδρικής με την επωνυμία Kaufland.
Ο ιδιοκτήτης έχει ήδη αποσυρθεί από την ενεργή διοίκηση της εταιρείας του το 1999, τοποθετώντας στη θέση του τον κ. Klaus Gehrig.
Σύμφωνα με ένα άρθρο του περιοδικού Manager Magazin από τον Ιανουάριο του 2007:
«Η επιχειρησιακή κουλτούρα του ομίλου της Lidl θυμίζει στρατόπεδο εκπαίδευσης νεοσύλλεκτων.
Ένα σύστημα διαδρόμων διασχίζει ολόκληρο τον όμιλο, όπου νεαροί απόφοιτοι πανεπιστημίων προσλαμβάνονται και καταπιέζονται στο έπακρο, με αποτέλεσμα τουλάχιστον οι μισοί από αυτούς να εγκαταλείπουν την εταιρία μετά από σύντομο χρονικό διάστημα παραμονής».
«Η Lidl είναι φθηνή»,μας λέει το σλόγκαν της αλυσίδας.
«Η Lidl είναι περίεργη», θα μπορούσε να αντιτάξει κανείς, γνωρίζοντας τη σκοτεινή, όσο καμία άλλη επιχείρηση στη Γερμανία, δομή της.
Ο όμιλος αποτελείται από ένα αδιαφανές σύνολο 600 θυγατρικών εταιρειών, ιδρυμάτων και συμμετοχικών κλάδων,με αποτέλεσμα την πλήρη αδιαφάνεια του και τη συγκέντρωση δύναμης μέσω της διαίρεσης, όπως επικαλείται ο γερμανικός Τύπος.
ε οχι να πληρωνουμε και για σκουπιδια και δεν ειναι φτηνα δεν πληρωνουν φπα στο κρατος τα κερδη πανε στην βρωμοχωρα τους
ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΝΑΜΕ, ΤΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙ ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑΙΟΣ
Ότι χειρότερο απο ποιότητα! Πολύ απλά δεν είναι τροφές αυτές που πουλάει. Συνέχεια ο εφετ βρίσκει χαλασμένες και αλλοιωμένες τροφές αλλά…. Γερμανοί είναι αυτοί, κάνουν ότι θέλουν. Φυσικά και έχει πάρα πολύ κόσμο γιατί ο Έλληνας αν νομίζει ότι κάτι είναι φθηνό, τότε δεν τον πειράζει να είναι και σκ….α. Φυσικά νομίζει ότι είναι φθηνό γιατί αν συγκρίνεις με τι προσφορές που έχουν όλα τα άλλα καταστήματα τότε καταλαβαίνεις ότι αγοράζεις ακριβή σαβουρα
εκτος οτι πουλαει (καθε μερα ΣΑΒΟΥΡΑ) εχω την γνωμη οτι αυτος ειναι απογονος των τοτε ναζι και ακολουθει τους σημερινους ναζι της χωρας του
Κι εγω εχω ακούσει κατι για τον Γκεμπελ.
Η LIDL ΕΙΝΑΙ ΦΘΗΝΗ ΓΙΑΤΙ ΠΟΥΛΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΑΒΟΥΡΑ ΚΑΙ ΣΚΑΡΤΑΔΟΥΡΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ,ΦΥΣΙΚΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΣΚΑΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΦΘΗΝΑ.
ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ Π.Χ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΚΑΤΙ ΜΕΓΑΛΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟ
Η ΝΑ -ΞΕΚΩΛΙΑΖΕΤΑΙ- ΣΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ?
Η LIDL ΕΙΝΑΙ ΦΘΗΝΗ ΓΙΑΤΙ ΠΟΥΛΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΑΒΟΥΡΑ ΚΑΙ ΣΚΑΡΤΑΔΟΥΡΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ,ΦΥΣΙΚΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΣΚΑΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΦΘΗΝΑ.
ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ Π.Χ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΚΑΤΙ ΜΕΓΑΛΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟ
Η ΝΑ -ΞΕΚΩΛΙΑΖΕΤΑΙ- ΣΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ?